Nowa Dęba: Usługa czyszczenia dróg, chodników, placów, alejek i parkingów oraz odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i połaci dachowych
Numer ogłoszenia: 384952 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3711 , ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 816 22 06, faks 15 816 22 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa czyszczenia dróg, chodników, placów, alejek i parkingów oraz odśnieżanie ciągów komunikacyjnych i połaci dachowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 KIELCE czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych 1) Kielce - czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych Opis poszczególnych części zamówienia a) czyszczenie dróg, chodników i placów: ul. Wojska Polskiego 300 ul. Wesoła 29 ul. Sobieskiego 20 ul. Chęcińska 2 ul. Bohaterów Warszawy 10, Busko Zdrój m. Suków b) odśnieżanie powierzchni utwardzonych i dachów: ul. Wojska Polskiego 300 ul. Wesoła 29 ul. Sobieskiego 20 ul. Chęcińska 2 ul. Bohaterów Warszawy 10,Busko Zdrój m. Suków I. Specyfika wykonywanych zadań: Czyszczenie dróg, chodników i placów obejmuje: Zamiatanie dróg, parkingów, chodników, alejek, placów - mechanicznie lub ręcznie, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - wraz ze zbieraniem i usuwaniem nieczystości do wyznaczonego przez Zamawiającego kontenera - jeden cykl (m. Suków) całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsce realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 do umowy stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 1 985,00m2; - sześć cykli całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usług na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 22 711,00m2; - dziesięć cykli (powierzchnia wyznaczona w kompleksie 3345) - całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 7 300,00m2. Odśnieżanie powierzchni utwardzonych obejmuje: Usuwanie śniegu i oblodzenia z ciągów komunikacyjnych, w tym: wejść do budynków (głównych i bocznych), schodów wejściowych, chodników przyległych do budynków, jak również przyległych do granic kompleksów i posypywanie ich piaskiem lub innym środkiem w celu zabezpieczenia przed poślizgami. Wywóz nadmiaru śniegu we własnym zakresie (Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania zalegających hałd śniegu i wywozu na własny koszt) najpóźniej w ciągu 24 godzin od ich powstania. - maksymalnie 10 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 53 991,00m2 Odśnieżanie połaci dachowych budynków. W momencie odśnieżania ewentualne usunięcie sopli, jeżeli wystąpią. Odśnieżanie dokonywane będzie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i kierunek zrzutu śniegu z dachu - maksymalnie 6 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 21 010,00m2 Zadanie Nr 2 - SANDOMIERZ- czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych 1) Sandomierz- czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych a) czyszczenie dróg, chodników i placów: ul. Mickiewicz 38 Radoszki - Obiekt Techniczny ul. Puławiaków 12 b) odśnieżanie powierzchni utwardzonych i dachów: ul. Mickiewicz 38 Radoszki - Obiekt Techniczny ul. Puławiaków 12 I. Specyfika wykonywanych zadań: Czyszczenie dróg, chodników i placów obejmuje: Zamiatanie dróg, parkingów, chodników, alejek, placów - mechanicznie lub ręcznie - wraz ze zbieraniem i usuwaniem nieczystości do wyznaczonego przez Zamawiającego kontenera - maksymalnie 6 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 2 obejmujący powierzchnię nieprzekraczającą 34 182,00m2. Odśnieżanie powierzchni utwardzonych obejmuje: Usuwanie śniegu i oblodzenia z ciągów komunikacyjnych, w tym: wejść do budynków (głównych i bocznych), schodów wejściowych, chodników przyległych do budynków, jak również przyległych do granic kompleksów i posypywanie ich piaskiem lub innym środkiem w celu zabezpieczenia przed poślizgami. Śnieg z ciągów komunikacyjnych należy usuwać na oba pobocza, jednak w sposób umożliwiający swobodny transport na ciągach komunikacyjnych. Wywóz nadmiaru śniegu we własnym zakresie( Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwanie zalegających hałd śniegu i wywozu na własny koszt) najpóźniej w ciągu 24 godzin od ich powstania. - maksymalnie 10 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 3, obejmujący powierzchnię nieprzekraczającą 34 182,00m2. Odśnieżanie połaci dachowych budynków. W momencie odśnieżania ewentualne usunięcie sopli, jeżeli wystąpią. Odśnieżanie dokonywane będzie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i kierunek zrzutu śniegu z dachu - maksymalnie 4 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 3, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 7 122m2. Ilość cykli wykonywanych usług, wskazanych w pkt. I ma charakter szacunkowy. W trakcie umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od przebiegu warunków atmosferycznych, jednak całkowita kwota umowy nie może przekroczyć wartości podanej w § 4 pkt. 4..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by Wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia na kwotę przynajmniej: Zadanie 1 - 100 000,00 zł brutto; Zadanie 2 - 80 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. - Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie minimum 2 dowodów (poświadczeń) na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. dla zadania 1 oraz 80 000,00 zł. dla zadania 2 dotyczących świadczenia usług czyszczenia i odśnieżania terenów potwierdzających, że świadczone usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga by wykonawca dysponował aktualna polisą OC o wartości co najmniej: Zadanie nr 1: 200 000,00 zł, Zadanie nr 2: 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie minimum 2 dowodów (poświadczeń) na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. dla zadania 1 oraz 80 000,00 zł. dla zadania 2 dotyczących świadczenia usług czyszczenia i odśnieżania terenów potwierdzających, że świadczone usługi zostały wykonane należycie.; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas przystąpienia do wykonania usługi czyszczenia dróg, chodników, placów, alejek od momentu otrzymania zgłoszenia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, fax (15) 816-22-06,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3711 z siedzibą ul. Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, Kancelaria Jawna, (15) 816-22-04,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kielce - czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kielce - czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych Opis poszczególnych części zamówienia a) czyszczenie dróg, chodników i placów: ul. Wojska Polskiego 300 ul. Wesoła 29 ul. Sobieskiego 20 ul. Chęcińska 2 ul. Bohaterów Warszawy 10, Busko Zdrój m. Suków b) odśnieżanie powierzchni utwardzonych i dachów: ul. Wojska Polskiego 300 ul. Wesoła 29 ul. Sobieskiego 20 ul. Chęcińska 2 ul. Bohaterów Warszawy 10,Busko Zdrój m. Suków I. Specyfika wykonywanych zadań: Czyszczenie dróg, chodników i placów obejmuje: Zamiatanie dróg, parkingów, chodników, alejek, placów - mechanicznie lub ręcznie, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - wraz ze zbieraniem i usuwaniem nieczystości do wyznaczonego przez Zamawiającego kontenera - jeden cykl (m. Suków) całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsce realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 do umowy stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 1 985,00m2; - sześć cykli całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usług na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 22 711,00m2; - dziesięć cykli (powierzchnia wyznaczona w kompleksie 3345) - całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb obejmujący łącznie powierzchnię nie przekraczającą 7 300,00m2. Odśnieżanie powierzchni utwardzonych obejmuje: Usuwanie śniegu i oblodzenia z ciągów komunikacyjnych, w tym: wejść do budynków (głównych i bocznych), schodów wejściowych, chodników przyległych do budynków, jak również przyległych do granic kompleksów i posypywanie ich piaskiem lub innym środkiem w celu zabezpieczenia przed poślizgami. Wywóz nadmiaru śniegu we własnym zakresie (Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania zalegających hałd śniegu i wywozu na własny koszt) najpóźniej w ciągu 24 godzin od ich powstania. - maksymalnie 10 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 53 991,00m2 Odśnieżanie połaci dachowych budynków. W momencie odśnieżania ewentualne usunięcie sopli, jeżeli wystąpią. Odśnieżanie dokonywane będzie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i kierunek zrzutu śniegu z dachu - maksymalnie 6 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy, miejsca realizowania usługi na terenie określonym w zał. nr 2 stosownie do potrzeb, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 21 010,00m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. 2) Czas przystąpienia do wykonania usługi czyszczenia dróg, chodników, placów, alejek od momentu otrzymania zgłoszenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SANDOMIERZ- czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sandomierz- czyszczenie dróg, chodników i placów, odśnieżanie powierzchni terenów utwardzonych i połaci dachowych a) czyszczenie dróg, chodników i placów: ul. Mickiewicz 38 Radoszki - Obiekt Techniczny ul. Puławiaków 12 b) odśnieżanie powierzchni utwardzonych i dachów: ul. Mickiewicz 38 Radoszki - Obiekt Techniczny ul. Puławiaków 12 I. Specyfika wykonywanych zadań: Czyszczenie dróg, chodników i placów obejmuje: Zamiatanie dróg, parkingów, chodników, alejek, placów - mechanicznie lub ręcznie - wraz ze zbieraniem i usuwaniem nieczystości do wyznaczonego przez Zamawiającego kontenera - maksymalnie 6 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 2 obejmujący powierzchnię nieprzekraczającą 34 182,00m2. Odśnieżanie powierzchni utwardzonych obejmuje: Usuwanie śniegu i oblodzenia z ciągów komunikacyjnych, w tym: wejść do budynków (głównych i bocznych), schodów wejściowych, chodników przyległych do budynków, jak również przyległych do granic kompleksów i posypywanie ich piaskiem lub innym środkiem w celu zabezpieczenia przed poślizgami. Śnieg z ciągów komunikacyjnych należy usuwać na oba pobocza, jednak w sposób umożliwiający swobodny transport na ciągach komunikacyjnych. Wywóz nadmiaru śniegu we własnym zakresie( Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwanie zalegających hałd śniegu i wywozu na własny koszt) najpóźniej w ciągu 24 godzin od ich powstania. - maksymalnie 10 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 3, obejmujący powierzchnię nieprzekraczającą 34 182,00m2. Odśnieżanie połaci dachowych budynków. W momencie odśnieżania ewentualne usunięcie sopli, jeżeli wystąpią. Odśnieżanie dokonywane będzie po otrzymaniu zgłoszenia od Zamawiającego. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i kierunek zrzutu śniegu z dachu - maksymalnie 4 razy całość powierzchni w okresie jednego roku obowiązywania umowy zgodnie z załącznikiem nr 3, obejmujący łącznie powierzchnię nieprzekraczającą 7 122m2. Ilość cykli wykonywanych usług, wskazanych w pkt. I ma charakter szacunkowy. W trakcie umowy może ulec zmniejszeniu w zależności od przebiegu warunków atmosferycznych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas przystąpienia do wykonania usługi czyszczenia dróg, chodników, placów, alejek od momentu otrzymania zgłoszenia - 5
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- Dostawa szwów chirurgicznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- "Usługa polegająca na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów o kodzie 16 03 8, tj. kuchennych, pokonsumpcyjnych i produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia"
- Przebudowa dróg gminnych na osiedlu w Alfredówce
- "Bieżące utrzymanie dróg i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2024 roku"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.