eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej lewe skrzydło w budynku Zespołu Szkół w Celestynowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Opracowanie projektu i wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkół w Celestynowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Celestynów: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej lewe skrzydło w budynku Zespołu Szkół w Celestynowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Opracowanie projektu i wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkół w Celestynowie
Numer ogłoszenia: 38406 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516858 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej lewe skrzydło w budynku Zespołu Szkół w Celestynowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Opracowanie projektu i wykonanie termomodernizacji Zespołu Szkół w Celestynowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej PCV na nową stolarkę okienną PCV i na nową ślusarkę drzwiową - aluminiową w lewym skrzydle budynku głównego Zespołu Szkół w Celestynowie 05-430 ul. Świętego Kazimierza 55. 3.2. Zakres robót obejmuje: 3.2.1. roboty rozbiórkowe - wykucie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz częściowe rozebranie parapetów wewnętrznych, 3.2.2. dostawę i montaż stolarki okiennej z PCV i częściowo parapetów wewnętrznych z PCV wraz z obróbką obsadzenia, 3.2.3. dostawę i montaż ślusarki aluminiowej i drzwiowej, 3.2.4. roboty malarskie - malowanie farbą emulsyjną ościeży oraz ścian, na których doszło do zmiany stanu pierwotnego, 3.2.5. roboty tynkarskie - tynkowanie powierzchni ościeży drzwiowych i okiennych, 3.2.6. wywiezienie materiałów z rozbiórki, łącznie z utylizacją starych okien i drzwi PCV 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPIS ROBÓT do wykonania - załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 11 . Podane wymiary są wymiarami szacunkowymi wyliczonymi na potrzeby niniejszego przetargu i nie mogą stanowićpodstawy do złożenia zamówienia u producenta lub dostawcy. Wykonawca ma obowiązek dokonać dokładnego pomiaru na miejscu przed wbudowaniem nowej stolarki okiennej i drzwiowej. 3.4. Wszystkie użyte na budowie wyroby winny być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie i muszą posiadać: 3.4.1. Aprobaty Techniczne, 3.4.2. Certyfikat lub Deklarację zgodności z Aprobatą Techniczną lub z PN, 3.4.3. Certyfikat na znak bezpieczeństwa, 3.5. Strony ustalają, że przed każdorazowym użyciem materiału do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia stosowne dokumenty: aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności potwierdzające dopuszczenie materiału do stosowania w budownictwie. 3.6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.6.1. opracowania planu BIOZ, 3.6.2. zorganizowania zaplecza socjalnego dla swoich brygad roboczych wraz z jego likwidacją po zakończeniu robót. 3.6.3. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.6.4. stosowania podczas realizacji robót objętych umową wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą - Prawo budowlane Dz.U.2010.243.1623 ze zm. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 z późn. zm., wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia i szczegółowych specyfikacji technicznych; 3.6.5. na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z PN; 3.6.6. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.6.7. pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanych odbiorach: częściowych - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni, robót zanikających - z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni, końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.6.8. przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane; 3.6.9. przekazania inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.6.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów; 3.6.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.6.12. szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.6.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3.6.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3.7. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowalnych. 3.8. Roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu, prowadzone będą poza godzinami pracy szkoły. Wszelkie sprawy organizacyjne związane z wykonywaniem robót należy uzgadniać z Zamawiającym. 3.9. Roboty powinny przebiegać w sposób nie utrudniający pracy instytucji znajdujących się w obiekcie. 3.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy zgromadzone na terenie budowy. 3.11. We wszystkich pozycjach, gdzie w SIWZ lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmie technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. 3.12. Wykonawca zapewni materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.13. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Perfekt Lubelska Fabryka Okien Jan Moroziewicz, Ul. Mełgiewska 99, 20-234 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21676,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15946,95

  • Oferta z najniższą ceną: 15946,95 / Oferta z najwyższą ceną: 24665,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.