eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprzątanie 7 przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Warszawa: Sprzątanie 7 przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer
Numer ogłoszenia: 384822 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer , ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-wawer.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie 7 przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania 7 przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer 2. WYKAZ PRZYCHODNI OBJĘTYCH USŁUGĄ: Przychodnia Rejonowa Nr 1 w W-wie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 2000 m 2; Poradnia Rehabilitacyjna wraz z komorą kriogeniczną w W-wie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 148 m 2; Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.700 m 2; Przychodnia Rejonowa Nr 3 w W-wie przy ul. Żegańskiej 2 C , pow. ok. 140 m 2; Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Korkowej 87, pow. ok.200 m2 ; Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 200 m 2; Przychodnia Rejonowa Nr 6 w Warszawie przy ul. Patriotów 46/48, pow. ok.700 m2. 3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 p.z.p., w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez Wykonawcę, zgodnie z art. 2 pkt. 11) ustawy, rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi o wartości min. 300 000 zł. brutto każda, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia, b) dysponują co najmniej: 2 szorowarkami, 2 polerkami , 7 profesjonalnymi odkurzaczami, maszyną do czyszczenia posadzek z terakoty. c) zastosują do realizacji zamówienia środki czyszczące przeznaczone do mycia i dezynfekcji, dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia , w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy , grzyby , bakterie i prątki. d) Zatrudnią: - Przychodnia Rejonowa nr 1 : min. 2 osoby sprzątające w godz. 22.00-6.00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze oraz min. 1 osobę sprzątającą w godzinach 7.00-15.00, codziennie w dni robocze, - Poradnia Rehabilitacyjna wraz z komorą kriogeniczną : min. 1 osobę sprzątającą w godz. 18.00 - 22.00 przez cały okres świadczenia usług w dni robocze, - Przychodnia Rejonowa nr 2 i 6 : min. po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 14.00 - 20.00 ( sześć godzin), - Przychodnia Rejonowa nr 3,4,5 : po jednej osobie sprzątającej codziennie w dni robocze w godz. 16.00 - 20.00 (cztery godziny), - Przychodnia Rejonowa nr 3 :dodatkowo 1 osobę w każdy dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta w czasie niezbędnym do sprzątnięcia przychodni po dyżurze). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1) Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie: oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez wykonawcę, na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Ponadto dla oceny spełnienia warunku wykonania, co najmniej dwóch usług o wartości min. 300 000 zł. brutto każda, polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia Zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług -wg załącznika nr 4 do SIWZ oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie wykonały co najmniej dwie usługi o wartości, co najmniej 300 000 zł brutto każda, polegające na sprzątaniu obiektów służby zdrowia. 3) Dla oceny posiadania wymaganych urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia Zamawiający dokona analizy wykazu sprzętu wg załącznika nr 5 do SIWZ. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeśli podmioty łącznie posiadają wymagane urządzenia. 4) Dla oceny spełnienia warunku zastosowania do realizacji zamówienia środków czyszczących przeznaczonych do mycia i dezynfekcji, dopuszczonych do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia, w których skład wchodzą preparaty niszczące wirusy, grzyby, bakterie i prątki zamawiający dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę wykazu środków wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5) Dla oceny spełnienia warunku zatrudnienia odpowiedniej ilości osób, określonej w ust. 1 pkt.2) lit. d dokona analizy przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia na temat ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz czasu ich pracy wg załącznika nr 7 do SIWZ. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy p.z.p. Warunki określone w pkt. 2 i 3 wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług polegających na sprzątaniu obiektów służby zdrowia o wartości min. 300 000 zł. brutto każda usługa ( min. 2) - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi polegające na sprzątaniu obiektów zostały wykonane należycie np. referencje, opinie. 7. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 8. Wykaz środków czyszczących przewidzianych do realizacji zamówienia, określający conajmniej: nazwę środka, opis działania potwierdzający, wymagane właściwości środków czyszczących (określone w Rozdziale V ust. 2 pkt. 4 SIWZ) - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 9. Oświadczenie na temat ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia oraz czasu pracy osób, które będą wykonywać zamówienie, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 11.Dokumenty wymienione w pkt 2,3,4,6, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 1 i 2 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Oświadczenia wymienione w pkt.1 muszą być złożone w oryginale, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. 12. Dokumenty wymienione w pkt 1,5,7,8,9,10 muszą być złożone w oryginale. ( W przypadku pełnomocnictwa również w kopii poświadczonej notarialnie)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-wawer.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8 III piętro, pokój nr 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: SZPZLO W-wa Wawer 04-564 Warszawa, ul. Strusia 4/8 III piętro, pokój nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków UE. Nadano sprawie numer: SZPZLO/Z-84/2009. Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała: 1) wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIKI Nr 2 do SIWZ 2) wypełniony KOSZTORYS OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ 3) karty charakterystyki preparatu chemicznego dla zaproponowanych środków czyszczących (będących preparatem chemicznym) określonych w wykazie środków według zał. nr 6 do SIWZ. 4) oświadczenie, że zaoferowane środki czyszczące są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie obiektu służby zdrowia. 5) oświadczenia i dokumenty opisane przez zamawiającego w rozdziale VI SIWZ, potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego.Dokumenty wymienione w pkt.1 i 2 należy złożyć w oryginale, wymienione w pkt. 3 i 4 należy złożyć w kopii lub oryginale, a dokumenty wymienione w pkt. 5, tak jak opisano w rozdziale VI pkt. 13 SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.