eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługa świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy, orzecznictwa, badań profilaktycznych oraz dyspanseryzacji żołnierzy zawodowych i pracowników wojska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Zgierz: Usługa świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy, orzecznictwa, badań profilaktycznych oraz dyspanseryzacji żołnierzy zawodowych i pracowników wojska
Numer ogłoszenia: 385330 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczeń zdrowotnych w zakresie medycyny pracy, orzecznictwa, badań profilaktycznych oraz dyspanseryzacji żołnierzy zawodowych i pracowników wojska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wg ilości rodzaju i zakresu dla poszczególnych części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru podmiotów prowadzących działalność leczniczą - podstawa prawna art. 100 ust. 1 oraz art. 104 ust. 1 w związku z art. 106 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 roku, poz. 217 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wykonanie badania z zakresu rentgenodiagnostyki w placówce, w której wykonywane będą pozostałe usługi - świadczenia (pod tym samym adresem) - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 bud. 2 pok. 114.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sposób porozumiewania: fax +48 42 750-21-01.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - usługi medyczne dla jednostek i instytucji z rejonu Łódź, Zgierz, Kutno, Leźnica Wielka, Regny, Gałkówek, Skierniewice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Świadczenie jm Ilość badań 1 Badanie ogólne moczu szt. 1500 2 Próby wątrobowe szt. 100 3 Bilirubina całkowita szt. 800 4 Cholesterol całkowity szt. 800 5 Cholesterol HDL szt. 200 6 Cholesterol LDL szt. 200 7 Glukoza w surowicy szt. 1200 8 Kreatynina w surowicy szt. 700 9 Mocznik w surowicy szt. 600 10 Kwas moczowy szt. 30 11 TSH szt. 30 12 AST szt. 300 13 ALT szt. 300 14 GGTP szt. 30 15 Lipidogram szt. 50 16 Morfologia krwi szt. 1500 17 OB. szt. 1500 18 Płytki krwi szt. 150 19 Elektrolity (K,Na) szt. 700 20 Rozmaz krwi obwodowej szt. 50 21 Sód w surowicy szt. 50 22 Test obciążenia glukozą szt. 200 23 Trójglicerydy szt. 200 24 Retykulocyty szt. 20 25 Grupa krwi szt. 100 26 APTT szt. 20 27 RTG kręgosłupa szt. 100 28 RTG nadgarstka szt. 100 29 RTG stawu łokciowego szt. 100 30 RTG kości podudzia szt. 100 31 RTG przedramienia szt. 100 32 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 800 33 MR głowy szt. 2 34 MR klatki piersiowej szt. 2 35 Odpis wyniku szt. 5 36 EKG + opis szt. 700 37 Badanie pola widzenia szt. 300 38 Konsultacje lekarzy specjalistów : lekarz medycyny pracy,kardiolog, neurolog, laryngolog,pulmonolog, ortopeda,ginekolog, dermatolog, okulista, internista, psychiatra, lekarz medycyny lotniczej, psycholog. szt. 6000 39 Audiogram szt. 20 40 EEG z opisem szt. 20 41 Badanie kierowców - pakiet z orzeczeniem bez psychotestów, zmiana kategorii prawa jazdy na inną szt. 100 42 Badanie met. Holtera szt. 2 43 Echo serca szt. 10 44 Próba wysiłkowa szt. 10 45 kał na nosicielstwo Salmonella ( 3 oz) szt. 10 46 Spirometria szt. 10 47 HIVAg/Ab Combo szt. 20 48 HCV przeciwciała szt. 20 49 HBs antygen szt. 10 50 HBs przeciwciała szt. 10 51 Cytologia szt. 10 52 USG ginekologiczne szt. 10 53 Badanie osób pracujących w narażeniu na promieniowanie jonizujace szt. 30 54 Bolerioza (IGM) szt. 50 55 Rozpoznanie i ocena czynników występujacych w środowisku pracy przez lekarza medycyny pracy( liczone w ilości godz.pracy). szt. 10 56 Badanie osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 lipca 2013 r., Dz.U. z dnia 30.07.2013 r. poz. 855 szt. 50 57 Badania oraz wystawienie orzeczenia lekarskiego i psychiatrycznego osób bezpośrednio zatrudnionych przy wytwarzaniu i obrocie materiałami wybuchowymi, bronia, amunicją, oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym (saperzy) Dz. U. 2001 nr 67, poz. 679 szt. 30 58 Orzeczenie lekarskie dotyczące wykonywania prac podwodnych szt. 5 59 Jednorazowy udział lekarza medycyny pracy w komisji BHP. szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - usługi medyczne dla jednostek i instytucji z rejonu Tomaszów Mazowiecki, Nowy Glinnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Świadczenie jm Ilość badań 1 Badanie ogólne moczu szt. 2000 2 Próby wątrobowe szt. 150 3 Bilirubina całkowita szt. 1500 4 Cholesterol całkowity szt. 1500 5 Cholesterol HDL szt. 1500 6 Cholesterol LDL szt. 500 7 Glukoza w surowicy szt. 1800 8 Kreatynina w surowicy szt. 1000 9 Mocznik w surowicy szt. 1000 10 Kwas moczowy szt. 50 11 TSH szt. 50 12 AST szt. 500 13 ALT szt. 500 14 GGTP szt. 50 15 Lipidogram szt. 800 16 Morfologia krwi szt. 2000 17 OB. szt. 2000 18 Płytki krwi szt. 200 19 Elektrolity (K,Na) szt. 1000 20 Rozmaz krwi obwodowej szt. 50 21 Sód w surowicy szt. 50 22 Test obciążenia glukozą szt. 400 23 Trójglicerydy szt. 400 24 Retykulocyty szt. 40 25 Grupa krwi szt. 300 26 APTT szt. 40 27 RTG kręgosłupa szt. 200 28 RTG nadgarstka szt. 200 29 RTG stawu łokciowego szt. 200 30 RTG kości podudzia szt. 200 31 RTG przedramienia szt. 200 32 RTG klatki piersiowej z opisem szt. 1000 33 MR głowy szt. 5 34 MR klatki piersiowej szt. 5 35 Odpis wyniku szt. 5 36 EKG + opis szt. 1000 37 Badanie pola widzenia szt. 500 38 Konsultacje lekarzy specjalistów : lekarz medycyny pracy,kardiolog, neurolog, laryngolog,pulmonolog, ortopeda,ginekolog, dermatolog, okulista, internista, psychiatra, lekarz medycyny lotniczej, psycholog. szt. 8000 39 Audiogram szt. 30 40 EEG z opisem szt. 30 41 Badanie kierowców - pakiet z orzeczeniem bez psychotestów, zmiana kategorii prawa jazdy na inną szt. 300 42 Badanie met. Holtera szt. 5 43 Echo serca szt. 20 44 Próba wysiłkowa szt. 20 45 kał na nosicielstwo Salmonella ( 3 oz) szt. 20 46 Spirometria szt. 20 47 HIVAg/Ab Combo szt. 30 48 HCV przeciwciała szt. 30 49 HBs antygen szt. 20 50 HBs przeciwciała szt. 20 51 Cytologia szt. 20 52 USG ginekologiczne szt. 20 53 Badanie osób pracujących w narażeniu na promieniowanie jonizujace szt. 20 54 Bolerioza (IGM) szt. 100 55 Rozpoznanie i ocena czynników występujacych w środowisku pracy przez lekarza medycyny pracy( liczone w ilości godz.pracy). szt. 20 56 Badanie osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 lipca 2013 r., Dz.U. z dnia 30.07.2013 r. poz. 855 szt. 10 57 Badania oraz wystawienie orzeczenia lekarskiego i psychiatrycznego osób bezpośrednio zatrudnionych przy wytwarzaniu i obrocie materiałami wybuchowymi, bronia, amunicją, oraz wyrobami o przeznaczeniu wojskowym i policyjnym (saperzy) Dz. U. 2001 nr 67, poz. 679 szt. 50 58 Orzeczenie lekarskie dotyczące wykonywania prac podwodnych szt. 30 59 Jednorazowy udział lekarza medycyny pracy w komisji BHP. szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.