eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-06

Gdańsk: Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer ogłoszenia: 384888 - 2012; data zamieszczenia: 06.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349 12 23, faks (058) 349 12 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemów wentylacji, klimatyzacji i instalacji im towarzyszących w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania zdolności techniczno-eksploatacyjnej oraz utrzymania w bezawaryjnym, nieprzerwanym działaniu systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: a) wykonywanie napraw, konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji w celu zapewnienia ich bezpiecznego użytkowania, zgodnie z zakresem prac i czynności konserwacyjnych, wymienionym w załączniku nr 4 do SIWZ; b) wydawanie orzeczeń technicznych dla systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących; c) zapewnienie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych dla systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ; d) potwierdzenie kart napraw po wykonaniu usług; e) dokonywanie stosownych wpisów w paszportach technicznych urządzeń; f) utylizacje zużytych materiałów eksploatacyjnych; g) ocena efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych w systemach klimatyzacji, ich wielkości w stosunku do wymagań użytkowych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW ( zgodnie z zapisem w Ustawie Prawo Budowlane, art. 62. ust. 1 pkt. 6 ); h) usuwanie wszelkich awarii systemów w ramach wynagrodzenia za konserwację; i) zapewnienie własnego transportu uszkodzonych systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących do punktu serwisowego i z powrotem; j) zapoznawanie bezpośredniego użytkownika ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu; k) dysponowanie odpowiednią aparaturą pomiarową i naprawczą; l) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p.poż. przez wszystkie osoby zatrudnione przez Wykonawcę, przy czym wszelkie uwagi Zamawiającego w tym zakresie muszą być załatwione niezwłocznie. Wszelkie konsekwencje wynikłe z nieprzestrzegania przez Wykonawcę przepisów bhp i p.poż. obciążą Wykonawcę; m) prowadzenie serwisu systemów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ przez 7 dni w tygodniu, w tym również dni wolne i święta z uwzględnieniem wytycznych co do czasu eksploatacji poszczególnych systemów w uzgodnieniu z Administratorem obiektu i Działem Inwestycyjno-Remontowym Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego z zastrzeżeniem, że jeśli skutki towarzyszące awarii mogą stanowić zagrożenie życia lub zdrowia ludzi lub mienia wówczas reakcja serwisu musi być natychmiastowa. Uzgodnienia ujęte będą w postaci harmonogramu prac konserwatorskich uzgodnionym przez strony w przeciągu 4 tygodni od zawarcia umowy; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wykonawstwa przedmiotowych usług oraz materiałów i części zamiennych, stosowanych do napraw lub konserwacji. 4. Zamawiający rezerwuje maksymalną kwotę: 195 183,78 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt pięć tysięcy sto osiemdziesiąt trzy i 78/100 zł.), w tym netto: 158 686,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset osiemdziesiąt sześć zł.)na zakup materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych dla systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i instalacji im towarzyszących wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ dostarczanych przez Wykonawcę w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy. Kwota ta stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 15% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zamówieniami w zakresie serwisu systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, grzewczych oraz pomiarów, regulacji i prac rozruchowych, przy czym wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 200.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami umożliwiającymi: a) wykonanie pomiarów prędkości przepływu powietrza w kanałach, na kratkach wentylacyjnych w przedziale 0-20 m/s oraz wykonanie pomiarów różnicy ciśnień powietrza w przedziale 0-2000 Pa (systemy wentylacyjne); b) opróżnianie, napełnianie instalacji i dokonanie pomiaru ciśnień systemów grzania i chłodzenia opartych na freonach, zgodnie wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego stosowanego przy wykonywaniu działalności związanej z substancjami kontrolowanymi (Dz. U. nr 202 z 2004 r. poz. 2071); c) wykonanie dokładnego pomiaru i regulacji (balansowaniu) przepływu oraz pomiaru ciśnień na zaworach regulacyjnych w instalacjach hydraulicznych (woda, glikol) współpracujących z systemami wentylacji i klimatyzacji. Urządzenia pomiarowe w przypadku których jest to wymagane muszą posiadać aktualne świadectwa legalizacji

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: 1. Nadzór: 2 osoby posiadające uprawnienia budowlane, przynależne do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w tym:- co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w branży sanitarnej lub w branży elektrycznej, uprawniające do wydawania orzeczeń technicznych dla systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz jedna z osób posiadająca świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku dozoru (oznaczenie D) - wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata 2. Serwisant układów wentylacyjnych, wody lodowej i ciepła technologicznego: 3 osoby, w tym 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (E)- wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata; 3. Serwisant układów freonowych: 3 osoby z dopuszczeniem do pracy przy freonach- wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata; 4. Serwisant układów zasilania elektrycznego i automatyki sterującej:4 osoby z uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV. (E)- wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy: 1.1. w sytuacji ograniczenia zakresu świadczonych usług przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy spowodowanych: ­ wyburzeniem lub wyłączeniem z eksploatacji budynków znajdujących się w zarządzie Zamawiającego, w których znajdują się systemy wentylacji i klimatyzacji serwisowane i konserwowane na podstawie niniejszej umowy; ­ wystąpieniem trwałej awarii systemów wentylacji i klimatyzacji serwisowanych i konserwowanych na podstawie niniejszej umowy, w której koszt zakupu części lub wymiany systemu przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; ­ okresowym wyłączeniem z eksploatacji poszczególnych systemów wentylacyjnych, wynikającym z prowadzenia prac remontowych w obrębie obszarów obsługiwanych przez dany system wentylacyjny. 1.2. w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania Wynagrodzenia, Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeatrgi.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdański Uniwersytet Medyczny Zespół Zamówień Publicznych ul. M.Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gdański Uniwersytet Medyczny Zespół Zamówień Publicznych III p. pok. 313 ul. M.Skłodowskiej-Curie 3a 80-210 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.