eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › budowa kanalizacji deszczowej osiedla 1 Maja w Lubartowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38467

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubartów: budowa kanalizacji deszczowej osiedla 1 Maja w Lubartowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Lubartów, do kontaktów: Agnieszka Staszek, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8552273, fax 081 8552016, e-mail: wrg@um.lubartow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubartow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji deszczowej osiedla 1 Maja w Lubartowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubartów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej osiedla 1 Maja w Lubartowie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej, separatora wód deszczowych przy ul. Łąkowej, separatora przy ul. Pradnik oraz odwodnienie SP 3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w osiedlu 1 Maja w Lubartowie obejmująca : 1.Kanalizacja deszczowa 1.1.Kolektor H-A o średnicy D=0,30m i D=0,40m o łącznej długości L=139,0m oraz 9 przykanalików od wpustów deszczowych o średnicy D=0,20 i łącznej długości L=85,5m. Kolektor będzie zbierać wody opadowe z terenu parkingu pomiędzy budynkami przy ul. Lubelskiej 36 i 36a i odprowadzać je do istniejącego kolektora \E\ w Al. 1000-lecia o średnicy D=1,50m. 1.2.Kolektor H-B o średnicy D=0,30m, 0,40m, 0,50m o łącznej długości L=315,0m oraz 4 przykanaliki od wpustów deszczowych o średnicy D=0,20 i łącznej długości L=28,0m. Kolektor będzie zbierać wody opadowe z części osiedla mieszkaniowego przy ul. 1 Maja, części ul. Cichej, terenu Banku i włączony zostanie do istniejącego kolektora \E\ o średnicy D=1,50m. Ponadto będzie przebiegać terenami zielonymi Spółdzielni Mieszkaniowej. Po przejściu przez ul. Cichą przebiegać będzie drogą osiedlową. Dodatkowo przewidziane są dwa wpusty deszczowe, które pozwolą na pełniejsze odwodnienie ul. Lubelskiej. 1.3.Kolektor H-1-1 o średnicy D=0,30m i D=0,40m o łącznej długości L=113,5m oraz 2 przykanaliki od wpustów deszczowych o średnicy D=0,20 i łącznej długości L=19,9m. Kolektor zbiera wody deszczowe z części osiedla mieszkaniowego 1. Maja i odprowadza do kolektora H-1. 1.4.Kolektor H-1 o średnicy D=0,30m, 0,40m, 0,60m i 0,80m o łącznej długości L=560,5m oraz 13 przykanalików od wpustów deszczowych o średnicy D=0,20 i łącznej długości L=106,5m. Kolektor zbiera wody opadowe z części osiedla przy ul. 21-go Maja, części ul. 1-go Maja, części terenu SP 3. Po przejściu przez ul. 1 Maja kolektor przebiegać będzie wzdłuż ogrodzenia SP 3, a następnie terenami zielonymi do ul. Łąkowej. 2.Separator wód deszczowych przy ul. Łąkowej: 2.1.pojemność \mokra\- 30 m3 2.2.przepustowość - do 1250 l/s 2.3.średnica nominalna - 800 mm 2.4.średnica korpusu - 2,4 m 2.5.długość korpusu - 7,6 m 3.Budowa separatora przy ul. Pradnik: 3.1.separator wód deszczowych o następujących parametrach: 3.2.przepływ - 430 l/s 3.3.średnica nominalna - 600 mm 3.4.średnica korpusu - 3,0 m 3.5.długość korpusu - 12,5 m 3.6.kanał od komory rozdzielczej do separatora oraz od separatora do studzienki o średnicy D= 0,6 m i długości L= 4 mb, 3.7.komora rozdzielcza żelbetowa o wymiarach 450 x 270 cm i wysokości 250 cm i grubości ścianki 30 cm - szt. 1 3.8.kanał omijający separator o średnicy D= 1,0 m i długości L=22 m 3.9.studzienka o średnicy D=1,8 m i głębokości 264 cm - szt. 1 3.10.studzienka o średnicy D=2,0 m i głębokości 270 cm - szt. 1 3.11.kanał od studzienki do wylotu do rowu o średnicy D=1,20 m i długości L=6m 3.12.przykanalik od istniejącego wpustu deszczowego o średnicy D=0,2 m i długości L=5m 3.13.wpust deszczowy - szt. 1. 4.Odwodnienie SP 3 : 4.1.kanał o średnicy 0,30m i 0,35m o łącznej długości L=168,0m. 4.2.kanał o średnicy 0,30m i długości L=21,5m. 4.3.16 przykanalików od wpustów deszczowych o średnicy D=0,20 i łącznej długości L=133,5m. 4.4.odwodnienie liniowe typu \ACO DRAIN\, korytka E150K o szerokości 0,15m i długości L=3,5m. 4.5.kanał od skrzynki odpływowej E150K o średnicy D=0,15m i długości 3,5m. Wody opadowe z tych kanałów zostaną odprowadzone do kolektora H-1. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., którzy spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się robotę obejmującą budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości przedmiotu zamówienia co najmniej 2.000.000 zł brutto, 2) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowisk : a) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi branży sanitarnej - 1 osoba; b) kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej - 1 osoba; 3) dysponują lub posiadają dostęp (zdolność kredytową) do środków finansowych w kwocie co najmniej 1.000.000 zł; 4) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000 zł W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy prawo zamówień publicznych muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia oraz dokumenty załaczone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy osób wskazanych na stanowiska kierowników robót; 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartowum.bip.e-zeto.com. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata pobierana jest za wersję papierową. Płatne przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, sala nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego,Priorytet III Rozwój lokalny, Działanie 3.2. obszary podlegające restrukturyzacji. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.