eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - warsztatu w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone w poddziale na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - warsztatu w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone w poddziale na 4 części
Numer ogłoszenia: 384256 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia - warsztatu w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Postępowanie prowadzone w poddziale na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla 4 części zamówienia. 1.W ramach organizacji i przeprowadzenia warsztatu/szkolenia, przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację. Wykonawca zapewni, że programy szkoleń i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją warsztatu/szkolenia. 2.Warsztat/szkolenie Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie. Warsztaty/szkolenia Wykonawca zrealizuje zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego minimalnym programem szkoleń. 3.Warsztat/szkolenie mają zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216); 4.Zajęcia mają odbywać się od poniedziałku do piątku. 5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, pomoce dydaktyczne i specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników oraz wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do przeprowadzenia warsztatu/szkolenia. 6.Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP i P/POŻ. 7.Wykonawca zapewnia catering obejmujący: gorące drugie danie, kawę, herbatę, wodę mineralną, ciasteczka. 8.Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW (podczas zajęć, w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej) na kwotę nie niższą niż 10.000zł na 1 uczestnika. 9.Wykonawca dokonuje zwrotu kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce zajęć - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru na każdym etapie realizacji zamówienia. 11.Wykonawca dokona wpisu o warsztatach/szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. 1. Kurs przygotowania zawodowego operator koparko - ładowarki kl. III. Program szkolenia musi zawierać m.in.: zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dok. technicznej, BHP, silników spalinowych, budowy koparko -ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz.1263). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko - ładowarki kl. III. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie -2. Liczba certyfikatów -2. Liczba godzin - 202 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Kurs przygotowania zawodowego - spawacz metodą TIG, MIG, MAG Program szkolenia musi zawierać m.in.: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu zdobycie przez uczestnika kursu umiejętności spawania łukowego elektrodą wolframową (metoda TIG, MIG,MAG) w zakresie wykonywania spoin pachwinowych złączy blach i rur oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN EN 287 -1 lub PN EN 287 - 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: Spawacz metodą TIG, MIG, MAG Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 2. Liczba certyfikatów - 2. Liczba godzin - 112 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Kurs przygotowania zawodowego: magazynier z obsługą - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym. Program szkolenia musi zawierać m.in.: budowa wózka, typy stosowanych wózków, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP, i dozoru technicznego, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem, nauka jazdy i manewrowania, przygotowanie do zawodu magazyniera, budowle magazynowe i wyposażenie magazynów, organizacja pracy w magazynie (hurtowni), technologia prac magazynowych, towaroznawstwo ogólne, marketing. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 5 Liczba certyfikatów - 5. liczba godzin - 70h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 4. Kurs : cieśla Program szkolenia musi zawierać m.in :analizowanie ciesielskich rysunków roboczych, ocenianie przydatności materiałów oraz ich przechowywanie wykonywanie deskowań i konstrukcji ciesielskich budowlanych, montaż i demontaż deskowań, stemplowań, ruszto?wań i pomostów. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do pracy w warsztatach ciesielskich oraz na budowach przy wykonywaniu, montażu i demontażu deskowań, rusztowań i ciesielskich elementów konstrukcji budowlanych, a także przy remontach i renowacji obiektów. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 1. Liczba certyfikatów - 1. Liczba godzin - 112 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wpis musi być uaktualniony na 2013 r. Wykonawca ponadto winien przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji (jeżeli dotyczy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził (odpowiednio w zależności od części zamówienia): a) dotyczy części I, II, III - co najmniej trzy szkolenia o wartości nie niższej niż 3 000,00 zł każde, polegające na realizacji usług szkoleniowych zakres których obejmował program szkoleniowy o podobnej tematyce wykonanych na rzecz jednego lub kilku odbiorców; Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez wykonawcę wykonania większej ilości usług o różnej wartości na łączną wartość zrealizowanych usług nie mniejszą jednak niż 9 000,00 zł. b) dotyczy części IV - co najmniej jedno szkolenie bez względu na wartość polegające na realizacji usług szkoleniowych zakres których obejmował program szkoleniowy o podobnej tematyce; oraz wykazać się dokumentem potwierdzającym, iż usługi zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokół odbioru usługi); Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu. W takim przypadku Wykonawca powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu/podmiotów do udostępnienia osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi Wykonawca będzie dysponował, lub inny dowód potwierdzający dysponowanie w/w osobami/zasobami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do jego wykonania, w postaci co najmniej: a) w zakresie części I, II i III - odpowiednio w odniesieniu do wybranej części - minimum 2 osoby (trener), które posiadają minimum 3 letnie doświadczenie w pracy jako wykładowcy, którzy w okresie do dnia składania ofert posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu min. trzech szkoleń lub warsztatów zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz które posiadają odpowiednie kwalifikacje; b) w zakresie części IV - minimum 1 osoba (trener), która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy jako wykładowca, a także która w okresie do dnia składania ofert posiada doświadczenie w przeprowadzeniu min. jednego szkolenia lub warsztatu zgodnego z przedmiotem zamówienia oraz która posiada odpowiednie kwalifikacje; c) w zakresie części I, II, III i IV - minimum 1 osoba wskazana do kierowania/koordynowania szkoleniem, posiadającą doświadczenie w kierowaniu/koordynowaniu co najmniej trzema szkoleniami z dowolnej tematyki Zamawiający wymaga, aby osoby spełniające wskazane minimalne wymagania brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu szkolenia w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2 Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, składając następujące dokumenty: Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt III.4.2 Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1 - winni złożyć wspólnie na zasadzie sumowania potencjałów wykonawców występujących wspólnie. W przypadku kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, którzy zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będą podmiotami udostępniającymi zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, musi załączyć do oferty dokumenty tych podmiotów, wymienione w pkt III.4.2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy) przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji o właściwych uprawnieniach i doświadczeniu równym lub większym od doświadczenia osoby lub osób zastępowanych. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. 5. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od zamawiającego), przy pomocy których zamawiający realizuje przedmiot umowy. 7. Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji o właściwych uprawnieniach i doświadczeniu równym lub większym od doświadczenia osoby lub osób zastępowanych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu. 9. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 10. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 11. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 10 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 12. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Lwowska 16, 37-200 Przeworsk tel. (0-16) 649 09 10 fax (0-16) 649 09 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 14:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Lwowska 16, 37-200 Przeworsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego operator koparko - ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dok. technicznej, BHP, silników spalinowych, budowy koparko -ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz.1263). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko - ładowarki kl. III. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie -2. Liczba certyfikatów -2. Liczba godzin - 202 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - spawacz metodą TIG, MIG, MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu zdobycie przez uczestnika kursu umiejętności spawania łukowego elektrodą wolframową (metoda TIG, MIG,MAG) w zakresie wykonywania spoin pachwinowych złączy blach i rur oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN EN 287 -1 lub PN EN 287 - 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: Spawacz metodą TIG, MIG, MAG Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 2. Liczba certyfikatów - 2. Liczba godzin - 112 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: magazynier z obsługą - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: budowa wózka, typy stosowanych wózków, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP, i dozoru technicznego, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem, nauka jazdy i manewrowania, przygotowanie do zawodu magazyniera, budowle magazynowe i wyposażenie magazynów, organizacja pracy w magazynie (hurtowni), technologia prac magazynowych, towaroznawstwo ogólne, marketing. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 5 Liczba certyfikatów - 5. liczba godzin - 70h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs - cieśla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in :analizowanie ciesielskich rysunków roboczych, ocenianie przydatności materiałów oraz ich przechowywanie wykonywanie deskowań i konstrukcji ciesielskich budowlanych, montaż i demontaż deskowań, stemplowań, ruszto?wań i pomostów. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do pracy w warsztatach ciesielskich oraz na budowach przy wykonywaniu, montażu i demontażu deskowań, rusztowań i ciesielskich elementów konstrukcji budowlanych, a także przy remontach i renowacji obiektów. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 1. Liczba certyfikatów - 1. Liczba godzin - 112 h. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikat jakości z serii ISO 9000 lub innego równoważnego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.