Oświęcim: Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię i korty tenisowe w roku 2015
Numer ogłoszenia: 384596 - 2014; data zamieszczenia: 24.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię i korty tenisowe w roku 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na trasie: szkoła, kryta pływalnia w Oświęcimiu, ul. Chemików 2, lodowisko w Oświęcimiu, ul. Chemików 4, korty tenisowe w Oświęcimiu, ul. Jaracza, szkoła (część I zamówienia) oraz dowóz uczniów wraz z opiekunem z Zespołu Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41 na korty tenisowe w Brzeszczach i Rajsku (część II zamówienia). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Część I zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia w części I jest dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na trasie: szkoła, kryta pływalnia ul. Chemików 2, lodowisko ul. Chemików 4, korty tenisowe ul. Jaracza, szkoła. 2) Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: Dowożenie uczniów wraz z opiekunem na trasie szkoła, pływalnia, lodowisko, korty tenisowe, szkoła odbywać się będzie z następujących szkół: Zespół Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41, Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, Szkoła Podstawowa Nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68, Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2a. Przewóz uczniów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30 zgodnie z harmonogramem, łącznie 105 dni (po wyłączeniu dni przerw w nauce). Średnia dzienna ilość kursów 28. Średnia dzienna ilość km 145. Przewóz uczniów winien odbywać się co najmniej 1 autobusem mającym min. 57 miejsc siedzących. Uwaga: na jeden dzień w maju 2015 r. Wykonawca winien zapewnić min. 2 autobusy mające min. 57 miejsc siedzących (z uwagi na dowóz dzieci na zawody pływackie organizowane na pływalni w Oświęcimiu w godz. od 10.00 do 12.00). Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części II jest dowóz uczniów wraz z opiekunem z Zespołu Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41 na korty tenisowe w Brzeszczach i Rajsku. Hala Sportowa w Brzeszczach, ul. Ofiar Oświęcimia 49, 32 - 620 Brzeszcze, Szkoła Podstawowa w Rajsku, ul. Edukacyjna 11, 32-600 Oświęcim-Rajsko. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: Przewóz uczniów na trasie: szkoła, korty tenisowe, szkoła, przez 4 dni w tygodniu (pon, wt, śr, pt) zgodnie z harmonogramem, łącznie 52 dni (po wyłączeniu dni przerw w nauce): Poniedziałek 1 kurs: Oświęcim, Rajsko, Oświęcim, wyjazd o godz. 13.30, powrót o godz. 16.10, 26 osób (24 uczniów i 2 opiekunów). Wtorek 2 kursy: Oświęcim, Brzeszcze, Oświęcim, wyjazd o godz. 09.00, powrót o godz. 11.30, 16 osób (15 uczniów, 1 opiekun) oraz wyjazd o godz. 12.30, powrót o godz. 15.30, 22 osoby (20 uczniów, 2 opiekunów). Środa 2 kursy: Oświęcim, Brzeszcze, Oświęcim, wyjazd o godz. 9.00, powrót o godz. 11.30, 16 osób (15, uczniów, 1 opiekun) oraz wyjazd o godz. 13.30, powrót o godz. 16.10, 10 osób (9 uczniów, 1 opiekun). Piątek, 2 kursy: Oświęcim, Brzeszcze, Oświęcim wyjazd o godz. 11.30, powrót o godz. 14.00, 18 osób (17 uczniów, 1 opiekun) oraz wyjazd o godz. 13.40, powrót o godz. 16.00, 25 osób (23 uczniów, 2 opiekunów). Przewóz uczniów winien odbywać się co najmniej 1 środkiem transportu (autobus, bus), posiadającym odpowiednią do liczby osób w danym kursie ilość miejsc siedzących. Z uwagi na niemożność przewidzenia dokładnej liczby dzieci do przewozu przez cały okres realizacji zamówienia oraz zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego, oszacowana liczba dzieci i liczba kursów może ulec zmianie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wszystkie inne prace i czynności niezbędne do jego należytego wykonania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi o wartości min. 30.000,00 zł brutto w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie przewozu osób. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego wykazu usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający określa, że usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie i złożenia dowodów, czy zostały wykonane należycie dotyczy co najmniej 1 usługi o wartości minimum 30.000,00 zł brutto w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie przewozu osób.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podstawienia transportu zastępczego - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy przypadkach określonych specyfikacją, w tym: a) zmiana liczby uczniów, ilości kilometrów, liczby kursów; b) zmiana całkowitego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi jedna ze zmian, o których mowa w pkt 1), c) Zamawiający zastrzega sobie prawo obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, d) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy, e) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia, f) działanie siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu osób lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.eduoswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-600 Oświęcim.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-600 Oświęcim, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na pływalnię.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części I jest dowóz uczniów wraz z opiekunem ze szkół podstawowych z terenu Miasta Oświęcim na trasie: szkoła - kryta pływalnia w Oświęcimiu, ul. Chemików 2 - lodowisko w Oświęcimiu, ul. Chemików 4 - korty tenisowe w Oświęcimiu, ul. Jaracza - szkoła. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: Dowożenie uczniów wraz z opiekunem na trasie szkoła - pływalnia - lodowisko - korty tenisowe - szkoła odbywać się będzie z następujących szkół: a) Zespół Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41, b) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Królowej Jadwigi 12, c) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu, ul. Śniadeckiego 26, d) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu, ul. Kalicińskiego 5, e) Szkoła Podstawowa Nr 9 w Oświęcimiu, ul. Budowlanych 68, f) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 2a. Przewóz uczniów odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.30 do 15.30 zgodnie z harmonogramem - łącznie 105 dni (po wyłączeniu dni przerw w nauce). Średnia dzienna ilość kursów - 28. Średnia dzienna ilość km - 145. Przewóz uczniów winien odbywać się co najmniej 1 autobusem mającym min. 57 miejsc siedzących. Uwaga: na jeden dzień w m-cu maju 2015 r. Wykonawca winien zapewnić min. 2 autobusy mające min. 57 miejsc siedzących (z uwagi na dowóz dzieci na zawody pływackie organizowane na pływalni w Oświęcimiu w godz. od 10.00 do 12.00)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia transportu zastępczego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z Zespołu Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41 na korty tenisowe w Brzeszczach i Rajsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części II jest dowóz uczniów wraz z opiekunem z Zespołu Szkół Nr 1 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41 na korty tenisowe w Brzeszczach i Rajsku. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: Przewóz uczniów na trasie: szkoła - korty tenisowe - szkoła, przez 4 dni w tygodniu (pon, wt, śr, pt), zgodnie z harmonogramem - łącznie 52 dni (po wyłączeniu dni przerw w nauce): Hala Sportowa w Brzeszczach, ul. Ofiar Oświęcimia 49, 32 - 620 Brzeszcze Szkoła Podstawowa w Rajsku, ul. Edukacyjna 11, 32-600 Oświęcim - Rajsko Poniedziałek - 1 kurs: Oświęcim - Rajsko - Oświęcim - wyjazd o godz. 13.30, powrót o godz. 16.10 - 26 osób (24 uczniów i 2 opiekunów); Wtorek - 2 kursy: Oświęcim - Brzeszcze - Oświęcim wyjazd o godz. 09.00, powrót o godz. 11.30 - 16 osób (15 uczniów, 1 opiekun) oraz wyjazd o godz. 12.30, powrót o godz. 15.30 - 22 osoby (20 uczniów, 2 opiekunów); Środa - 2 kursy: Oświęcim - Brzeszcze - Oświęcim - wyjazd o godz. 09.00, powrót o godz. 11.30 - 16 osób (15 uczniów, 1 opiekun); - wyjazd o godz. 13.30, powrót o godz. 16.10 - 10 osób (9 uczniów, 1 opiekun); Piątek - 2 kursy: Oświęcim - Brzeszcze - Oświęcim wyjazd o godz. 11.30, powrót o godz. 14.00 - 18 osób (17 uczniów, 1 opiekun) oraz wyjazd o godz. 13.40, powrót o godz. 16.00 - 25 osób (23 uczniów, 2 opiekunów). Przewóz uczniów winien odbywać się co najmniej 1 środkiem transportu (autobus, bus), posiadającym odpowiednią do liczby osób w danym kursie ilość miejsc siedzących..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podstawienia transportu zastępczego - 5
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługi transportowe w ramach działania "Wsparcie dla projektów demonstracyjnych i działań informacyjnych" w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe.
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.