eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Poznań: Dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33
Numer ogłoszenia: 384750 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia do Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu w podziale na części; 1. Część nr 1 - Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu i dla noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia, w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego ( poz. 1 - 32 000 sztuk butelek o pojemności 100ml, poz. 2- 34 000 sztuk butelek o pojemności 60 ml, poz. 3 - 10 000 sztuk saszetek a 2,1 g, poz. 4 - 200 sztuk puszek a 450 g, poz. 5 - 50 sztuk op. a 135 g) 2. Część nr 2 - Mleko początkowe. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu (poz. 1 - 20 500 sztuk butelek o pojemności 59ml, poz. 2- 440 sztuk puszek a 425 g, poz. 3 - 100 sztuk puszek a 400 g) 3. Część nr 3 - Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. (poz. 1 - 10 000 sztuk butelek o pojemności 90ml, poz. 2- 25 500 sztuk butelek o pojemności 90ml) 4. Część nr 4 - nakrętki jednorazowe na butelki ( 140 000 sztuk). 2) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) realizacji dostaw w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, od dnia złożenia zamówienia pisemnie lub przy pomocy faksu, b) realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem, c) terminu ważności nie krótszego niż 6 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego, d) opisu etykiet i ulotek informacyjnych w języku polskim, e) dostaw produktów identycznych z zaproponowanymi w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy polegające na wykonaniu w ramach jednej umowy dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich nie mniejszej niż; 1) 40 000 zł brutto dla części nr 1, 2) 15 000 zł brutto dla części nr 2, 3) 25 000 zł brutto dla części nr 3, 4) 20 000 zł brutto dla części nr 4 oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie dostaw .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą) oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: a) Świadectwa Rejestracji Produktu Leczniczego oraz Charakterystykę Produktu Leczniczego - dotyczy części nr 1, pozycja 4 i części nr 2, pozycja 2. b) Oświadczenia, iż oferowane produkty są środkami spożywczymi specjalnego przeznaczenia zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. (t. j. Dz. U z 2005 r. Nr 31 poz. 265 ze zm. ) o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia i spełniają wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17.10.2007 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 209 poz. 1518 zmiana Dz.U.08.208.1313, Dz.U.10.16.89) w sprawie środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego - dotyczy części nr 1, poz. 1-3 i poz. 5, części nr 2 poz. nr 1 i nr 2 oraz części nr 3.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo ). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa ( notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie ( tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm. ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów; a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) aneks cenowy dopuszczający jedną zmianę ceny po upływie dwunastu miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wysokość wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów, opublikowanego przez GUS w Biuletynie Statystycznym GUS - Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych Tab. 41, c) aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie: - nr katalogowego wyrobu, - nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy. d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33 w Poznaniu, budynek E1, I piętro, pokój 104 oraz za pośrednictwem poczty po uprzednio złozonym wniosku lub ze strony internetowej GPSK.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , pokoj nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu i dla noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia, w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia w profilaktyce alergii, przy ulewaniu i dla noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia, w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego ( poz. 1 - 32 000 sztuk butelek o pojemności 100ml, poz. 2- 34 000 sztuk butelek o pojemności 60 ml, poz. 3 - 10 000 sztuk saszetek a 2,1 g, poz. 4 - 200 sztuk puszek a 450 g, poz. 5 - 50 sztuk op. a 135 g).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mleko początkowe. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko początkowe. Produkty lecznicze do stosowania od urodzenia w zaburzeniach trawienia, wchłaniania i alergii na białko mleka krowiego. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia przy ulewaniu (poz. 1 - 20 500 sztuk butelek o pojemności 59ml, poz. 2- 440 sztuk puszek a 425 g, poz. 3 - 100 sztuk puszek a 400 g).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8, 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko początkowe. Produkty specjalistyczne do stosowania od urodzenia u noworodków z małą i bardzo małą urodzeniową masą ciała. (poz. 1 - 10 000 sztuk butelek o pojemności 90ml, poz. 2- 25 500 sztuk butelek o pojemności 90ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nakrętki na butelki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakrętki jednorazowe na butelki ( 140 000 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.88.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.