To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-24
Wrocław: Dostawa ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem
i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego.
Numer ogłoszenia: 385310 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359390 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych ciągnika i osprzętu został opisany w Specyfikacji techniczno-użytkowej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Odbiór ciągnika nastąpi w siedzibie Obwodu Drogowego w Sulimowie i zostanie potwierdzony protokołem odbioru pojazdu, podpisanym przez strony umowy. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do siedziby Obwodu Drogowego w Sulimowie, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca wraz z ciągnikiem będącym przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu: a) dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu; b) książki gwarancyjne pojazdu, osprzętu i wyposażenia w języku polskim; c) dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części pojazdu oraz osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia), d) świadectwo homologacji pojazdu wystawione zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym; e) dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; f) wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych; 4) W ramach dostawy urządzeń Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych max. 3 osób (jednocześnie) wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia w/w przedmiotów. Czas trwania szkolenia minimum 4 godziny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ROLMEX - MISIUDA" SPÓŁKA JAWNA
- ROLMEX - MISIUDA Sp.j., ul. Ściegiennego 264c, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 556329,00
Oferta z najniższą ceną: 556329,00 / Oferta z najwyższą ceną: 556329,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont elewacji budynku Centrum Kultury Nowy Pafawag (w zakresie ścian zachodniej, północnej i południowo-zachodniej (wiatrołap biblioteki))
- Remont klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 13-29 we Wrocławiu. (Remont dotyczy klatek schodowych i piwnic w budynku przy ul. Brzezińskiej 21,23,25,27).
- Wykonanie usługi w zakresie konserwacji - serwisu i usuwania powstałych awarii w urządzeniach dźwigowych zainstalowanych w budynkach Urzędu Miejskiego Wrocławia
- DOSTAWA ŚRODKÓW HIGIENY I PASTY DO OBUWIA
- Świadczenie kompleksowej usługi cateringowej podczas 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.