eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-24

Wrocław: Dostawa ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego.
Numer ogłoszenia: 385310 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 359390 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, do bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych ciągnika i osprzętu został opisany w Specyfikacji techniczno-użytkowej stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Odbiór ciągnika nastąpi w siedzibie Obwodu Drogowego w Sulimowie i zostanie potwierdzony protokołem odbioru pojazdu, podpisanym przez strony umowy. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do siedziby Obwodu Drogowego w Sulimowie, ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3) Wykonawca wraz z ciągnikiem będącym przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu: a) dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu; b) książki gwarancyjne pojazdu, osprzętu i wyposażenia w języku polskim; c) dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części pojazdu oraz osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia), d) świadectwo homologacji pojazdu wystawione zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym; e) dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; f) wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych; 4) W ramach dostawy urządzeń Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych max. 3 osób (jednocześnie) wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia, w uzgodnionym terminie jednak nie później niż 14 dni od daty dostarczenia w/w przedmiotów. Czas trwania szkolenia minimum 4 godziny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROLMEX - MISIUDA Sp.j., ul. Ściegiennego 264c, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 401900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 556329,00

  • Oferta z najniższą ceną: 556329,00 / Oferta z najwyższą ceną: 556329,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.