eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach oraz udostępnienie zgromadzonego tam dziedzictwa kulturowego



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Szaflary: Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach oraz udostępnienie zgromadzonego tam dziedzictwa kulturowego
Numer ogłoszenia: 384878 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Andrzeja Apostoła w Szzaflarach , ul. Kościelna 1, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 018 2755567.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owczarnia.diecezja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie przy kościele p.w. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach oraz udostępnienie zgromadzonego tam dziedzictwa kulturowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje: - całościową wymianę tynków zewnętrznych z oczyszczeniem i odgrzybieniem podłoża, pogłębieniem i fugowaniem spoin, wykonaniem tynków cementowo- wapiennych z gruntowaniem podłoża, powlekaniem siatką i krzemianową masą tynkarską Calsilit T, - malowanie hydrofobową farbą krzemianową Calsilit F, - malowanie elementów metalowych elewacji, - wymianę rynien i rur spustowych, przewodów odgromowych i podsiębitek drewnianych. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj robót określa kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót, oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót konserwatorskich oraz program prac konserwatorskich wraz opinią konstrukcyjną i wstępnymi badaniami petrograficznymi dotyczącymi elewacji kościoła..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: 16.000,00 zł. (słownie: szesnaście tysięcy złotych, 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z kilku ustawowo dopuszczonych form. Szczegóły w SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prócz prac elewacyjnych na rzecz zamawiających publicznych i prywatnych, co najmniej trzy roboty konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji obiektów sakralnych, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości, każda nie mniejszej niż 100.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie, przedstawiając referencje lub bezusterkowe protokoły odbioru robót. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się wykonanie robót remontowych, budowlanych, konserwatorskich i restauratorskich, oraz termomodernizacyjnych elewacji obiektów w szczególności sakralnych, obiektów stanowiących własność instytucji publicznych, przedsiębiorstw i firm prywatnych b) dysponują kierownikiem budowy z co najmniej 5-letnim stażem pracy przy robotach j.w., posiadającym stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i wpis do właściwej izby samorządu zawodowego, c) dysponują ekipą roboczą w liczbie co najmniej 5 osób, posiadających stosowne uprawnienia zawodowe do prac elewacyjnych, malarskich, ciesielskich, blacharskich oraz elektrycznych i uprawnienia do prac na wysokości, legalnie zatrudnionych u Wykonawcy, co zostanie udokumentowane dokumentami, o jakich mowa w SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., posiadają środki finansowe na rachunku podstawowym firmy lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) udzielą na wykonane roboty i wbudowane materiały min. 3 letniej gwarancji jakości (nie dłuższej jednak niż 6 lat). 2. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 7), ust. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 7). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający, gdy zajdzie potrzeba, wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla osoby fizycznej prowadzącej działalność) e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla firmy) f) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę robót (prócz prac elewacyjnych na rzecz zamawiających publicznych i prywatnych, co najmniej trzy roboty konserwatorskie i restauratorskie przy elewacji obiektów sakralnych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4). Do każdej podanej w wykazie roboty należy dołączyć dokument potwierdzający jej wartość, charakter konserwatorski oraz, że robota ta została zrealizowana należycie. Dokumentem tym może być list referencyjny lub bezusterkowy protokół odbioru robót. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). Do każdej podanej w wykazie osoby lub podmiotu należy dołączyć dokument potwierdzający jego kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, staż pracy w zawodzie lub wykształcenie. W przypadku braku tego rodzaju dokumentów osoba z wykazu składa podpisane przez siebie oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu, za wyjątkiem uprawnień do prac na wysokości, których kopie bezwzględnie należy dołączyć do oferty - dla każdej osoby z wykazu. h) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) oświadczenie informujące, kto będzie pełnił funkcję Kierownika Budowy/Robót (na własnym formularzu). j) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy/Robót. k) aktualny wpis do odpowiedniej Izby Inżynierów Kierownika Budowy/Robót. l) dokumenty potwierdzające legalność zatrudnienia robotników u Wykonawcy, m.in. umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło lub inne dokumenty mogące dowieść ten fakt, na czas realizacji robót lub w przypadku wygasania umów wcześniej, oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu odpowiednich pracowników na czas realizacji robót. ł) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej m) kosztorys ofertowy-szczegółowy z podaniem wskaźników cenotwórczych. n) parafowany i opieczętowany projekt umowy (załącznik nr 2). o) wykaz posiadanych narzędzi i sprzętu przydatnego do zrealizowania przedmiotowego zamówienia (na własnym formularzu). p) potwierdzone przez inwestora oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej i oględzin elewacji, r) dowód wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Ilość wykonanych tożsamych robót - 5
  • 4 - Wartość wykonanych tożsamych robót - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.owczarnia.diecezja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach ul. Kościelna 1 34-424 Szaflary.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Św. Andrzeja Apostoła w Szaflarach ul. Kościelna 1 34-424 Szaflary kancelaria parafialna,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany z dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.