eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa sprzątania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Kraków: Usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 38532 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24414 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usługi sprzątania obiektów oraz terenów użytkowanych przez Zamawiającego w zakresie usługi sprzątania sprzątania: 1. Pomieszczeń biurowych: 1) odsuwanie mebli biurowych (szafy, biurka, komody) celem usunięcia zabrudzeń oraz pajęczyn, 2) mycie oraz nanoszenie środków konserwujących mebli, 3) mycie drzwi i parapetów wewnętrznych oraz usuwanie pozostałości po naklejkach na drzwiach, 4) przecieranie z kurzu włączników światła, gniazdek elektrycznych, korytek kablowych, opraw oświetleniowych, 5) przecieranie z kurzu tablic, obrazów, zegarów itp., 6) przecieranie z kurzu urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, telefonów, komputerów, monitorów, 7) mycie i czyszczenie kaloryferów, 8) nanoszenie środków konserwujących na parkiet, 9) mycie kwiatów, 10) usuwanie resztek farby, fug, gipsu itp. 2. Sanitariatów: 1) mycie glazury oraz luster, 2) mycie umywalek, muszli klozetowych, kompaktów WC, podajników papieru, mydła oraz ręczników, 3) mycie drzwi wewnętrznych oraz włączników światła, 4) mycie parapetów, uchwytów w WC dla osób niepełnosprawnych, 5) usuwanie resztek farby, fug, gipsu itp. 3. Korytarzy: 1) mycie glazury na ścianach, schodach oraz spocznikach, 2) mycie włączników światła, gniazdek elektrycznych, korytek kablowych, opraw oświetleniowych, 3) mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych łączenie z szybami oraz usuwanie pozostałości po naklejkach na drzwiach, 4) mycie tabliczek informacyjnych przy drzwiach oraz dużych tablic informacyjnych przy drzwiach wejściowych, 5) mycie barierek i poręczy schodowych, 6) mycie ścian pomalowanych farbą lateksową, 7) mycie kaloryferów, 8) mycie parapetów, 9) mycie drzwiczek od tablic elektrycznych, 10) usuwanie resztek farby, fug, gipsu itp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5658,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5658,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Jest to zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego zarejestrowanego pod nr 271/2/93/2012. Proponowany tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (jt.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami). Zamówienia udziela się firmie Impel Cleaning Sp. z o.o. Przedmiotowa usługa polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś jej wartość nie przekracza łącznie 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające były przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.