eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu audiowizualnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Warszawa: Dostawa sprzętu audiowizualnego
Numer ogłoszenia: 385420 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu oferty, zawartym w rozdziale III niniejszej SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Rozdział IV SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5, 32.33.21.00-0, 32.34.10.00-5, 38.65.10.00-3, 32.34.24.20-2, 32.34.24.50-1, 32.34.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności w sytuacjach: 1.1. zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów; 1.2. wystąpienia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: 1.2.1. osób trzecich, 1.2.2. organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; 1.3. zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku Nr 54, poz. 525 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku od towarów i usług ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. 1.4. zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: 1.4.1. niż produkt będący przedmiotem umowy oraz 1.4.2. niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ 1.4.3. w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest istotna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług pozostają bez zmian z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w pkt 1.4 jest warunkowane złożeniem przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, wymaga zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój numer 032).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój numer 035).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt audiowizualny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu oferty, zawartym w rozdziale III niniejszej SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Rozdział IV SIWZ. Dotyczy części 1 Drobny sprzęt audiowizualny Rejestrator cyfrowy audio-video - 1 szt. format wideo: MPEG-4 AVC-H.264 (MOV); HD1080p (30 fps), HD720p (30-60 fps), WVGA (30-60 fps). format audio: PCM 16-24 bity, AAC 64-320 kps, wyświetlacz: kolorowy minimum 2,4 LCD (QVGA) zapis na kartach SD-SDHC do 32 GB sensor CMOS ok. 5 Mpx, światło minimum F 2,8 mikrofony wszechkierunkowe, tryb X-Y (kąt ok.120 stopni) maks. poziom SPL 130 dB wyjścia: słuchawkowo-liniowe, analogowe TV, cyfrowe Mini-HDMI; USB 2.0 zasilanie: baterie 2 x AA Dyktafon cyfrowy - 10 szt. pamięć wewnętrzna minimum 4 GB format zapisu:, PCM (WAV)- MP3- WMA wyświetlacz ok. 1,5-minimum 108 x 84 polskie menu filtr górnoprzepustowy wejścia: USB, mikrofonowe wyjścia: słuchawkowe zasilanie: 1 x AAA nagrywanie w trybie LP minimum 25 godzin wbudowany głośnik Mikrofon konferencyjny - 1 szt. charakterystyka kierunkowości: kardioidalna pasmo przenoszenia: minimum 40Hz -16000Hz czułość: minimum -43 dB +- 2 impedancja wyjściowa: ok. 2000 Ohm zasilanie: 2 x 1,5 V DC Statyw fotograficzny - 1 szt. wykonany ze stopu aluminium maksymalna wysokość: ok. 150 cm wysokość po złożeniu: ok. 50 cm waga: ok. 1,5 kg udźwig : do 8 kg nogi teleskopowe 4-sekcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.00.00-5, 32.33.21.00-0, 32.34.10.00-5, 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt audiowizualny do radia internetowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego zgodnie z parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu oferty, zawartym w rozdziale III niniejszej SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Rozdział IV SIWZ Dotyczy części 2 Sprzęt audiowizualny do radia internetowego Konsola mikserska - 1 szt. 12-kanałów, 6 wejść mikrofonowych - 12 liniowych 4 mono + 4 stereo 2 szyny grupowe GROUP, 1 szyna stereo bus 2 AUX w tym FX rozdzielczość 24 bit - 192kH 2 wejścia-2 wyjścia USB Audio preampy D-PRE z odwróconymi układami Darlingtona 1-pokrętłowe kompresory SPX z 24 programami kompatybilna z iPad 2 up poprzez Apple iPad Camera oprogramowanie DAW do pobrania Cubase AI przełącznik PAD na wejścia mono symetryczne wyjścia XLR wbudowany zasilacz do stosowania na całym świecie możliwość montażu w racku RK-MG12 waga nie większa niż 4,5 kg Rejestrator cyfrowy - 1 szt. pięć wbudowanych mikrofonów rejestracja Mid-Side MS stereo, 90 st. X-Y stereo 2 i 4 kanałowe tryby rejestracji format zapisu WAV do 24-bit-96kHz i MP3 do 320kbps funkcja: Kompresor-Limiter, Pre-Rec, Auto-Rec, Stroik, Metronom ochrona nagrań przed niespodziewanymi błędami więcej niż 20 godzin pracy na dwóch standardowych bateriach alkalicznych AA możliwość zasilania bateriami, zasilaczem AC i z portu USB komputera 1.8-calowy podświetlany ekran LCD o rozdzielczości minimum 128 x 64 wbudowany głośnik odsłuchowy 1-8 wejście mikrofonowe-Liniowe i wyjście słuchawkowe-Liniowe stereo regulacja GAIN mikrofonu za pomocą potencjometru oprogramowanie do edycji Steinberg WaveLab LE 7 karta pamięci 2GB SD w komplecie oraz obsługa kart SDHC do 32GB Mikrofon pojemnościowy - 1 szt. charakterystyka kierunkowości kardioidalna pasmo przenoszenia 40Hz -20000Hz czułość -40dB + - 3dB , 6.3mV- 94dB SPL impedancja wyjściowa 100-200 om ekwiwalentny poziom szumów 21dBA maksymalny poziom wyjściowy +9.22dBu 1 kHz, 1 proc. THD dla 1k om dynamika minimum 118dB IEC651 maks. SPL 141dB 1kHz, 1 proc. THD dla obciążenia 1k om stosunek sygnału do szumu minimum 71dB SPL zasilanie bateria 9V lub Phantom 24 - 48V żywotność baterii powyżej 200 godzin wytrzymała, metalowa konstrukcja wyjście 3 pinowe XLR, symetryczne pomiędzy Pin 2 +, Pin 3 - i Pin 1 uziemienie Mikrofon dynamiczny wokalowy - 3 szt. charakterystyka kierunkowości kardioidalna pasmo przenoszenia 50Hz -15000 Hz czułość 1 kHz -54,5 dBV-Pa - 1,88 mV-Pa pneumatyczny system antywstrząsowy waga nie większa niż 300 g Statyw mikrofonowy - 3 szt. podstawa żeliwna o średnicy minimum 180 mm wysięgnik teleskopowy poziomy 35-70cm gwint 3-8 waga nie większa niż 4,5 kg Kabel mikrofonowy - 4 szt. długość 10 metrów wtyki 3P XLR-F 3P XLR-M wykonany z miedzi OFC izolacja z odpornego PCV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.20-2, 32.34.10.00-5, 32.34.24.50-1, 32.34.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.