eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Nadzór inwestorski nad realizacją remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie :Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Suwałki: Nadzór inwestorski nad realizacją remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie :Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013
Numer ogłoszenia: 38479 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54516 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad realizacją remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie :Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie :Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego polegającego na nadzorowaniu całości zadań związanych z realizacją inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i innymi obowiązującymi przepisami, który obejmuje w szczególności: 1/ zapoznanie się z dokumentacją techniczną przedmiotowej inwestycji i przekazanie Zamawiającemu ewentualnych uwag w terminie 14 dni licząc od daty podpisania umowy, 2/ reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z projektem, z Pozwoleniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Białymstoku, Delegatura w Suwałkach Nr: ZNS-MG/40301/25/08 z 15.08.2008r., SZN-MG/40301-58/10 z 06.10.2010r. i Decyzją Nr 12/2011 z 30.03.2011 r. oraz z Decyzją Nr 16/2011 Starosty Suwalskiego z19.01.2011r. (z uwzględnieniem faktu, że kordegarda jest budynkiem zabytkowym), przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i umową o realizację zadania inwestycyjnego; 3/ wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji , której zakończenie przewiduje się do 31.08.2014, następnie udział w rozliczeniu inwestycji w terminie do 30.11.2014 r. oraz kontrola jakości wykonanych robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi + 3 lata.; 4/ wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie zmian i poprawek w przypadku stwierdzenia braków, wad lub niedokładności w ustalonym zakresie robót; 5/ kontrolowanie jakości wykonywanych robót; 6/ kontrolowanie jakości wbudowywanych wyrobów poprzez sprawdzenie ich parametrów, źródeł pochodzenia zgodnie z zasadami obowiązującymi w Programie Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, informacji dołączonej do wyrobów przed dopuszczeniem do wbudowania tych materiałów; a rzeczowo-finansowego w zakresie nadzorowanych robót 7/ gromadzenie i numerowanie atestów lub innych dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów; 8/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych zanikających lub ulegających zakryciu ; 9/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby robót dodatkowych lub zamiennych; 10/ sprawdzenie księgi obmiarów robót i rachunków Wykonawcy; 11/ przygotowanie i udział w czynnościach odbioru i przekazania przedmiotu umowy użytkownikowi oraz udział w przeglądach gwarancyjnych; 12/ potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad a także sporządzanie rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie nadzorowanych robót 13/ podejmowanie odpowiednich decyzji i zawiadamianie właściwego organu państwowego nadzoru budowlanego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości lub uchybień technicznych. 2. Usługodawca zobowiązuje się do stawienia się na budowie w terminie 5 godzin od chwili wezwania przez Koordynatora robót i podjęcia działań związanych z nadzorem;. 3. Niezależnie od obowiązków określonych w ust. 1 Usługodawca zobowiązany jest do: 1/ uczestniczenia w naradach organizowanych przez Inwestora i Wykonawcę; 2/ potwierdzenia gotowości odbioru robót oraz uczestniczenia w ich odbiorze; 3/ kontrolowania i weryfikowania przedkładanych przez Wykonawcę rozliczeń odebranych protokolarnie robót; 4/ uczestniczenia w pracach Komisji odbioru robót objętych zakresem wynikającym z umowy z Wykonawcą, odbioru końcowego na który skompletuje dokumenty niezbędne do jego przeprowadzenia i przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji oraz pogwarancyjnego i po okresie rękojmi- na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nadzór inwestorski remontu i przebudowy zabytkowej kordegardy w Dowspudzie w projekcie: Aktywna młodzież ożywia zabytki - współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Budowlane INSPEC sp. z o.o., ul. 1-go Maja 6, 10-118 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59831,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78966,01

  • Oferta z najniższą ceną: 78966,01 / Oferta z najwyższą ceną: 440290,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.