eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty budowlane polegające na usunięciu awarii i naprawie instalacji odgromowej i instalacji iluminacji na dachu skrzydła północnego Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Słupsk: Roboty budowlane polegające na usunięciu awarii i naprawie instalacji odgromowej i instalacji iluminacji na dachu skrzydła północnego Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3
Numer ogłoszenia: 384772 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na usunięciu awarii i naprawie instalacji odgromowej i instalacji iluminacji na dachu skrzydła północnego Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na usunięciu awarii i naprawie instalacji odgromowej i instalacji iluminacji na dachu skrzydła północnego Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3, polegające na: 1) naprawie instalacji odgromowej - 160 mb 2) naprawie instalacji iluminacji - 20 mb.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.45.30.00 - 75.45.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Kazimierski Zakład Usług Inwestycyjnych, ul. Sportowa 3D, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie szczegółowych oględzin dachu stwierdzono zerwanie z podpór zwodu poziomego i pionowego instalacji odgromowej oraz brak uziemienia tej części instalacji. Stwierdzono zerwane z uchwytów oprawy świetlne iluminacji umiejscowionej w murowanej rynnie na ogniomurze od strony ul. Tuwima. Powyższe uszkodzenia spowodowane zostały niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych na metalowe elementy ww. instalacji, powodując przerdzewienia uchwytów i zacisków. Wcześniejsze przeprowadzenie oględzin tych części dachu było niemożliwe ze względu na brak dostępu (wysokość). Stwierdzono konieczność udzielenia zamówienia publicznego, tj. usunięcia awarii, zagrożenia wymagającego natychmiastowego działania, w trybie pilnym, bez zachowania terminów określonych dla podstawowych trybów zamówień publicznych, w celu ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającym życiu i zdrowiu ludzi oraz grożącym powstaniem szkód o znacznym rozmiarze. Ze względu na wykorzystanie istniejących rusztowań zaproponowano powierzenie wykonania w/w robót po przeprowadzeniu negocjacji obecnemu Wykonawcy, tj. Panu Januszowi Kazimierskiemu, właścicielowi firmy Zakład Usług Inwestycyjnych przy ul. Sportowej 3 D w Słupsku, który wykonuje obecnie prace remontowe w ramach postępowania nr A.RZP-271.19.2012 pn. Renowacja elewacji budynku Ratusza Miejskiego w Słupsku - szczytu północno-wschodniego od strony Placu Zwycięstwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.