eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kazimierz Dolny w 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Kazimierz Dolny: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kazimierz Dolny w 2011r.
Numer ogłoszenia: 384048 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Kazimierz Dolny w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie miasta Kazimierz Dolny w 2011 r. wg. załączonego wykazu - dodatek nr 7 do s.i.w.z., polegające na: - ich odśnieżaniu powierzchni dróg; - likwidacji śliskości zimowej poprzez posypywanie mieszanką antypoślizgową; - doczyszczaniu ręcznym z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefie wyznaczonych przejść dla pieszych; - pozbycie się błota, śniegu, lodu uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; - wywozu śniegu - z miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego; - uprzątnięciu zalegającej mieszanki antypoślizgowej po sezonie zimowym, w terminie 2 tygodni od dnia zawieszenia prowadzenia akcji tj. 31.03.2011 r. Przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych - rozpoczęcie świadczenia usług powinno nastąpić nie później niż 1,5 godziny od otrzymania od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego. Jezdnia musi byś odśnieżona i posypana na całej szerokości. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca. Część 2: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Jeziorszczyzna, Wylągi polegające na odśnieżaniu drogi na całej szerokości. Usługa zlecana będzie telefonicznie, według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wykonanie zlecenia nie później niż do 1 godziny od wezwania telefonicznego. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca. Część 3: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Góry (od skrzyżowania do ujęcia wody przy ul. Filtrowej i Wąwóz Doły) Skowieszynek, Bochotnica, Wierzchoniów, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia, Witoszyn, Zbędowice, Parchatka polegające na odśnieżaniu drogi na całej szerokości. Usługa zlecana będzie telefonicznie, według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wykonanie zlecenia nie później niż do 1 godziny od wezwania telefonicznego. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca, z wyłączeniem zakupu materiału antypoślizgowego na sołectwo Parchatka i Zbędowice, gdzie materiał do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 stanowiących 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia polegające na zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i placów w innych terminach niż czas trwania zamówienia w ogłoszeniu, a zamówienie uzupełniające jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego, dla każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać się potencjałem technicznym, którym dysponuje lub będzie dysponował z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanym sprzętem lub wskazania przyszłego dysponowania wykazanym sprzętem oraz załączeniem dokumentów potwierdzających dysponowanie potencjałem technicznym (np. kopia dowodu rejestracyjnego, umowa użyczenia, oświadczenie o przyszłym dysponowaniu potencjałem technicznym), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do oferty, przy czym Zamawiający wymaga dysponowania dla każdej części nr 1, części nr 2, części nr 3 oddzielnie: - pług ciągnikowy lub koparko-ładowarka- 1szt.; - rozsiewacz piasku - 1szt.; Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część oddzielnie, przy czym Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem w/ w potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie (nie tym samym).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentówi oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony druk Oferta - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy). 3) Zakres (części) przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do oferty. W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złoży oświadczenia o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w dodatku nr 6 do s.i.w.z.- część nr 1, dodatku nr 6A do s.i.w.z. - część nr 2, dodatku nr 6B do s.i.w.z. - część nr 3. - wzór ogólnych warunków umowy . Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. termin wykonania zamówienia; możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w sytuacjach wystąpienia warunków klimatycznych powodujących konieczność utrzymania dróg w stanie przejezdności lub rozpoczęcia akcji zimowej; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kazimierz Dolny ul. Senatorska 5 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym ul. Senatorska 5 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie miasta Kazimierz Dolny w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie miasta Kazimierz Dolny w 2011 r. wg. załączonego wykazu - dodatek nr 7 do s.i.w.z., polegające na: - ich odśnieżaniu powierzchni dróg; - likwidacji śliskości zimowej poprzez posypywanie mieszanką antypoślizgową; - doczyszczaniu ręcznym z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej w strefie wyznaczonych przejść dla pieszych; - pozbycie się błota, śniegu, lodu uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; - wywozu śniegu - z miejsc każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego; - uprzątnięciu zalegającej mieszanki antypoślizgowej po sezonie zimowym, w terminie 2 tygodni od dnia zawieszenia prowadzenia akcji tj. 31.03.2011 r. Przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych - rozpoczęcie świadczenia usług powinno nastąpić nie później niż 1,5 godziny od otrzymania od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego. Jezdnia musi byś odśnieżona i posypana na całej szerokości. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Jeziorszczyzna, Wylągi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Jeziorszczyzna, Wylągi polegające na odśnieżaniu drogi na całej szerokości. Usługa zlecana będzie telefonicznie, według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wykonanie zlecenia nie później niż do 1 godziny od wezwania telefonicznego. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Góry (od skrzyżowania do ujęcia wody przy ul. Filtrowej i Wąwóz Doły) Skowieszynek, Bochotnica, Wierzchoniów, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia, Witoszyn, Zbędowice, Parchatka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w 2011r. w sołectwach: Góry (od skrzyżowania do ujęcia wody przy ul. Filtrowej i Wąwóz Doły) Skowieszynek, Bochotnica, Wierzchoniów, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia, Witoszyn, Zbędowice, Parchatka polegające na odśnieżaniu drogi na całej szerokości. Usługa zlecana będzie telefonicznie, według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się podjąć wykonanie zlecenia nie później niż do 1 godziny od wezwania telefonicznego. Materiał do zwalczania śliskości na drogach zapewnia Wykonawca, z wyłączeniem zakupu materiału antypoślizgowego na sołectwo Parchatka i Zbędowice, gdzie materiał do zwalczania śliskości zapewnia Zamawiający..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.