eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Katowicach w 2011 r. 17/ZP/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-25

Katowice: dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Katowicach w 2011 r. 17/ZP/2010
Numer ogłoszenia: 383990 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Katowicach , ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6069440, 6069441, faks 032 6069249, 6069279.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Katowicach w 2011 r. 17/ZP/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów żywnościowych w postaci produktów mleczarskich do Szkoły Policji w Katowicach w 2011 r. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień według kategorii CPV 15511, 15512, 15530, 15542, 15543, 15544, 15545, 15551. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3.Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów w skali roku, została podana w specyfikacji asortymentowo - ilościowo - wartościowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu asortymentów w podanych ilościach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości obecnego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą; 2) Spełniali wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), w szczególności podlegali stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wynikających z uprawnienia zawartego w zapisach art. 26 Prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 70.000 /siedemdziesiąt tysięcy/ złotych brutto; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wynikających z uprawnienia zawartego w zapisach art. 26 Prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Dysponowali co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w rozdziale IV Załącznika Nr II do rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30 kwietnia 2004 r. Nr 139.1); Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wynikających z uprawnienia zawartego w zapisach art. 26 Prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowali osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570), za wyjątkiem podmiotów, które przedstawią pisemne zaświadczenie właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wynikających z uprawnienia zawartego w zapisach art. 26 Prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie treści dokumentów wymienionych w dziale VI SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wynikających z uprawnienia zawartego w zapisach art. 26 Prawa zamówień publicznych. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje lub dokumenty stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Aktualnego zaświadczenia właściwej miejscowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Wzór zaświadczenia określa załącznik Nr 6 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730), że Wykonawca podlega stałemu nadzorowi tej Inspekcji, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), wystawionego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Kserokopię decyzji, właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dopuszczające do przewozu żywności środki transportu (wykazane w załączniku Nr 6 do SIWZ ), wystawionych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania. W przypadku gdy wyżej wymienione decyzje zostały wydane wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedmiotowych decyzji kserokopie protokołów kontroli sanitarnej środków transportu, przeprowadzonych nie później niż 12 miesięcy przed dniem wszczęcia postępowania 3)Aktualnego zaświadczenia lub zaświadczeń lekarskich, że osoba lub osoby wykonujące zamówienie, wymienione w wykazie( zal nr 7 do SIWZ), posiadają aktualne badanie lekarskie, przeprowadzone na podstawie § 4 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006 r. w sprawie badań do celów sanitarno-epidemiologicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 25, poz. 191), za wyjątkiem podmiotów, które przedstawią pisemne zaświadczenie właściwej miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że ze względu na rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obrotu żywnością, zaświadczenie takie nie jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ocena jakosci - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, budynek D, pokój Nr D-26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, budynek D, pokój Nr D-04.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.