Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Częstochowa: Prace remontowe w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Lublińcu, Pszczynie, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju i Żywcu
Numer ogłoszenia: 384332 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Lublińcu, Pszczynie, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju i Żywcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz podległych mu Biurach Powiatowych w Lublińcu, Pszczynie, Raciborzu, Jastrzębiu Zdroju i Żywcu. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 6 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonie prac remontowych w siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa. Prace polegają wykonaniu remontu trzech pokoi biurowych, malowaniu pomieszczeń archiwum oraz wykonaniu mikrowentylacji w stolarce okiennej. Zadanie nr 2 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu, ul. Spokojna 2, 42-700 Lubliniec. Prace polegają na malowaniu i wymianie wykładziny podłogowej w wybranych pomieszczeniach biurowych. Zadanie nr 3 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna. Prace polegają na wymianie drzwi wejściowych do budynku, w którym mieści się siedziba BP. Zadanie nr 4 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na naprawie dachu nieruchomości, naprawie drzwi wejściowych, wymianie okna i drzwi balkonowych oraz naprawie płytek przed wejściem do budynku. Zadanie nr 5 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8B, 44-330 Jastrzębie Zdrój. Prace polegają na naprawie poziomów C.O. w kanałach pod podłogą, wykonaniu dodatkowych otworów rewizyjnych kanałów C.O., naprawie czapek kominowych oraz montażu osobnego włącznika wentylatora w pomieszczeniu składnicy akt. Zadanie nr 6 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na wykonaniu remontu balkonu, zamurowaniu otworów drzwiowych i wymianie drzwi do pomieszczenia biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki: Zadanie nr 1 - Oddział Regionalny: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zadanie nr 2 - BP Lubliniec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zadanie nr 3 - BP Pszczyna: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zadanie nr 4 - BP Racibórz: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zadanie nr 5 - BP Jastrzębie Zdrój: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zadanie nr 6 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do pozycji opisanych w przedmiarze za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 000 000 Euro.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tożsamych z zamówieniem podstawowym w ramach środków finansowych przewidzianych w planie finansowym na 2013 rok, w sytuacji uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub otrzymania dodatkowych środków finansowych w tegorocznym planie finansowym Oddziału Regionalnego. Wartość zamówienia uzupełniającego do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.19.00-3, 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (wg Załącznika nr 7 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3.Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji lll.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez poleganie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia (ma to wynikać jednoznacznie ze złożonego dowodu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania umowy; b) zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach); c) zmian organizacyjnych zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
pokój 347 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace remontowe w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonie prac remontowych w siedzibie Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa. Prace polegają wykonaniu remontu trzech pokoi biurowych, malowaniu pomieszczeń archiwum oraz wykonaniu mikrowentylacji w stolarce okiennej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają Załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace remontowe w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu, ul. Spokojna 2, 42-700 Lubliniec. Prace polegają na malowaniu i wymianie wykładziny podłogowej w wybranych pomieszczeniach biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace remontowe w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna. Prace polegają na wymianie drzwi wejściowych do budynku, w którym mieści się siedziba BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace remontowe w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na naprawie dachu nieruchomości, naprawie drzwi wejściowych, wymianie okna i drzwi balkonowych oraz naprawie płytek przed wejściem do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3, 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prace remontowe w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8B, 44-330 Jastrzębie Zdrój. Prace polegają na naprawie poziomów C.O. w kanałach pod podłogą, wykonaniu dodatkowych otworów rewizyjnych kanałów C.O., naprawie czapek kominowych oraz montażu osobnego włącznika wentylatora w pomieszczeniu składnicy akt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają załączniki: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.70.00-2, 45.41.00.00-4, 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prace remontowe w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na wykonaniu remontu balkonu, zamurowaniu otworów drzwiowych i wymianie drzwi do pomieszczenia biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia zawierają załączniki:Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1g;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie
- Budowa parku linowego przy ul. Zegarowej w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.