eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Lubartów: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 383844 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie , ul. Lubelska 36, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 37 69, faks 81 855 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biblioteka.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie. Dostawa obejmuje: urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., niszczarka do dokumentów i CD - 6 szt., czytnik e - book - 6 szt., słuchawki przewodowe z mikrofonem - 4 szt., słuchawki przewodowe - 11 szt., dysk zewnętrzny - 6 szt., tablet - 6 szt., czytnik kart micro - 2 szt., telewizor - 1 szt., mocowanie obrotowo - uchylne do ściany - 1 szt., aparat fotograficzny - 1 szt., obiektyw - 1 szt., karta pamięci - 1 szt., torba na aparat., ładowarka akumulatorowa - 1 szt., Konsola Xbox One 4 GB - 1 szt., Kontroler przewodowy do Xbox one - 1 szt., gry na XboX one - 2 szt., Gry na PC - 3 szt., Listwy zasilające - 15 szt., zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., pamięć sieciowa do zabezpieczania danych - 2 szt., Router WAN - 2 szt., Access Point - 3 szt., Stacja dokująca - 2 szt., Monitor - 2 szt., Klawiatura - 2 szt., mysz - 2 szt., Hub USB - 6 szt., Karta Wifi i USB mini - 4 szt., organizer kabli - 20 szt., listwy podłogowe do maskowania kabli - 20 szt., końcówki do listew podłogowych - 40 szt., komputer serwerowy - 1 szt., system kontroli 10 komputerów - 1 szt., wentylator stojący - 4 szt., wentylator biurkowy - 4 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.19.14.00 - Niszczarki 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.34.21.00 - Słuchawki 48.82.30.00 - Serwery plików 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 30.23.12.00 - Konsole 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01 grudnia 2014 r do godz.09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.5). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 56 8707 0006 0031 0532 2000 0003. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art.45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy p.z.p. powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem:Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie.Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać zobowiązanie zgodne z art.46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy p.z.p

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.Ocena spełniania przez wykonawców tego warunków będzie dokonywana na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty zgodnie z wzorem, który stanowi załącznik nr 2 do siwz.Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.biblioteka.lubartow.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. A. Mickiewicza, ul. Lubelska 36, 21-100 Lubartów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.