Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-04
Łódź: dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 385194 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Paradna 36, 93-345 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6457055, faks 042 6457971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3dps.dot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu i częściowa wymiana istniejącej instalacji sygnalizacji SAP w 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi. Szczegółowy zakres prac przedstawia kosztorys nakładczy i specyfikacja techniczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe 51.70.00.00 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 3. Zrealizowanie jako Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat min. 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego złoży stosowne oświadczenie wraz z wykazem tych zrealizowanych zamówień i określeniem zamawiających..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - okres wyłączenia systemu z eksploatacji - 10
- 3 - Okres gwarancji - 5
- 4 - Czas naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu przeciwpożarowego - w okresie gwarancyjnym - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3dps.dot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Dom Pomocy Społecznej
ul. Paradna 36
93-345 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 08:30, miejsce: 3 Dom Pomocy Społecznej ul. Paradna 36 93-345 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Kozietułach Nowych wraz z siecią wodociągową i przyłączami
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku"
- Modernizacja instalacji klimatyzacji dla Bloku Operacyjnego
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.