eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowo-osobowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie w ramach realizowanego projektu LIFE + pn. Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Szczecin: Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowo-osobowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie w ramach realizowanego projektu LIFE + pn. Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów.
Numer ogłoszenia: 384958 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowo-osobowego dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie w ramach realizowanego projektu LIFE + pn. Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 (jednej) sztuki samochodu terenowo-osobowego. 2. Miejsce dostawy - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42. 3. Przedmiot zamówienia, wszystkie części muszą być fabrycznie nowe, niewadliwe, rok produkcji 2012. 4. Załatwianie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą, leżą po stronie Wykonawcy. 5. Należy udzielić gwarancji - minimum 36 miesięcy lub do przebiegu 100 000 km. Ponadto dostawca powinien zapewnić serwis gwarancyjny w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego w Szczecinie. 6. Zamawiany pojazd powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty. 7. Pojazd musi posiadać wszelkie warunki dopuszczenia do ruchu drogowego na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji. 8. Nieodpłatne zapewnienie samochodu zastępczego na okres przeglądów gwarancyjnych i napraw gwarancyjnych o podobnych lub zbliżonych parametrach technicznych. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia, parametry samochodu: I. Dane ogólne: 1. Terenowo - osobowy 2. Kolor: czarna perła, dopuszczalny inny ciemny 3. Ilość drzwi 5, ilość miejsc minimum 5 4. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2012 II. Silnik 1. Benzynowy 2. Pojemność silnika: max - 2000cm3 3. Moc minimum 150 KM III. Układ napędowy 1. Skrzynia biegowa manualna minimum 6-cio biegowa (+bieg wsteczny), dopuszczalna skrzynia automatyczna 2. Benzyna bezołowiowa 3. Silnik czterocylindrowy, rzędowy - umieszczony z przodu, 16-to zaworowy 4. Silnik spełniający limity emisji zanieczyszczeń EURO 5 5. Pojazd z napędem na cztery koła stały bądź dołączany automatycznie IV. Wyposażenie 1. Wspomaganie układu kierowniczego 2. Układ stosowany w pojazdach mechanicznych w celu zapobiegania blokowaniu się kół podczas hamowania 3. Elektroniczny rozdział sił hamowania w celu maksymalnego skrócenia drogi hamowania 4. Układ elektroniczny stabilizujący tor jazdy samochodu 5. System zapobiegający nadmiernemu poślizgowi kół pojazdu podczas przyspieszania 6. System minimalizujący skutki ewentualnej kolizji 7. Klimatyzacja automatyczna 8. Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane. 9. Czołowe poduszki powietrzne 10. Immobiliser 11. Centralny zamek 12. Fabryczny autoalarm 13. Boczne poduszki powietrzne 14. Kurtyny powietrzne 15. Komputer pokładowy 16. Przednie światła przeciwmgielne 17. Elektryczne szyby przednie oraz tylne 18. Reflektory ksenonowe skrętne 19. Tempomat adaptacyjny V. Podwozie 1. Tarcze kół średnicy minimum 18 cali VI. Dane techniczne 1. Max. masa całkowita do 2 100 kg VII. Wymagania dodatkowe 1. Gwarancja pojazdu min. 36 miesięcy lub do 100 000 km 2. Zestaw głośnomówiący 3. Elektryczna regulacja foteli przednich 4. Automatyczne światła z czujnikiem zmroku 5. Spryskiwacze reflektorów 6. Czujniki parkowania z przodu i tyłu samochodu 7. Pojemność bagażnika do 1 650 litrów (liczone do linii dachu pojazdu) w konfiguracji 2 miejsc przy złożonych fotelach 8. Szyby tylne boczne wraz z tylną szybą przyciemniane zgodnie z obowiązującymi przepisami 9. System nawigacji satelitarnej : - z menu polskim -z najnowszymi mapami - z bezpłatna aktualizacją map co roku do 2017r. 10. Koła zimowe (aluminiowe felgi + opony zimowe 17cali) zgodnie z wytycznymi producenta 11. Orurowanie pojazdu przód + boki 12. Zestaw multimedialny 13. CB radio z automatycznym dostrajaniem z anteną magnetyczna ze wzmacniaczem sygnału 14. Hak holowniczy spełniający wymogi unijne automatycznie wypinany 15. Kamera cofania 16. Zestaw głośnomówiący bluetooth 17. Bagażnik dachowy - oryginalny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 3500,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18 października 2012r. do godz. 12:00. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/IS/333/159/2012 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie, przed upływem terminu składania ofert . 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie, że oferowany pojazd zgodny jest z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanego pojazdu w języku polskim. Specyfikacja techniczna musi zawierać dane odnośnie każdego z parametrów, funkcji, wyposażenia dodatkowego, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego pojazdu. Do specyfikacji należy załączyć świadectwo homologacji pojazdu w języku polskim. 3) Na potwierdzenie, że oferowany pojazd zgodny jest z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające fakt, iż jest on autoryzowanym dealerem dostarczanego samochodu oraz dysponuje jego autoryzowanym serwisem na terenie Szczecina lub okolic do 50 km. 4) Dowód wpłacenia wadium w oryginale zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części IV. pkt.1. WADIUM

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie: 1) osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego i Wykonawcy w sprawach związanych z realizacją niniejszej umowy, 3. Warunkiem w/w zmian będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ Komisji Europejskiej, Komponent I: Przyroda i różnorodność biologiczna w ramach zadania pod nazwą: Budowa niebieskiego korytarza ekologicznego wzdłuż doliny rzeki Regi i jej dopływów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.