eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Warszawa: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 384106 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych wyszczególnionych w formularzu ilościowym stanowiącym załącznik nr 3 do siwz (CPV: 22462000-6, 39294100-0): 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. Wykaz artykułów promocyjno - reklamowych. 3. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę artykułów promocyjno - reklamowych (zamieszczonych w zał. nr 1 do SIWZ). Dostarczanie artykułów winno być realizowane transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 4. Poszczególne przedmioty opatrzone będą nadrukiem w wybranej technice takie jak tamponodruk, sitodruk, termotransfer, haft lub inne. 5. Projekt nadruku, jego wielkość oraz odzieżą jego umiejscowienie Zamawiający ustalać będzie z Wykonawcą każdorazowo z uwzględnieniem możliwości Wykonawcy oraz zapotrzebowania Zamawiającego. To samo dotyczy kolorystyki przedmiotów stanowiących przedmiot dostaw do Zamawiającego. 6. Broszura informacyjna dot. realizacji projektu - projekt zostanie wykonany wspólnie z Zamawiającym, wykonanie po akceptacji projektu przez Zamawiającego. 7. Artykuły promocyjne zawierać będą logo PO IG, logo Unii Europejskiej oraz logo Projektu i logo Zamawiającego według projektu Zamawiającego. 8. Wewnętrzne tablice pamiątkowe - projekt i wykonanie wymaga akceptacji Zamawiającego. 9. Tekturowa teczka konferencyjna - projekt i wykonanie wymaga akceptacji Zamawiającego. W projekcie wykorzystane zostaną sugestie Zamawiającego. 10. Podkładka pod mysz - projekt i wykonanie wymaga akceptacji Zamawiającego. W projekcie wykorzystane zostaną sugestie Zamawiającego. 11. Projekty graficzne oraz wykorzystanie logo PO IG, logo Unii Europejskiej oraz logo Projektu i logo Zamawiającego muszą być zgodne z wytycznymi Księgi Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności oraz służyć promocji i identyfikacji z projektem System wspierający prowadzenie prac badawczo-naukowych oraz współdzielenie i publikację wyników prac. 12. Każdorazowa dostawa zamówionego produktu odbywa się po ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dostarczyć zamówione artykuły w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych na wskazany w zamówieniu adres. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: I. Część I - Broszura informacyjna II. Część II - Tablice pamiątkowe z tworzywa kompozytowego III. Część III - Tekturowa teczka konferencyjna IV. Część IV - Długopisy metalowe V. Część V - Notatniki VI. Część VI - Teczka konferencyjna ze skóry ekologicznej VII. Część VII - Podkładka pod mysz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: System wspierający prowadzenie prac badawczo-naukowych oraz współdzielenie i publikację wyników prac Nr POIG.02.03.00-00-020/09 ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Broszura informacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEMA 4 Jolanta Mierzejewska Doradztwo, marketing, reklama, Ul. Mickiewicza 22A, 16-100 Sokółka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4428,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3271,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5301,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tablice pamiątkowe z tworzywa kompozytowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Witkowski AD Production,, Luborzyca 41,, 32-010 Kocmyrzów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 639,60

  • Oferta z najniższą ceną: 138,38 / Oferta z najwyższą ceną: 757,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Tekturowa teczka konferencyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa TERAZ, Ul. Piękna 13 lok 208, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 755,22

  • Oferta z najniższą ceną: 755,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1040,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Długopisy metalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa TERAZ, Ul. Piękna 13 lok 208, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 602,70

  • Oferta z najniższą ceną: 602,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1084,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Notatniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Monika Zapendowska, Ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2410,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2410,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2410,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Teczka konferencyjna ze skóry ekologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Monika Zapendowska, Ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7108,42

  • Oferta z najniższą ceną: 7108,42 / Oferta z najwyższą ceną: 32414,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Podkładka pod mysz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa TERAZ, Ul. Piękna 13 lok 208, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 792,12

  • Oferta z najniższą ceną: 792,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1446,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.