Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Opole: Usługa w zakresie transportu osób świadczona na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Polsce i poza granicami RP. Nr postępowania: DOA-IV.272.24.2016
Numer ogłoszenia: 38459 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Opolskie , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 77 5416400, faks 77 5416403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie transportu osób świadczona na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Polsce i poza granicami RP. Nr postępowania: DOA-IV.272.24.2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie transportu osób świadczona na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Polsce i poza granicami RP..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się zamówienie uzupełniające do kwoty 204 546,28 zł netto. Nr CPV: 60000000-9 (usługi transportu drogowego) i 60140000-1 (nieregularny transport osób)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca załącza do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia tj. poniżej wymienione licencje. Zamawiający oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy wymaga posiadania licencji na wykonywanie transportu drogowego wydawana zgodnie z art. 5b ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2001 r, nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) oraz licencji wspólnotowej na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (we) nr 1073/2009 z dnia 21 października 2009 r. w sprawie wspólnych zasad dostępu do międzynarodowego rynku usług autokarowych i autobusowych i zmieniające rozporządzenie (WE) nr 561/2006.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w celu wykazania spełnienia warunku oprócz złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy, wymaga zrealizowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. w zakresie transportu osobowego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, - na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych - na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
do oferty Wykonawca podaje: Ilość posiadanych pojazdów wyprodukowanych po roku 2010 (czyli od rocznika 2011) w celu wyliczenia punktów w kryterium oceny ofert (min. 6 pojazdów).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Ilość posiadanych pojazdów wyprodukowanych po roku 2010 - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 10. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Stosownie do treści przepisu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach i na warunkach określonych w ust. 3 tegoż paragrafu. 3. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie brutto, kwota netto pozostaje stała, 2) gdy zmianie ulegną dane teleadresowe Zamawiającego lub Wykonawcy, strony dokonają stosownych zmian w zapisach niniejszej umowy, 3) gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy, o którym mowa w §1 max. o 30 % jego wartości brutto, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy, 4) gdy zmianie ulegnie wysokość ceny za paliwo o ponad 10 % od stawek obowiązujących w dniu podpisania Umowy (do wyliczenia ceny przyjmuje się średnią z 3 stacji benzynowych w Opolu : 1. ORLEN, ul. Częstochowska, 2. STATOIL, ul. Sosnkowskiego, 3. LUKOIL, ul. Wrocławska) wprowadzona zostanie zmiana stawek za 1 km w wysokości 50% w stosunku do wskaźnika wzrostu ceny paliwa, tj. w przypadku wzrostu cen paliwa o 10%, cena za 1 km dla każdego pojazdu wzrośnie o 50% z 10% czyli o 5 %.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opolskie.pl/serwis/index.php?id=286
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Opolskie z siedzibą: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45 - 082 Opole, pok. 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego przy ul. Piastowskiej 14, 45 - 082 Opole, pok. 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie, Europejski Fundusz Morski i Rybacki, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Funduszu Spójności z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Przebudowa ulic: Zajączka, Nysy Łużyckiej, Pułaskiego i Waryńskiego
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- "Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalnych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu wystawy "Przyjemności katastematyczne" na potrzeby jej prezentacji w Polskim Pawilonie w Gwangju Biennale, w Korei Południowej
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zebrzydowice do placówek oświatowych
- Przejazdy zabytkowymi autobusami po Bydgoszczy (program BBO)
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.