eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 60.000 litrów do kot³owni budynku szkolnego ZSP nr 3 w Wejherowie przy ul. Budowlanych 2

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-11-04

Wejherowo: Dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 60.000 litrów do kot³owni budynku szkolnego ZSP nr 3 w Wejherowie przy ul. Budowlanych 2
Numer og³oszenia: 384630 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 3 im. ks. Edmunda Roszczynialskiego , ul. Dworcowa 5, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724451, faks 058 6724451.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zsp3.wejher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 60.000 litrów do kot³owni budynku szkolnego ZSP nr 3 w Wejherowie przy ul. Budowlanych 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 60.000 litrów do kot³owni budynku szkolnego Zespo³u Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 3 w Wejherowie przy ul. Budowlanych 2 o kaloryczno¶ci nim. 42,6 MJ/kg wraz z transportem na sezon grzewczy 2010 r.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.11.35.10 - 09.11.35.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: a) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, b) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e: zrealizowa³ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie) odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± stanowi±cym przedmiot zamówienia o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. w ka¿dym zadaniu, udziel± gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia na okres 12 m-cy : c) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, d) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³±cznik nr 3 do SIWZ). 2. O¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³±cznik nr 4 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wykaz, co najmniej trzech zamówieñ zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj polegaj±ce na dostawie oleju o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys brutto w ka¿dym zadaniu . Nale¿y wype³niæ za³±cznik nr 5 do SIWZ. 5. Kalkulacje ceny - zestawienie kwot do realizacji przedmiotu zadania na podstawie, którego skalkulowano poszczególne elementy ceny umownej. 6. Charakterystykê jako¶ciow± oferowanego oleju. 7. Polisê a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. o warto¶ci 150 tys. z³ . 8. Koncesje, zezwolenie lub licencjê, na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym (wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci - jest uprawniony do wystêpowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1. Prawa zamówieñ publicznych) 9. Zestawienie ¶rodków transportu realizuj±cych dostawy z podaniem marki, nr rejestracyjnego, wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych i aktualnymi ¶wiadectwami legalizacji uk³adów pomiarowych. 10. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy wykazane w za³±czniku nr 5 do SIWZ zosta³y wykonane nale¿ycie. 11. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówieñ publicznych wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c nastêpuj±ce dokumenty: a) Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b) O¶wiadczenie o ustanowieniu pe³nomocnika reprezentuj±cego wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i upowa¿nionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizacjê zamówienia. c) W formularzu oferty oraz na za³±cznikach wpisywane bêd± dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane bêd± przez upowa¿nionego pe³nomocnika. d) Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 11 lit. a, zostanie wybrana Zamawiaj±cy wymagaæ bêdzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. e) Zgodnie z art.141 Prawa zamówieñ publicznych Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp3.wejher.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 3 84-200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespo³u Szkó³ Ponadgimnazjalnych nr 3 84-200 Wejherowo ul. Dworcowa 5.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.