eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zimnej wody i ciepłej wody z cyrkulacją w budynku parterowym, dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Młochowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Błonie: Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zimnej wody i ciepłej wody z cyrkulacją w budynku parterowym, dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Młochowie.
Numer ogłoszenia: 38387 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin , Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zimnej wody i ciepłej wody z cyrkulacją w budynku parterowym, dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Oddział w Młochowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zimnej wody i ciepłej wody z cyrkulacją w budynku parterowym Oddziału IHAR-PIB w Młochowie ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów. Wymiana całej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, ciepłej wody z cyrkulacją i zimnej wody dotyczy: Korytarza Szklarniowego i Budynku Doświadczalnego. Obiekt jest niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny i składa się z części laboratoryjnej i szklarniowej. Źródłem ciepła i ciepłej wody dla budynku jest kotłownia gazowa zlokalizowana w sąsiednim budynku. Ze względu na sposób prowadzenia instalacji w odniesieniu do instalacji elektrycznej należy zabezpieczyć instalację elektryczną przed wpływem instalacji wodnej i centralnego ogrzewania Zakres zamówienia obejmuje: 1). wymianę instalacji centralnego ogrzewania od komory głównej dla budynku, zlokalizowanej na wejściu do korytarza szklarniowego do: a.komór szklarniowych bez wymiany instalacji w szklarniach z wymianą zaworów odcinających w komorach b.grzejników w części laboratoryjnej z wymianą grzejników łącznie (bez wymiany zaworów termostatycznych) c.odejścia na część magazynową bez wymiany instalacji i grzejników w części magazynowej 2). wymianę instalacji wody zimnej od komory głównej dla budynku, zlokalizowanej na wejściu do korytarza szklarniowego do instalacji wewnętrznej obiektu z podziałem na laboratorium i część szklarniową 3). wymianę instalacji wody ciepłej i cyrkulacji od komory głównej dla budynku, zlokalizowanej na wejściu do korytarza szklarniowego do instalacji wewnętrznej laboratorium Szczegółowy opis zawiera dokument pn. Opis przedmiotu zamówienia- stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączona dokumentacja techniczna. Nazwy i kody - wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) CPV: 45321000-3 Izolacja cieplna, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45000000-7 Roboty budowlane, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, Zamawiający dołącza następującą dokumentację techniczną: 1.STWiOR z Informacja BIOZ, 2. Projekt budowlany- Opis techniczny inst. c.o. 3. Przedmiar, 4. Rys. 02- Rzut parteru- Inst. wody, 5. Rys. 02- Rzut parteru- Inst. c.o., 6. Rys. 03- Rozwinięcie - Inst. wody, 7. Rys. 03- Rozwiniecie - Inst. c.o. 8. Plan sytuacyjny -załącznik do opisu przedmiotu zamówienia, Warunki gwarancji: 1.Na urządzenia i osprzęt obowiązuje gwarancja producenta, 2.Na wykonane prace Wykonawcy udzieli min. 36 m-cznej gwarancji, Szczegóły dotyczące warunków gwarancji zawiera § 9 umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Po wykonaniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową dokumentację powykonawczą określoną w STWiOR oraz dokumentację zawierającą wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji projektowej wniesione za zgodą inwestora, projektanta i inspektora nadzoru w trakcie realizacji robót § 4. Termin wykonania zamówienia 1.Realizacja całości zamówienia w terminie: 40 dni kalendarzowych od daty przekazania pomieszczeń w których będą prowadzone prace, 2.Miejsce realizacji prac: Oddział IHAR-PIB w Młochowie, ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść do dnia terminu składania ofert. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - prawidłowo wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, a). co najmniej dwa zamówienia polegające na remoncie budynków/pomieszczeń, obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, instalacyjne: elektryczne, wodno-kanalizacyjne oraz centralnego ogrzewania o wartości minimum brutto: 200 000,00 zł. łącznie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia Wykonawcy ( art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. - kierownikiem robót instalacji sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy oraz będący członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadający aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca musi zabezpieczyć niezbędną ilość pracowników przewidzianych do terminowej i zgodnej z umową realizacji zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: a). posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów o których mowa w § 6.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: a). Podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1; b). Podpisany Kosztorys ofertowy (Przedmiar robót) z cenami jednostkowymi i wartością robót, stanowiącą cenę zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia dla stron zawiera wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1). Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2). Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3). Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku wstrzymania prac przez Zamawiającego z powodu problemów Zamawiającego związanych z terminowym zabezpieczeniem środków finansowych na realizację zamówienia o okres wskazany w pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego. Zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4). Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy oraz innych osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5). Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku: a). wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych, wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi, b). konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, c). konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych, d). wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu itp., e). wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych niezawinionego przez Wykonawcę, f). wystąpienia innych nieprzewidzianych i uzasadnionych okoliczności. Inicjatorem zmiany może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 4 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować zmianę terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Nie stanowi zmiany w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego, 2)zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wykazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ihar.edu.pl/roboty_budowlane.php?news_id=82&news_page=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie Budynek Laboratorium II, p. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 14:00, miejsce: IHAR-PIB Radzików, Kancelaria Ogólna, pokój nr 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.