eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie, dostawa i montaż metalowych regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Białystok: Wykonanie, dostawa i montaż metalowych regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 385278 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177075 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż metalowych regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż metalowych regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonania, dostawy i montażu metalowych regałów przesuwnych składających się z 2 regałów stacjonarnych jednostronnych i 7 regałów dwustronnych przesuwnych. 2. Zamówienie będzie zrealizowane do dnia 18 października 2013r., 3. Zamawiający wymaga obecności Wykonawcy lub osoby upoważnionej przy dostawie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej niezbędnej do zdobycia wszelkich informacji, koniecznych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia celem przygotowania oferty. 5. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania faktycznego stanu oraz warunków realizacji zamówienia, 6. Gwarancja na regały archiwalne wynosić powinna min. 3 lata liczone od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 7. W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenie w odniesieniu do określonych przedmiotów Zamawiający wymaga, aby taki zapis rozumieć jako minimalny, określający parametry techniczne przedmiotu i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny, tzn. o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest również przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis przedmiotu, z którego w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany przedmiot lub element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż przedmiot lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne gwarancje w języku polskim, 9. Regały powinny być wykonane zgodnie z Polskimi Normami dotyczącymi projektowania i budowy regałów archiwalnych; 10. Regały winny spełniać standardy archiwum 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia dokumenty potwierdzające ich wymaganą jakość i zgodność wyrobu z wymaganiami bezpieczeństwa użytkownika, a także pisemne gwarancje. Brak ww. dokumentów uniemożliwi dokonanie odbioru przedmiotu zamówienia. Dostarczenie tych dokumentów wykraczające poza termin realizacji zamówienia będzie równoważne ze zwłoką w wykonaniu przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.20.00 - Systemy aktowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDMAX Spółka z o.o., A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25804,17

  • Oferta z najniższą ceną: 25804,17 / Oferta z najwyższą ceną: 48093,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.