eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa maszyn i wózków do sprzątania dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Radom: Zakup i dostawa maszyn i wózków do sprzątania dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 384422 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa maszyn i wózków do sprzątania dla potrzeb nowo wybudowanego Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Ilość szt. zestawów 1 Maszyna do mycia posadzek pokrytych marketem - urządzenie dwufunkcyjne: szorującą - zbierające - urządzenie prowadzone, obsługa - jedna osoba - przeznaczenie maszyn: codzienne, jednoczesne mycie i suszenie małych i średnich powierzchni podłóg pokrytych tarkerem w oddziałach pawilonu ginekologiczno- położniczego - część szorująco- zbierająca musi być elementem wymiennym ( w zestawie dodatkowa część szorująco - zbierająca) - obroty - do 200 obr min - szerokość powierzchni roboczej: nie mniej niż 350mm, nie więcej niż 500mm - zasięg pracy: nie mniej niż 20m, nie więcej niż 40m - zasilanie maszyny: przewodem elektrycznym, energia elektryczna 230V - zamontowane dwa zbiorniki - jeden zbiornik na czysty roztwór, drugi na brudny - możliwość samodzielnego montowania i demontowania zbiornika z brudnym roztworem przez pracownika obsługującego maszynę - możliwość pracy do przodu i do tyłu - okres gwarancji : min. 24 miesiące - przeprowadzenie teoretycznego i praktycznego szkolenia pracowników z zakresu BHP i właściwej eksploatacji maszyn, wraz z wydaniem imiennych oświadczeń o przeszkoleniu dla każdego pracownika 2 2. Profesjonalny wózek serwisowy do sprzątania Wózek serwisowy z elementami dodatkowymi do sprzątania dużych powierzchni w systemie kuwetowym. Wózek serwisowy i elementy dodatkowe powinny być wykonane z materiałów (stal miękka, ocynkowana i lakierowana przeźroczystym lakierem proszkowym, tworzywo sztuczne typu polipropylen, poliamid, termoutwardzalny elastomer) - lekkich, trwałych opornych na zabrudzenia, zarysowania i pęknięcia przy uderzeniu oraz opornych na działanie środków chemicznych. Wózek powinien być wyposażony w: - 4 wiaderka o pojemności 6 l, z podziałką oraz demontowalnymi pokrywami. Wiaderka oraz pokrywy oznaczone klipsami do kodowania stref czystości w czterech kolorach (czerwonym, niebieskim, żółtym, zielonym) do wyboru przez Zamawiającego . Możliwość demontażu klipsów z wiaderek oraz pokryw. - 2 tace - półki na akcesoria wykonane z tworzywa sztucznego, - 4 kuwety o pojemności 15l z demontowalnymi pokrywami, wykonane z polipropylenu, o szerokości 390mm, głębokości 275mm i wysokości 210mm, każda oznaczona dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, do wyboru przez Zamawiającego, - 2 uchwyty do kija oraz podstawy do postawienia mopa - uchwyty i podstawy muszą być demontowalne, - składaną ramę z jednym uchwytem i dwoma zaciskami na jeden worek na odpady o pojemności 70l - 120l, wraz z systemem do mocowania worka oraz jedną pokrywą oznaczoną dla rozróżnienia kolorem czerwonym, niebieskim, żółtym lub zielonym do wyboru przez Zamawiającego, - demontowalną metalową podstawę podtrzymująca worek na odpady, którą na czas przestoju wózka można złożyć i podwiesić na wózku - na wózku powinna być możliwość zamontowania do 4 uchwytów do kijów i podstaw do postawienia mopa, - platformę podstawę jezdną wykonaną ze stali ocynkowanej, lakierowanej bezbarwnym lakierem proszkowym, o wymiarach: długość 88 cm (rozłożony) 58 cm (złożony stelaż na śmieci) i szerokość 58 cm, osadzoną, na co najmniej 4 kółkach gumowych o średnicy 125 mm, wykonanych z materiałów gładkich umożliwiających mycie i dezynfekcję, - wysokość wózka 100 cm, - kuwety i tacki umiejscowione powinny być, na wspornikach - szynach, których wysokość na ramie wózka może być umiejscowiona na 12 różnych poziomach (wysokościach), - Kuwety i tacki muszą się wysuwać z szyn, dając łatwy dostęp do akcesoriów równocześnie zapewniając ich blokowanie się podczas wysuwania tak, aby nie wysunęły się z szyn, - Wózek musi mieć możliwość rekonfiguracji, poprzez odjęcie lub dodanie wiader i dołożenie do zestawu dodatkowych 8 kuwet na wstępne przygotowanie mopów, - okres gwarancji : min. 24 miesiące - W wyposażeniu wózka ma znajdować się Kij teleskopowy 100 - 180 cm i uchwyt do mopa w ilości 2 sztuk z antypoślizgową nakładką na rękojeści, oznaczony czterema klipsami do kodowania stref czystości w kolorach czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, do wyboru przez Zamawiającego. Waga kija nie powinna być niższa niż 460 g ani wyższa niż 465 g. Średnica końcówki kija powinna mieć 22 mm. Uchwyt do mopa, przystosowany do mocowania jedno-kieszeniowego, dwustronnego mopa trapezowego o długości 50 cm dłuższa krawędź i 43 cm krótsza, szerokości 13 cm, łączony przegubowo z drążkiem, z trwałym mechanizmem wsuwania, opartym na sprężynie wykonanej ze stali nierdzewnej. Uchwyt powinien być odporny na proces sterylizacji parowej w autoclavie o parametrach 134ş C i 2 atm. Uchwyt mopa powinien cechować się łatwością utrzymania wysokiego stanu higienicznego (mało załamków i miejsc trudnodostępnych), powinien być wykonany z odpornego na odkształcenia i zarysowania tworzywa sztucznego - mieszanka polipropylenu, włókna szklanego oraz poliamidu. -Na wyposażeniu zestawu sprzątającego mają znajdować się kieszeniowe mopy w ilości 100 sztuk Kieszeniowy mop z mikrofazy systemu -Dwustronny mop z mikrowłókien (mikrofazy) o wadze 110gr, przystosowany do mocowania jedno-kieszeniowego, na uchwycie trapezowym o długości 46 cm dłuższa krawędź i 40 cm krótsza, szerokości 10 cm, posiadający dobre właściwości czyszczące bez pozostawiania smug i kłaczków, cechujący się wysokimi zdolnościami do zbierania szczepów bakteryjnych (Pseudomonas aeruginosa i Staphylococcus ureus) z czyszczonej powierzchni. Wykonane w 100% z materiału syntetycznego (mieszanki włókien poliestru) cechujący się: odpornością na rozerwanie, dobrym wchłanianiem kurzu, absorpcją wody na poziomie 300ml. Gwarantowana wytrzymałość, bez zmiany właściwości materiału, co najmniej 1000 cyklach prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy, w temperaturze 95oC. Wytrzymały na środki dezynfekcyjne zarejestrowane do prania bielizny szpitalnej. Na wyposażeniu zestawu sprzątającego mają znajdować się ścierki z mikrowłókien (mikrofazy) w ilości 200 sztuk w czterech różnych kolorach (czerwonym, niebieskim, zielonym, żółtym) do wyboru przez Zamawiającego Ścierki posiadająca dobre właściwości czyszczące bez pozostawiania smug i kłaczków. Brzegi ścierki trwale wykończone. Ścierka wykonane w 100% z materiału syntetycznego ( mieszanki włókien poliestru i poliamidu) o wymiarach 40 cm x 40 cm i gramaturze 170gr m2, cechująca się: odpornością na rozerwanie, dobrym wchłanianiem kurzu, absorpcją wody na poziomie 400% wagi lub wyższym. Gwarantowana wytrzymałość, bez zmiany właściwości materiału, po co najmniej 200 cyklach prania przeprowadzonych w profesjonalnej pralnicy, w temperaturze między 60şC-95şC. Wytrzymała na środki dezynfekcyjne. Posiadająca dobre właściwości czyszczące bez pozostawiania smug i kłaczków. Cechujący się wysokimi zdolnościami do zbierania szczepów bakteryjnych (Pseudomonas aeruginosa i Staphylococcus aureus) z czyszczonej powierzchni . Nadruk na ściereczce z logo Zamawiającego wg wzoru : -Na wyposażeniu zestawu sprzątającego mają znajdować się siatki do prania mopów w ilości 3 sztuk Siatka do prania mopów wykonana w 100% z białej tkaniny poliestrowej, cechująca się następującymi parametrami: Długość siatki 100 cm, szerokość siatki 60 cm, pojemność 46 litrów, gęstość oczek 8mm. Siatka powinna mieć możliwość prania w temperaturze 95°C i suszenia w temperaturze do 150°C. Odporna na działanie chlorowych wybielaczy i kwasów organicznych. Siatka powinna mieć możliwość zamknięcia oraz posiadać lamelkę pozwalającą na opisanie oddziału, z którego pochodzi. 11.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru: na kwotę min. 100.000,00 PLN Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumenów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniony formularz cenowy 4. Wypełniona specyfikacja techniczna

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SZPITAL.RADOM.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pietro III pokój 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia ul. Lekarska 4 pietro III pokój 308 lub 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.