eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługa utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Kraków: Usługa utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków.
Numer ogłoszenia: 384324 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków , ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 269 02 66, faks 12 269 02 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/puskrakow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w budynku przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków, (pow. 2.723,16m2). 2.Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywania prac określa Załącznik A do SIWZ. Wykaz pomieszczeń i powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik B do SIWZ. 3.Nazwy i kody CPV: 90910000-9 usługa sprzątania 4.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia: 4.1. Własnym sprzętem technicznym ( odkurzacz z filtrem wodnym, mopy, wózki, itp.) 4.2. Zakupionymi na własny koszt środkami czyszczącymi, konserwującymi, zapachowymi (posiadającymi odpowiednie atesty higieniczne dopuszczające je do stosowania na rynku polskim,o wysokiej jakości i nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy i wystrój pomieszczeń oraz odpowiednimi dla danego rodzaju powierzchni) oraz wyposaża w worki na śmieci, mydło w płynie do dozowników , papier toaletowy (biały dwuwarstwowy), oraz zobowiązuje się dostarczać i uzupełniać środki zapachowe. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania kontroli jakości wykonywanej usługi, jak również do kontroli środków czyszczących używanych przez Wykonawcę. 6.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania odpowiedniej jakości mydła w płynie do dozowników. Zastosowanie środka powodującego uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie dozownika skutkować będzie nałożeniem kary w wysokości 150,00 zł brutto (koszt wymiany dozownika na nowy). 7.Wykonawca zagwarantuje grupę pracowników wykonujących usługę sprzątania pod jego nadzorem, legitymujących się zaświadczeniem o niekaralności oraz ukończonym szkoleniu w zakresie BHP. Na dzień zawarcia umowy Wykonawca przedstawi listę pracowników stanowiącą załącznik do umowy. 8.Każdorazowa zmiana personelu Wykonawcy zostanie zgłoszona Zamawiającemu nie później niż 1 dzień przed wystąpieniem zmiany. 9.Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia winni nosić ubrania robocze z logo firmy Wykonawcy. 10.Personel Wykonawcy zobowiązany jest do każdorazowego potwierdzenia pobrania kluczy na listach znajdujących się na portierni w budynku przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie. 11.W celu zabezpieczenia interesu własnego przed odpowiedzialnością za szkody, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń sieci wodno - kanalizacyjnej w obrębie węzłów sanitarnych, sprzętu biurowego itp. poprzez odpowiednie wpisy do zeszytu -Sprzątanie obiektu, który znajdować się będzie na portierni. 12.W związku z wykonaniem usługi sprzątania pracownicy Zamawiającego będą wpisywać na bieżąco swoje uwagi i zastrzeżenia do zeszytu -Sprzątanie obiektu. 13.Pracownik Wykonawcy wykonujący usługę w danym dniu jest zobowiązany do zapoznania się z uwagami i zastrzeżeniami pracowników Zamawiającego złożonymi w sposób określony pkt 12 w związku z uprzednio wykonaną usługą. Pracownik Wykonawcy wykona stosowne prace, co do których zgłoszone były zastrzeżenia, a następnie potwierdzi własnoręcznym podpisem w zeszycie -Sprzątanie obiektu, że usługę wykonano. 14.Wykonawca w czasie wykonywania usługi zobowiązany jest do zapewnienia na terenie obiektu bezpieczeństwa (zgodnie z przepisami BHP i p.poż), porządku oraz ładu. 15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek działań osób przez niego zatrudnionych. 16.Czynności porządkowe należy wykonać: w dni robocze - sprzątanie podstawowe 16.1. poza godzinami pracy Zamawiającego, tj.: - poniedziałek od godz. 15:15 do godz. 18:30; - wtorek - piątek od godz. 15:15 do godz. 17:30; 16.2. w godzinach pracy Zamawiającego - sprzątanie pomieszczeń o tzw. specjalnym nadzorze, które należy sprzątać pod nadzorem użytkownika pomieszczenia. Wykaz pomieszczeń o specjalnym nadzorze stanowić będzie załącznik do umowy. 17.Wykonawca świadczyć będzie usługi mycia okien (wewnątrz i zewnątrz) wraz z ramą oraz prania wykładzin dywanowych, chodników i dywanów w sposób sprawny, dokładny, pod własnym nadzorem, przy pomocy własnego personelu, (posiadającego przeszkolenie z zakresu BHP) i sprzętu oraz przy użyciu własnych środków czystości, oraz w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie częściej niż zostało to określone w Załączniku A do SIWZ. 18.Zamawiający każdorazowo po zakończeniu prac, o których mowa w pkt 17 sporządzi w formie pisemnej protokół odbioru jakościowego wykonania usługi, którego wzór stanowi załącznik do umowy. 19.Koszt zużycia prądu i wody przy wykonywaniu usługi pozostaje po stronie Zamawiającego. 20.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww usług. 21.Charakterystyka obiektu: powierzchnia do sprzątania 2723,16m2, 5 kondygnacji , brak podpiwniczenia, dwie wewnętrzne klatki schodowe, jeden dźwig osobowy. Zatrudnienie - 140 osób w systemie jednozmianowym w godz. 7.15 - 15.15 ( w poniedziałki do 18.00 ). 22.Wizja lokalna obiektu: Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej budynku codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 14.00 do dnia poprzedzającego termin składania ofert włącznie,po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym - tel. 12 269-02-66 w. 302 lub 222..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie warunku stosujac formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie warunku stosujac formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie warunku stosujac formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie warunku stosujac formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę. Zamawiający oceni spełnienie warunku stosujac formułę spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/puskrakow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, pokój 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, Sekretariat (pokój 317), III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.