Lubartów: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 383844 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie , ul. Lubelska 36, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 37 69, faks 81 855 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biblioteka.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie. Dostawa obejmuje: urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., niszczarka do dokumentów i CD - 6 szt., czytnik e - book - 6 szt., słuchawki przewodowe z mikrofonem - 4 szt., słuchawki przewodowe - 11 szt., dysk zewnętrzny - 6 szt., tablet - 6 szt., czytnik kart micro - 2 szt., telewizor - 1 szt., mocowanie obrotowo - uchylne do ściany - 1 szt., aparat fotograficzny - 1 szt., obiektyw - 1 szt., karta pamięci - 1 szt., torba na aparat., ładowarka akumulatorowa - 1 szt., Konsola Xbox One 4 GB - 1 szt., Kontroler przewodowy do Xbox one - 1 szt., gry na XboX one - 2 szt., Gry na PC - 3 szt., Listwy zasilające - 15 szt., zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., pamięć sieciowa do zabezpieczania danych - 2 szt., Router WAN - 2 szt., Access Point - 3 szt., Stacja dokująca - 2 szt., Monitor - 2 szt., Klawiatura - 2 szt., mysz - 2 szt., Hub USB - 6 szt., Karta Wifi i USB mini - 4 szt., organizer kabli - 20 szt., listwy podłogowe do maskowania kabli - 20 szt., końcówki do listew podłogowych - 40 szt., komputer serwerowy - 1 szt., system kontroli 10 komputerów - 1 szt., wentylator stojący - 4 szt., wentylator biurkowy - 4 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.34.21.00 - Słuchawki 48.82.30.00 - Serwery plików 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01 grudnia 2014 r do godz.09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.5). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 56 8707 0006 0031 0532 2000 0003. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art.45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy p.z.p. powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem:Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie.Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać zobowiązanie zgodne z art.46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy p.z.p
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do siwz.Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biblioteka.lubartow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. A. Mickiewicza, ul. Lubelska 36, 21-100 Lubartów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.