eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › udzielenie i obsługa kredytu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-25

POZYCJA 38398

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tolkmicko: udzielenie i obsługa kredytu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko, do kontaktów: Małysko Maria - sekretarz Gminy, ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2316121, fax 055 2316127, e-mail: umgtolk@portel.pl; malysko7@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko Adres profilu nabywcy (URL): ul. Portowa 2, 82-340 Tolkmicko Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2 82-340 Tolkmicko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w wysokości 900000.00 zł na spłatę zobowiązań budżetowych, wymagania zamawiającego: a)okres kredytowania: 10 lat ( wrzesień 2006 do sierpień 2016) b)karencja w spłacie kredytu: 2 lata c)odsetki płatne miesiecznie począwszy od następnego miesiąca po uruchomieniu kredytu d)jednorazowe przekazanie środków na wskazany rachunek bankowy e)spłata kapitału: miesięcznie po ukończeniu okresu karencji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci: a)nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych b)spełniające warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych c)działający w oparciu o plskie prawo bankowe oraz posiadający zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych (potwierdzenia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w załączniku nr.1 do SIWZ:zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony formularz ofery której wzór przekazujemy wraz z SIWZ napisanej w języku polskim oraz podpisanej przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta na zewnątrz (piecząka służbowa i podpis)zgodnie z postanowieniami aktualnego rejestru sądowego lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej b)złożenie dokumentów wymienionych w specyfikacji załączniku nr.1 do SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jedynym sposobem dokonania oceny jest dostarczenie pełnej oferty i pozostałych dokumentów w terminie oznaczonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ złożenie oświadczeń zgodnych z pkt. 3,4,5,6 formularza oferty b/ złożenie dokumentów zgodnych z załącznikiem nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. sposób zabezpieczenia kredytu 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 18.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 11:30, Urząd Miasta i Gminy Tolkmicko ul. Portowa 2 82-340 Tolkmicko pok.nr.11 (sala narad I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.