eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa budynku mieszkalnego 44-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-04

Chełm: Budowa budynku mieszkalnego 44-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS
Numer ogłoszenia: 384516 - 2009; data zamieszczenia: 04.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 32, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5656609, faks 082 5656609.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego 44-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek mieszkalny 4 klatkowy, 5-kondygnacyjny (piwnica i 4 kondygnacje nadziemne), całkowicie podpiwniczony o poniższej charakterystyce: -liczba mieszkań-44 szt.; -powierzchnia zabudowy-669,67 m2; -powierzchnia netto-2.693,23m2; -powierzchnia użytkowa-1.985,24m2; -kubatura budynku-10.232,69m3. Zakres zamówienia obejmuje: a)przygotowanie placu budowy; b)wykonanie robót budowlano-montażowych budynku mieszkalnego; c)wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej z pomiarami; d)wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej z białym montażem; e)wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wymiennikowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; f)wykonanie wewnętrznej instalacji telefonicznej, domofonowej i RTV; g)wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej; h)wykonanie przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej; i)montaż wewnątrz lokalowych skrzydeł drzwiowych, okładzin posadzek w lokalach mieszkalnych, białkowanie tynków w mieszkaniach; j)wykonanie elementów wykończeniowych; k)zagospodarowanie terenu (parking 44-stanowiskowy, chodniki, trawniki, drogi dojazdowe); l)wykonanie niezbędnych prób i pomiarów zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, pozwoleniem na budowę i specyfikacją techniczną wykonanie i odbioru robót budowlanych; ł)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przędsiębiorczości (Dz. U.Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem w terminie do dnia 30.11.2009 r. do godz. 10,00 na rachunek bankowy Chełmskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. Nr 37106000760000402150001252 w Banku BPH O/Chełm z adnotacją Budowa budynku mieszkalnego 44-rodzinnego przy ul. Synów Pułku w Chełmie w ramach TBS-wadium Wadium w wyznaczonym terminie winno znajdować się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wpłaty wadium lub jego kserokopię należy dołączyć do oferty. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, należy je wnieść do siedziby Spółki do dnia 30.11.2009 r. do godz. 10.00 po uprzednim porozumieniu się z przedstawicielem Zamawiającego - Leszek Pietrzykowski, ul. Mickiewicza 32, tel. (082) 565-66-09. 4.Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia a protest zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabepieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stalo się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie zlożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 4000m3 i każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN; -dysponują lub będą dysponować co najmniej trzema osobami, w tym: jedną osobą posiadającą uprawienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, co najmniej jedna osoba posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń będącymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego lub co najmniej jedną osobą posiadającą wszystkie ww. uprawnienia, będą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności udokumentują: -obrót w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres; -posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej albo obu tych wielkości łącznie w wysokości co najmniej 850.000,00 PLN; -ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie winno obejmować każdy dzień trwania przyszłej umowy. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarna odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu stwierdzenia spełnienia warunków określonych pkt V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenia i dokumenty: 1)oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem druku stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji; 2)w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wstawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. /Dz.U. z 2002 r. Nr 197 poz.1661 ze zmianami/ o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione po groźbą kary). 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać, co najmniej dwa zamówienia, każde polegające na budowie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 4000 m3 i każde o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN. Do każdej roboty umieszczonej w wykazie należy dołączyć dokumenty, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem druku stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej trzy osoby, w tym: jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,o najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane, które uprawniają do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń będącymi członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego lub co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wyżej wymienione uprawnienia, będą członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego z załączeniem zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego, dokumentu stwierdzającego,że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia; c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3b Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)sprawozdań finansowych za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy wraz z opinia biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych-innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności; Jeżeli obrót za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, będzie mniejszy niż 3.000.000,00 PLN, to Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; b)informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa albo obie te wielkości łącznie będą niższe niż 850.000,00 PLN, to Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 5.Polisę, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa winna obejmować każdy dzień trwania przyszłej umowy. Postanowienie paragrafu 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) stosuje się odpowiednio. 6.Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyłącznie w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7.Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierały błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. 8.Postanowienia art. 26 ust. 4 ustawy stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 22-100 Chełm, ul. Mickiewicza 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Chełmskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Mickiewicza 32, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej. Opłata za SIWZ wynosi 30.00 PLN, którą należy wpłacić przelewem na konto: BPH O/Chełm Nr 37 1060 0076 0000 4021 5000 1252..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.