eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jonkowo › Budowa bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Jonkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Jonkowo: Budowa bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Jonkowie
Numer ogłoszenia: 384568 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338084 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jonkowo, ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 512 92 32, faks 0-89 512 92 37, 512 92 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Jonkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy bloku żywieniowego przy Szkole Podstawowej w Jonkowie przy ul. Hanowskiego 29, na działce nr 132)1 obrębu Jonkowo, gmina Jonkowo, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. Zamówienie obejmuje roboty ziemne, konstrukcyjne, budowlane, sanitarne i elektryczne oraz wyposażenie zaplecza kuchennego. 2. Ogólna charakterystyka obiektu: Dane ogólne: ­ powierzchnia zabudowy - 491,07 m2 , ­ powierzchnia całkowita - 456,00 m2 , ­ powierzchnia użytkowa - 387,33 m2, ­ kubatura - 1558,57 m3, ­ wysokość - 4,54 m, ­ długość - 30,64 m. 3. W zakres zamówienia wchodzi: 1) Dokończenie budowy budynku stołówki z zapleczem kuchennym, salą lekcyjną, łącznikami (do istniejących budynków szkolnych) z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, co. i elektryczną. 2) infrastruktura zewnętrzna: a) instalacja elektryczna, b) schody i podjazd dla osób niepełnosprawnych, c) płyta śmietnikowa z obudową. 3) wyposażenie pomieszczeń kuchni w sprzęt i urządzenia zgodnie z projektem wykonawczym technologii kuchni w zakresie przedstawionym w Wykazie wyposażenia podstawowego pomieszczeń. 4) ułożenie kostki betonowej typu polbruk gr 6 cm. wzdłuż budynków A i C - 580 m2, 4. Zakres robót wykonanych: 1) Stan surowy budynku głównego w zakresie fundamentów, podłoży betonowych pod posadzki, ścian zewnętrznych wraz z rdzeniami i wieńcami, ścianek działowych oraz montaż wstępny dźwigarów dachowych wraz ze stężeniami. 2) Stan surowy łącznika do budynku Szkoły Podstawowej w zakresie fundamentów i ścian zewnętrznych. 3) Ułożone poziomy podposadzkowe kanalizacji sanitarnej w budynku głównym stołówki. 4) Przyłącze kanalizacji sanitarnej. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zadaszenia budowanego obiektu oraz z łączników do końca bieżącego roku. Wykonanie tego elementu Wykonawca zobowiązany będzie wyszczególnić w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, o którym mowa w ust. 10 niniejszego rozdziału. 6. Proces inwestycyjny musi zakończyć się uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów i oświadczeń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Z wnioskami o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wystąpi Inwestor. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wchodzące w skład Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące Część II i III SIWZ, które przy wynagrodzeniu ryczałtowym są podstawowymi dokumentami określającymi rodzaj i zakres prac objętych zamówieniem. Wchodzące w Część II SIWZ Przedmiary stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy. Jeżeli konieczność wykonania określonych robót budowlanych (w zakresie objętym zamówieniem) wynika z projektu, uznaje się je za objęte przedmiotem zamówienia niezależnie od tego, czy zostały odzwierciedlone w przedmiarze, czy nie. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całokształtu prac wynikających z dokumentacji projektowej z uwzględnieniem informacji zawartych w ust. 4 niniejszego rozdziału. 8. W zakres rzeczowy zamówienia określony w ust. 2 wchodzi również: - organizacja placu budowy, - zasilenie tymczasowe budowy w energię elektryczną, wodę (do pomiaru zużycia wody należy stosować wodomierz zalegalizowany przez Główny Urząd Miar. Podłączenie do wody należy wykonać po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jonkowie ul. Lipowa 11), - pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z pierwszym tyczeniem oraz inwentaryzacjami powykonawczymi, - powykonawcza dokumentacja techniczna, - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, - drogi tymczasowe służące do dojazdu do placu budowy. 9. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów i urządzeń Wykonawcy. 10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany według Harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę, przedstawionego do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Wzór harmonogramu stanowi załącznik do Umowy. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia - wykonane roboty (materiały i robociznę) - co najmniej na okres 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego zadania i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 12. Wskazanie materiałów)urządzeń z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia i dopuszczenie przez Zamawiającego zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wyroby budowlane stosowane w toku realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN (normy zharmonizowane), które są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz nie wymienionych w tych dokumentach, ale obowiązujących w dniu opracowania oferty. 13. Wykonawca ma prawo do zaoferowania)zastosowania materiałów)urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby zastosowane materiały)urządzenia miały parametry techniczne nie gorsze od zaprojektowanych przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pochodzące od konkretnych producentów lub ze wskazaną marką albo patentem, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały)urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. 14. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenie oferowane przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 15. Wykonawca, który zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne obowiązany jest złożyć w ofercie: 1) wykaz oferowanych równoważnych urządzeń lub)i materiałów ze wskazaniem odpowiadających im urządzeń lub)i materiałów zaprojektowanych, które zostaną zastąpione, 2) dokumenty (np.: specyfikacje, karty techniczne itp) określające dane techniczne oferowanych materiałów)urządzeń równoważnych co najmniej w zakresie odpowiadającym parametrom materiałów/urządzeń zaprojektowanych, w zakresie pozwalającym jednoznacznie stwierdzić, że oferowane materiały)urządzenia są równoważne (nie gorsze od zaprojektowanych) i odpowiadają określonym w SIWZ parametrom technicznym, normom lub specyfikacjom technicznym. 16. Jeżeli materiały lub)i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w dokumentacji projektowej w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie odpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 17. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego inwestycją a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 18. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy będzie miało charakter zryczałtowany. 2) Rozliczenie z Wykonawcą będzie odbywało się na podstawie dwóch faktur częściowych, wystawionych po protokolarnych odbiorach wykonanych części zadania zgodnie z ich zaawansowaniem, potwierdzonych przez inspektora nadzoru oraz faktury końcowej wystawionej Zamawiającemu po dokonaniu odbioru końcowego zadania z tym, że: a) pierwsza faktura częściowa za wykonane w 2011 r. roboty nie może zostać wystawiona wcześniej niż po 1 stycznia 2012 r.. b) łączna wartość faktur częściowych nie będzie mogła przekroczyć 60% całkowitej ceny ryczałtowej brutto określonej w ofercie wybranego Wykonawcy. Pozostałe 40% kwoty należnego wynagrodzenia Wykonawcy płatne będzie po dokonaniu odbioru końcowego zadania. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 30 - dniowego terminu płatności faktur częściowych i faktury końcowej, 4) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe TERMOBUD Sp. z o.o., ul. Hozjusza 1a, 11-041 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1175784,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1075051,03

  • Oferta z najniższą ceną: 1075051,03 / Oferta z najwyższą ceną: 1311860,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.