eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa środków czystości i narzędzi do utrzymania czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Jarosław: Dostawa środków czystości i narzędzi do utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 384488 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu , ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6244612, faks 16 6244612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszjar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i narzędzi do utrzymania czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna środków czystości typu: płyny do mycia naczyń, mydło wpłynie, proszki do prania, szampony do dywanów, odświeżacze powietrza, pianki i płyny do czyszczenia mebli, płyny do mycia podłóg, środki dezynfekujące do WC, zmywaki, szczotki, ścierki, uchwyty do mopów, papiery toaletowe, ręczniki papierowe, worki na śmieci, chemia profesjonalna oraz narzędzi do utrzymania czystości typu: wózek do sprzątania, zestaw do mycia okien, akcesoria do zestawów sprzątających. Przedmiot zamówienia został ujęty w 4 zadaniach: Zadanie nr 1-Dostawa środków czystości i narzędzi do utrzymania czystości Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz narzędzi do utrzymania czystości typu: płyny do mycia naczyń, mydło wpłynie, proszki do prania, szampony do dywanów, odświeżacze powietrza, pianki i płyny do czyszczenia mebli, płyny do mycia podłóg, środki dezynfekujące do WC, zmywaki, szczotki, ścierki, worki na śmieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. W załączniku nr 4 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39800000-0,39224000-8,39224320-7,39224340-3,39224310-4,39525100-9,39811300-3 Zadanie nr 2- Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W załączniku nr 5 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6 Zadanie nr 3- Dostawa środków czystości - chemii profesjonalnej Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości-chemii profesjonalnej do maszyn czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W załączniku nr 6 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania. Wspólny Słownik Zamówień CPV-39800000-0 Zadanie nr 4-Dostawa zestawu sprzątającego, zestawu do mycia okien oraz akcesoriów do zestawów sprzątających Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka do sprzątania, zestawu do mycia okien, akcesoriów do zestawów sprzątających: mopów, uchwytów, kijów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. W załączniku nr 7 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania. Wspólny Słownik Zamówień CPV-39800000-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Formularz asortymentowo-cenowy - zadanie nr 1-/załącznik nr 4-wg. wzoru/ 2.Formularz asortymentowo-cenowy - zadanie nr 2-/załącznik nr 5-wg. wzoru/ 3.Formularz asortymentowo-cenowy - zadanie nr 3-/załącznik nr 6-wg. wzoru/ 4.Formularz asortymentowo-cenowy - zadanie nr 4-/załącznik nr 7-wg. wzoru/

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-formularz oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pwszjar.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSTE w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział administracyjno-prawny, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: PWSTE w Jarosławiu, ul. Czarnieckiego 16, Rektorat, dział administracyjno-prawny, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Dostawa środków czystości i narzędzi do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz narzędzi do utrzymania czystości typu: płyny do mycia naczyń, mydło wpłynie, proszki do prania, szampony do dywanów, odświeżacze powietrza, pianki i płyny do czyszczenia mebli, płyny do mycia podłóg, środki dezynfekujące do WC, zmywaki, szczotki, ścierki, worki na śmieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. W załączniku nr 4 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.22.43.20-7, 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 39.52.51.00-9, 39.81.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- Dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. W załączniku nr 5 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- Dostawa środków czystości - chemii profesjonalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości-chemii profesjonalnej do maszyn czyszczących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. W załączniku nr 6 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4-Dostawa zestawu sprzątającego, zestawu do mycia okien oraz akcesoriów do zestawów sprzątających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózka do sprzątania, zestawu do mycia okien, akcesoriów do zestawów sprzątających: mopów, uchwytów, kijów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. W załączniku nr 7 należy podać: nazwę handlową zaoferowanego produktu, nazwę producenta oraz wielkość opakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.