eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,ul. Głowna w m. Dąbrówka Wielka oraz nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków. - trzy zadania
Numer ogłoszenia: 385128 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,ul. Głowna w m. Dąbrówka Wielka oraz nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków. - trzy zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,ul. Głowna w m. Dąbrówka Wielka oraz nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków. - trzy zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca dysponuje min jedną osobą która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej o której mowa w art. 14 ust.1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystawione przez podmioty uprawnione oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę, wg wymogów zawartych w pkt 10 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena 11,20 zł) można odebrać w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Zgierzu przy ul. Sadowej 6A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu; 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A w pok. 112 - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe Charakterystyka nadzorowanej inwestycji: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie nakładki asfaltowej oraz ustawienie krawężnika na drodze powiatowej Nr 5131 E ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe. W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: a)wykonaniu robót związanych z ustawieniem krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej, na długości 620,00 m, w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, b)wykonaniu robót związanych z oczyszczeniem i skropieniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni na powierzchni 3300,00 m2 w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, c)wykonaniu robót związanych z wykonaniem wyrównania poprzecznego i podłużnego podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi, w ilości 50 kg/m2, , w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz, d)wykonaniu robót, związanych z wykonywaniem warstw konstrukcji (warstwa ścieralna gr. 3,0 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego, na powierzchni 3300,00 m2, w pasie drogi powiatowej Nr 5131 E - ul. Smardzewska w m. Łagiewniki Nowe, gm. Zgierz. 2.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt II. 1. zawarte są w: Ogólnych Specyfikacjach Technicznych: a)OST- Krawężniki - załącznik nr 6 do SIWZ, b)OST- Nawierzchnia z betonu asfaltowego D- 05.03.05 - załącznik nr 7 do SIWZ, c)OST -Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.03.01 - załącznik nr 8 do SIWZ, d)OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00 - załącznik nr 9 do SIWZ, e)OST - Wyrównanie podbudowy D - 04.08.00 - załącznik nr 10 do SIWZ, Szczegółowych Specyfikacjach technicznych: a)SST - Krawężniki betonowe - załącznik nr 11 do SIWZ, b)SST - Czyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - załącznik nr 12 do SIWZ, c)SST - Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno - asfaltowymi - załącznik nr 13 do SIWZ, d)SST - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - załącznik 14 do SIWZ, Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-104/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 1.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich; 2)Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, f)potwierdzanie ilości wykonanych robót, g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. 3)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). 3.Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. 4.Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 5.Termin realizacji inwestycji - 20 dni od dnia przekazania terenu. 6.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,ul. Głowna w m. Dąbrówka Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa ciągu pieszego w drodze powiatowej Nr 5133 E ,ul. Głowna w m. Dąbrówka Wielka 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę ciągu pieszego na drodze powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka W skład robót wchodzą roboty budowlane polegające na: 1)wykonaniu robót związanych z odtworzeniem trasy drogowej i jej punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w pasie drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz, na długości 1460,00 m, 2)wykonaniu robót związanych z wykonaniem i wyprofilowaniem koryta, na zjazdach, na głębokość 20,00 cm, na powierzchni 540,00 m2 , oraz na chodnikach na głębokość 10,00 cm, na powierzchni 1325,00 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz, 3)wykonaniu robót związanych z ustawieniem betonowego obrzeża chodnikowego o wymiarach 25 x 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, na długości 1360,00 m, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz, 4)wykonaniu robót, związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm, szarej, na podsypce cementowo - piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, na chodniku, na powierzchni 1325,00 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz, 5)wykonaniu związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,00 cm, na zjazdach, na powierzchni 540,00 m2, w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz, 6)wykonaniu robót związanych z wykonaniem regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych w pasie drogowym drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 2.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. II. 1. zawarte są w: 1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ w skład których wchodzą: OST- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-04.01.01, OST- Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01, OST - Betonowe obrzeża chodnikowe D - 08.03.01, OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, OST - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej D- 03.02.01a, OST- Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01, OST - Chodniki D - 08.02.00, OST- Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie D - 04.04.00 ¸ 04.04.03, OST - Roboty Przygotowawcze D - 01.00.00. 2)Szczegółowych Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ w skład których wchodzą: SST - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D-01.01.01, SST - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D-L-04.01.01, SST - Betonowe obrzeża chodnikowe D-08.03.01, SST - Chodniki z brukowej kostki betonowej D-08.02.02, SST -Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D-04.04.02, SST - Wjazdy i wyjazdy z bram D - 08.04.01, SST -Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej D-03.02.01a, 3)Przedmiar- stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-102/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich; 2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, c)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, e)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, f)potwierdzanie ilości wykonanych robót, g)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, h)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, i)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, j)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. k)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. l)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). m)Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. n)Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 4.Termin realizacji 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu. 5.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn. Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków Charakterystyka nadzorowanej inwestycji: 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków (jednostronnie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 2513 E do wjazdu do cukrowni Leśmierz). CPV. 45233260-9, 45233262-3. 2.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : 1)mechaniczne rozebranie krawężników betonowych (100x30x15) na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 2)rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x70 cm na podsypce cementowo - piaskowej (319,20 m2), 3)rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej (70,00 m), 4)rozebranie nawierzchni z pyt drogowych betonowych o grubości 12 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (231,25 m2), 5)transport gruzu samochodem samowyładowczym przy ręcznym załadowaniu i mechanicznym rozładowaniu na odległość 5 km (63,28 m3), 6)wykonanie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, na podsypce cementowo - piaskowej (40 m), 7)wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na chodnikach i jako obramowanie zjazdów (144,00 m), 8)wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, na chodniku (319,20 m2), 9)mechaniczne wykonanie koryt gł. 15 cm, na zjazdach (231,25 m2), 10)roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi (34.690 m3), 11)transport ziemi samochodem samowyładowczym (34.690 m3), 12)profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne na zjazdach (231.25 m2), 13)wykonanie warstwy górnej podbudowy z tłucznia kamiennego lub kruszywa łamanego o gr. 15 cm na zjazdach (231.25 m2), 14)wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kolorowej, grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej, na zjazdach (231.25 m2), 15)wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,2 do 0.3 m3 (3,90 m3), 16)wymiana studzienki ściekowej z gotowych elementów (2 szt), 17)planowanie poboczy wzdłuż chodnika (160 m2). 3.Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania i odbioru robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-00.00.00. Wymagania ogólne, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ, 2)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 01.02.04, Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, które stanowią załącznik Nr 7 do SIWZ, 3)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.04.01 Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 8 do SIWZ, 4)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 08.02.00 Chodniki, które stanowią załącznik Nr 9 do SIWZ, 5)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D-04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ, 6)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) Krawężniki, które stanowią załącznik Nr 11 do SIWZ, 7)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 12 do SIWZ, 8)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (OST) D - 04.04.00 ¸ 04.04.03 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 13 do SIWZ, 9)Ogólnych Specyfikacjach Technicznych (0ST) D - 03.02.01a Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej, które stanowią załącznik Nr 14 do SIWZ, 10)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Rozbiórka elementów dróg, które stanowią załącznik Nr 15 do SIWZ, 11)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Krawężniki betonowe, które stanowią załącznik Nr 16 do SIWZ, 12) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, które stanowią załącznik Nr 17 do SIWZ, 13)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Betonowe obrzeża chodnikowe, które stanowią załącznik Nr 18 do SIWZ, 14)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Chodniki z brukowej kostki betonowej, które stanowią załącznik Nr 19 do SIWZ, 15)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, które stanowią załącznik Nr 20 do SIWZ, 16)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) Wjazdy i wyjazdy z bram, które stanowią załącznik Nr 21 do SIWZ, 17)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) D - Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej, które stanowią załącznik Nr 22 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną oraz kosztorysową, dotyczącą inwestycji objętej usługą nadzoru. Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na stronie Zamawiającego: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi Znak postępowania OR.343-103/09, lub w siedzibie Zamawiającego pok. 307,309 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w dokumentacji kosztorysowej, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udziału w czynnościach przekazania wykonawcy Inwestycji terenu inwestorskich; 2) Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a)reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją postępowania, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, a)sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, b)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających, uczestniczenie w próbach rozruchu i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, c)przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót, d)potwierdzanie ilości wykonanych robót, e)potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze, f)sprawdzanie rozliczeń Wykonawcy robót budowlanych i potwierdzanie należnych mu kwot oraz rozliczenie końcowe inwestycji, g)uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych okresu gwarancji, h)inne niezbędne czynności konieczne dla prawidłowego sprawowania nadzoru inwestorskiego. i)udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. j)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był przedsiębiorcą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.). k) Zamawiający zastrzega, że umowa na wykonanie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta dopiero po wyłonieniu wykonawcy na roboty budowlane. l) Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania czynności objętych umową, ocenianego w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. 5.Termin realizacji inwestycji 30 dni od dnia zawarcia umowy. 6.Okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.