Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Trzebnica: Przebudowa ulic 3-go Maja i Wesołej w Trzebnicy
Numer ogłoszenia: 38396 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 388 81 80, faks 071 722 78 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic 3-go Maja i Wesołej w Trzebnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic 3-go Maja i Wesołej w Trzebnicy, na podstawie projektu opracowanego przez firmę: INDRO Jakub Frąckowiak, ul. Polna 10, 56-320 Krośnice.2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie między innymi: A/. ul. 3-go Maja - odcinek od ul. 1-go Maja do ul. Wesołej (od km 0+0,0 do km 0+165,0) I. Branża drogowa a/. zdjęcie humusu i wykonanie robót rozbiórkowych; b/. wykonanie robót przygotowawczych, wykopów i nasypów; c/. montaż krawężników i obrzeży betonowych i wykonanie ścieku ulicznego; d/. wykonanie chodników i zjazdów z kostki betonowej; e/. wykonanie jezdni z betonu asfaltowego. II. Branża wod-kan. a./. wykonanie robót ziemnych; b/. rozebranie studni rewizyjnych, wpustów i przykanalików; c/. wykonanie studni rewizyjnych, wpustów i przykanalików; d/. demontaż przyłączy i zasuw wodociągowych; e/. wykonanie sieci wodociągowej o 200, przyłączy o 40 i o 110 wraz z montażem zasuw; f/. wykonanie próby szczelności, dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej; g/. montaż rur osłonowych dwudzielnych na kablach teletechnicznych i energetycznych. III. Branża elektryczna - wykonanie oświetlenia drogowego. UWAGA !!! 1. Zamawiający w branży kanalizacyjnej ogranicza zakres robót w stosunku do dokumentacji technicznej do: a/. przebudowy studni rewizyjnych S1; S2 i S3 oraz istniejącego wpustu drogowego wraz z przykanalikiem; b/ . wykonania wpustu drogowego W1 wraz z przykanalikiem; c/. montażu rur osłonowych dwudzielnych na kablach teletechnicznych i energetycznych. 2. Zamawiający w branży wodociągowej rezygnuje z wykonania przyłącza do budynku szkoły, które zostało już wykonane. Należy je jedynie włączyć do nowej sieci poprzez trójnik. 3. Zamawiający w branży drogowej rezygnuje z rozbiórki i wykonania nowego ogrodzenia. B/. ul. 3-go Maja - odcinek od ul. Wesołej do ul. Oleśnickiej (od km 0+165,0 do km 0+350,0) I. Branża drogowa a/. zdjęcie humusu i wykonanie robót rozbiórkowych; b/. wykonanie robót przygotowawczych, wykopów i nasypów; c/. wykonanie ścianki oporowej prefabrykowanej typu L; d/. montaż krawężników i obrzeży betonowych i wykonanie ścieku ulicznego; e/. wykonanie chodników , zjazdów i miejsc postojowych z kostki betonowej; f/. wykonanie jezdni z betonu asfaltowego; g/. wykonanie robót wykończeniowych. II. Branża wod-kan. a./. wykonanie robót ziemnych; b/. wykonanie studni rewizyjnych, wpustów; c/. wykonanie kolektora i przykanalików; d/. demontaż przyłączy z zasuw wodociągowych; e/. wykonanie sieci wodociągowej o 200, przyłączy o 40 i wraz z montażem zasuw; f/. wykonanie próby szczelności, dezynfekcji i płukania sieci wodociągowej. III. Branża elektryczna - wykonanie oświetlenia drogowego. UWAGA !!! 1. Zamawiający w branży kanalizacyjnej. rezygnuje z wykonania separatora. 2. Zamawiający w branży wodociągowej, rezygnuje z wymiany 3 odcinków rurociągów (1xWA100 i 2xWA150) po 20 m biegnących w poprzek drogi ul. 3-go Maja, oraz z wymiany jednego odcinka rurociągu WA100, o długości 78 m w ul. 3-go Maja . 3. Zamawiający w branży drogowej. rezygnuje z siania trawy. C/. ul. Wesoła - odcinek od ul. 3-go Maja do ul. Harcerskiej (od km 0+0,0 do km 0+190,0) I. Branża drogowa a/. wykonanie robót rozbiórkowych, przygotowawczych i ziemnych; b/. wykonanie podbudowy jezdni; c/. wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni jezdni. II. Branża wod-kan. a./. wykonanie robót ziemnych; b/. wykonanie studni rewizyjnych, wpustów; c/. wykonanie kolektora i przykanalików; d/. montaż rur osłonowych dwudzielnych na kablach teletechnicznych i energetycznych. III. Branża elektryczna - wykonanie oświetlenia drogowego. UWAGA !!! 1. Zamawiający w branży drogowej ogranicza zakres robót w stosunku do dokumentacji technicznej do: a/. wykonania robót ziemnych i podbudowy jezdni zgodnie z dokumentacją, b/ wykonania dodatkowego, dwukrotnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni podbudowy emulsją asfaltową i grysem ( 1 raz frakcja 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2; 2 raz frakcja 2-5 w ilości 6.0 dm3/m2). 2. Zamawiający w branży wodno-kanalizacyjnej ogranicza zakres robót w stosunku do dokumentacji technicznej do: a/. wykonania studni rewizyjnych S1 i S2; b/. wykonania wpustów drogowych W2 i W3 wraz z przykanalikami; c/. wykonania kolektora o 3 15 z PVC, od studni S1 do studni S2; d/. montażu rur osłonowych dwudzielnych na kablach teletechnicznych i energetycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 28.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie potwierdzenia doświadczenia wymagane jest wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej budowy lub przebudowy drogi lub placu o nawierzchni asfaltowej i powierzchni nie mniejszej niż 1.200,00 m2 . Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej do kierowania robotami drogowymi - minimalny staż pracy od chwili uzyskania uprawnień - 5 lat. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymagane jest posiadanie opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany wartości umowy, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego i zakończenia zadania. e) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego - www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością w kwocie 219,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Wykonanie pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Powiatowego Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta przy ul. Parkowej 8 w Obornikach Śląskich
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
- "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Gminnego Przedszkola nr 2 w Trzebnicy w 2024 r. etap 2"
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Trzebnica
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w Powiatowym Zespole Specjalnych Placówek Szkolno - Wychowawczych im. Marii Grzegorzewskiej w Trzebnicy w roku szkolnym 2024 / 2025"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.