eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › wynajem samochodów wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby ZGM w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38395

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Rybnik: Wynajem samochodów wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby ZGM w Rybniku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Katarzyna Giera, ul. 3 Maja, 44-201 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 422 12 47, fax 032 4224181, e-mail: ZGM@um.rybnik.pl, www.rybnik.pl/zgm. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 2. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.93.00 - Wynajem furgonów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.30.00 - Wynajem furgonów wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 60.11.71.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 712. 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodów wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby ZGM w Rybniku. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wynajem samochodów wraz z kierowcami do przewozu brygad roboczych i materiałów na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Usługą będą objęte cztery administracje i Ekipa Remontowa. Zamawiający podzielił w/w zamówienie na 6 zadań. Do realizacji zamówienia zależnie od zadania Zamawiający przewiduje następującą ilość samochodów do 3,5 tony przystosowanych do przewozu materiałów i brygad. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 679 848,00 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Konsorcjum 1 Usł. Transportowe Dorota Dobrowolska, 2 Usł. Transportowe Łukasz Dobrowolski, 3 Usł. Transportowe Samochodowe Ciężkie Damian Szewczyk, do kontaktów: Łukasz Dobrowolski, ul. Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, woj. Polska, tel. 032/4302277, fax 032/4302277, e-mail: dobry.l@interia.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 236544 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 Konsorcjum 1 Usługi Transportowe Dorota Dobrowolska, 2 Usługi Transportowe Łukasz Dobrowolski, do kontaktów: Łukasz Dobrowolski, ul. Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, woj. Polska, tel. 032/4302277, fax 032/4302277, e-mail: dobry.l@interia.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 54912 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 Konsorcjum 1 Usługi Transportowe Dorota Dobrowolska, 2 Usługi Transportowe Łukasz Dobrowolski, do kontaktów: Łukasz Dobrowolski, ul. Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, woj. Polska, tel. 032/4302277, fax 032/4302277, e-mail: dobry.l@interia.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 35000 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 MIKUS PPHU Karol Mikołajec, do kontaktów: Karol Mikołajec, ul. Kolejowa 26, 44-200 Rybnik, woj. Polska, tel. 032/4235135, fax 0. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 47499 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 Konsorcjum 1) Usługi Transportowe Dorota Dobrowolska 2)Usługi Transportowe Łukasz Dobrowolski, do kontaktów: Łukasz Dobrowolski, ul. Poprzeczna 96, 44-290 Jejkowice, woj. Polska, tel. 032/4302277, fax 032/4302277, e-mail: dobry.l@interia.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 57024 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 FPH LUX s.c. Andrzej Zasada, Elżbieta Stępnik, do kontaktów: Andrzej Zasada, ul. Pod Lasem 50b, 44-210 Rybnik, woj. Polska, tel. 032/4248578, fax 032/4248578, e-mail: zalux@poczta.onet.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 52800 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN/6/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 22.07.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 12 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 64 - 61922 z dnia 01.04.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.