Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Dąbrowa Górnicza: Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 385390 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw płynnych do samochodów służbowych będących na stanie Zamawiającego w szacowanych ilościach przedstawionych poniżej: - Benzyna PB 98 - 25 000 litrów, - Benzyna 98 - 1 000 litrów, - Olej napędowy ON - 38 000 litrów. Określone przez Zamawiającego ilości szacunkowe paliwa ustalone zostały na podstawie faktycznego zużycia paliwa w okresie 2 lat obowiązywania aktualnej umowy. 2. Paliwa będą odbierane przez Zamawiającego na stacji benzynowej Wykonawcy zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, nie dalej niż 10 km. 3. Wykonawca winien umożliwić tankowanie paliwa na posiadanej stacji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni wolne oraz święta. 4. Paliwo będące przedmiotem zamówienia winno spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441) zgodnego z normą PN-EN 228 oraz PN-EN 590. 5. Rozliczenie za dostawę paliw płynnych następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o zdeklarowany rabat. 6. Rabaty od cen na poszczególne paliwa udzielane przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 7. Dokumentem potwierdzającym pobranie paliwa będzie prowadzony na stacji paliw wykaz zawierający: - markę pojazdu - nr rejestracyjny pojazdu - nazwisko pobierającego - rodzaj i ilość wydanego paliwa potwierdzony podpisem pobierającego 8. Wykonawca każdorazowo wpisywać będzie do Karty drogowej ilość pobieranego paliwa i potwierdzać pieczęcią stacji paliw oraz własnym podpisem. 9. Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. 10.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość paliw oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w pkt. 3.6. SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania umowy z należytą starannością. 12. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg. formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg. formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg. formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg. formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2 pełnomocnictwo do reprezentowania: 1) wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 2) wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć zmiany podatku VAT: 2.1. w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT maksymalna wartość nominalna umowy nie ulegnie zwiększeniu. 2.2. w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT maksymalna wartość nominalna umowy może ulec zmniejszeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SIWZ. 2.2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 9.2. i 9.1.2. SIWZ przez każdego z nich. 2.3. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.1. i pkt. 9.3.1. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt 9.1.1. SIWZ oraz formularz ofertowy wymieniony w pkt 9.3.1. SIWZ - winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt 9.2.1. SIWZ - winno być podpisane przez każdego z nich oddzielnie. 2.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.4. Informacje dodatkowe dotyczące kryterium oceny ofert - sekcja IV.2.1 ogłoszenia: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania i które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Kryterium oceny ofert jest: - Średnia dzienna cena brutto 1 litra benzyny PB 98 z następujących trzech miesięcy bieżącego roku: styczeń, lipiec, październik pomniejszoną o zadeklarowany rabat, dla wybranej przez Wykonawcę stacji benzynowej zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, nie dalej niż 10 km - 40% - Średnia dzienna cena brutto 1 litra benzyny PB 95 z następujących trzech miesięcy bieżącego roku: styczeń, lipiec, październik pomniejszoną o zadeklarowany rabat, dla wybranej przez Wykonawcę stacji benzynowej zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, nie dalej niż 10 km - 10% - Średnia dzienna cena brutto 1 litra oleju napędowego z następujących trzech miesięcy bieżącego roku: styczeń, lipiec, październik pomniejszoną o zadeklarowany rabat, dla wybranej przez Wykonawcę stacji benzynowej zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego, tj. ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, nie dalej niż 10 km - 50%.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa sprzętu medycznego
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw
- Dostawy oleju napędowego drogą transakcji bezgotówkowych za pomocą kart chipowych (paliwowych)
- Dostawy oleju napędowego do pojazdów silnikowych w systemie zakupów bezgotówkowych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Dostawa oleju napędowego dla potrzeb Komunalnego Przedsiębiorstwa Użyteczności Publicznej "Ekociech" Sp.zo.o. 87-720 Ciechocinek ul. Wojska Polskiego 33 w okresie 20.06.2024 do 19.06.2025 r.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.