eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup, dostarczenie z rozładunkiem, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu sportowego dla KMP Radom, KPP Sierpc, KPP Żuromin, KP Łochów (KPP Węgrów), KWP zs. w Radomiu oraz przeszkolenie osób wskazanych ze strony Zamawiającego w zakresie jego obsługi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Radom: Zakup, dostarczenie z rozładunkiem, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu sportowego dla KMP Radom, KPP Sierpc, KPP Żuromin, KP Łochów (KPP Węgrów), KWP zs. w Radomiu oraz przeszkolenie osób wskazanych ze strony Zamawiającego w zakresie jego obsługi
Numer ogłoszenia: 383810 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostarczenie z rozładunkiem, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu sportowego dla KMP Radom, KPP Sierpc, KPP Żuromin, KP Łochów (KPP Węgrów), KWP zs. w Radomiu oraz przeszkolenie osób wskazanych ze strony Zamawiającego w zakresie jego obsługi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 5 zadań; Zadanie nr 1, Zadanie nr 1 - sprzęt sportowy do siłowni służbowej KMP Radom : bieżnia szt1, maszyna eliptyczna szt 1, rower pionowy szt. 1, ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu szt 1, ławka do bicepsów - modlitewnik szt 1, ławka do ćwiczeń mięśni brzucha szt 1, wielofunkcyjna ławka wolnostojąca do ćwiczeń sztangielkami szt 1, ławka olimpijska ze stojakiem szt 1, stojak do podciągania i ćwiczeń mięśni brzucha szt 1, zestaw hantli 2-40kg ze stojakiem szt 1, zestaw talerzy olimpijskich o łącznej wadze 90 kg szt 1, gryf olimpijski gięty szt 1, zaciski do gryfów olimpijskich para 1, suwnica smitha szt 1, maszyna wielofunkcyjna do treningu personalnego szt 1. Zadanie nr 2 Zadanie nr 2 - sprzęt sportowy do siłowni służbowej KPP Sierpc : bieżnia szt 1, maszyna eliptyczna szt 1, rower pionowy szt 1, maszyna do wyciskania ciężaru szt 1, maszyna dwufunkcyjna do ćwiczeń mięśni czwórgłowych i dwugłowych uda w pozycji siedzącej szt 1, maszyna do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej (batterfly) szt 1, ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu szt 1, zestaw hantli 2-35 kg ze stojakiem szt 1, zestaw talerzy olimpijskich o łacznej wadze 290 kg szt 1. Wymagania ogólne 1. Zaproponowane przez wykonawcę urządzenia mają być fabrycznie nowe, przeznaczone do użytku profesjonalnego, wytrzymałe i odporne na intensywny trening z nielimitowaną ilością godzin i intensywności pracy, przeznaczone np. do pracy w klubach fitness. 2. Wszystkie urządzenia cardio mają pochodzić z tej samej linii technologicznej i wizualnej. 3. Wszystkie urządzenia siłowe mają pochodzić z tej samej linii technologicznej i wizualnej z wyjątkiem: Zestawów hantli, talerzy olimpijskich, gryfów i zacisków które nie muszą pochodzić z tej samej linii technologicznej i wizualnej, co urządzenia siłowe 4. Wszystkie urządzenia muszą odpowiadać normom Unii Europejskiej i spełniać normy bezpieczeństwa. Wymagania dla urządzeń siłowych: 1. Konstrukcja: zwarta i stabilna konstrukcja stalowa, spawana, o owalnym profilu i grubości ścianek 3-5 mm; kolor: szary, ciemno szary; pokryta 3 warstwami lakieru (warstwa antykorozyjna, lakier proszkowy, lakier bezbarwny). 2. Tapicerka: kolor jednakowy dla wszystkich urządzeń na sklejce o grubości min. 15 mm obitej gąbką oraz pianką min. 15 mm wykończona trwałym materiałem sztucznym o parametrach co najmniej skaju oddychającego tzw. sztucznej skóry, posiadającym atesty niepalności oraz higieniczne trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących. 3. Stos stos musi być wyposażony w magnetyczny selektor; linki stalowe o średnicy 4-6 mm w osłonie, zapewniające mały współczynnik wydłużenia linowego; płytki stosów wykonane ze stali odpornej na pękanie. 4. Możliwość regulacji wysokości, odległości, kąta nachylenia siedziska, oparcia, podpory w zależności od urządzenia. 5. Na każdym urządzeniu graficzne przedstawienie zaangażowanych mięśni oraz sposobu wykonywania ćwiczenia. 6. Gumowe podkładki z podstawkami regulującymi, umożliwiającymi wypoziomowanie urządzenia Dostarczone urządzenia winny posiadać: 1. Język dokumentacji: polski. 2. Karta gwarancyjna w języku polskim 3. Instrukcja obsługi - zasady użytkowania, sposoby wykonywania ćwiczeń z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, oraz właściwego i bezpiecznego sposobu wykonywania ćwiczeń, zapobiegającemu trwałym uszczerbkom na zdrowiu, zasady konserwacji bieżącej, okresowej oraz rocznej. 4. Dokument potwierdzający spełnienie norm bezpieczeństwa odpowiednio do urządzeń: PN-EN 957-1:2006; PN-EN 957-2:2005; PN-EN 957-4:2000; PM-EN 957-5:2000; PN-EN 957-6:2004; PN-EN 957-9:2005; PN-EN 957-10:2006 (certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i europejskimi normami) w języku polskim. 5. Tabliczka znamionowa producenta wraz z numerem seryjnym urządzenia Gwarancja, warunki serwisowania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego ( w ramach wyceny) serwisu gwarancyjnego w poniższym zakresie: a) pierwszy w ciągu 60 dni od daty montażu i uruchomienia całości sprzętu, b) przez okres trwania gwarancji w zależności od danego sprzętu co najmniej 2 razy w roku na zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego ( w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia). 2. Na sprzęt CARDIO: Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy. Termin gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru końcowego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia- przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania zamówienia użytkownik zgłasza wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie formularza reklamacyjnego. Gwarancja obejmuje również wyroby i usługi nabyte u kooperantów przez Wykonawcę. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli wykonawca wadę zataił. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych wyrobów lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji, w ciągu 14 dni od chwili otrzymania formularza reklamacyjnego przez wykonawcę. Wykonawca usunie wady w dostarczonych wyrobach na miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt dostarczy je do swojej siedziby w celu ich usprawnienia. Wyroby wolne od wad wykonawca dostarczy na własny koszt do miejsca, w którym wady te zostały ujawnione w terminie do 14 dni od chwili złożenia reklamacji. Wymianę wyrobów dokona wykonawca bez żadnej dopłaty 3. Na sprzęt siłowy: Wykonawca udzieli minimum 120 miesięcy gwarancji na konstrukcję nośną, maksymalnie 180 miesięcy. Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na pozostałe elementy, maksymalnie 60 miesięcy Termin gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru końcowego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdza się protokołem ilościowo-jakościowego. Wady jakościowe dotyczące wykonania zamówienia użytkownik zgłasza wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie formularza reklamacyjnego. Gwarancja obejmuje również wyroby i usługi nabyte u kooperantów przez Wykonawcę. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli wykonawca wadę zataił. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych wyrobów lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji, w ciągu 14 dni od chwili otrzymania formularza reklamacyjnego przez wykonawcę. Wykonawca usunie wady w dostarczonych wyrobach na miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt dostarczy je do swojej siedziby w celu ich usprawnienia. Wyroby wolne od wad wykonawca dostarczy na własny koszt do miejsca, w którym wady te zostały ujawnione w terminie do 14 dni od chwili złożenia reklamacji. Wymianę wyrobów dokona wykonawca bez żadnej dopłaty, nawet gdyby ceny uległy zmianie. Wymagania dotyczące dostawy i montażu sprzętu: 1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi do jednostek Komisariat Policji w Pionkach, KPP Sierpc do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 17.12.2014 r. 2. Montaż i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi nastąpi w terminie do 01.12.2015 r., nie później jednak niż 14 dni od daty zlecenia montażu przez Zamawiającego. 3. Wykonawca na poczet zabezpieczenia należytego wykonania montażu, najpóźniej w dniu zawarcia umowy wpłaci na konto Zamawiającego zabezpieczenie w wysokości 3% wartości brutto zamówienia. W przypadku należytego wykonania umowy zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wykonania usługi montażu i podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-jakościowego przez obie strony umowy. Zadanie nr 3 - sprzęt sportowy do siłowni służbowej KPP Żuromin: gryf olimpijski prosty z zaciskami szt 1, gryf prosty skręcany z zaciskami szt 1, gryf łamany z zaciskami szt 1, hantle skręcane w zestawie do 20kg szt 1, stojak pod sztangę para 1, ławka regulowana szt 1, modlitewnik szt 1, ławka do ćwiczeń mięśni brzucha szt 1, atlas do ćwiczeń szt 1, obciążenia żeliwne do sztangi olimpijskiej o łącznej wadze 132kg ze stojakiem kpl. 1,. Zadanie nr 4 - sprzęt sportowy do siłowni służbowej KP Łochów (KPP Węgrów) : ławka regulowana szt 1, modlitewnik szt 1, stojak pod sztangę para 1, atlas do ćwiczeń szt 1, drążek kierownica do wyciągu szt 1, obciążenia żeliwne do sztangi olimpijskiej o łącznej wadze 132kg szt 1, wyciąg bramowy szt 1, ławka do ćwiczeń mięśni brzucha szt 1,. Zadanie nr 5 - sprzęt sportowy do siłowni służbowej KWP zs. w Radomiu: modlitewnik szt 1, suwnica smitha szt 1, mata modułowa do pomieszczeń fitness o całkowitej powierzchni 200x200cm szt 1. Wymagania ogólne: 1. Zaproponowane przez wykonawcę urządzenia mają być fabrycznie nowe, wytrzymałe i odporne na intensywny trening. Nie jest niezbędnym wymogiem przeznaczenie do użytku profesjonalnego. 2. Wszystkie urządzenia muszą odpowiadać normom Unii Europejskiej i spełniać normy bezpieczeństwa. Wymagania dla urządzeń siłowych: 1. Konstrukcja: zwarta i stabilna konstrukcja stalowa; kolor: szary, ciemno szary; 2. Tapicerka: kolor jednakowy dla wszystkich urządzeń na sklejce obitej gąbką oraz pianką wykończona trwałym materiałem sztucznym trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących. 3. Stos linki stalowe o średnicy 4-6 mm w osłonie, zapewniające mały współczynnik wydłużenia linowego; płytki stosów wykonane ze stali odpornej na pękanie. 4. Możliwość regulacji wysokości, odległości, kąta nachylenia siedziska, oparcia, podpory w zależności od urządzenia. 5. Na każdym urządzeniu graficzne przedstawienie zaangażowanych mięśni oraz sposobu wykonywania ćwiczenia. 6. Gumowe podkładki z podstawkami regulującymi, umożliwiającymi wypoziomowanie urządzenia. Wymagana dokumentacja dostarczonego sprzętu: 1. Język dokumentacji: polski. 2. Karta gwarancyjna w języku polskim 3. Instrukcja obsługi - zasady użytkowania, sposoby wykonywania ćwiczeń z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa, oraz właściwego i bezpiecznego sposobu wykonywania ćwiczeń, zapobiegającemu trwałym uszczerbkom na zdrowiu, zasady konserwacji bieżącej, okresowej oraz rocznej. 4. Dokument potwierdzający spełnienie norm bezpieczeństwa odpowiednio do urządzeń: PN-EN 957-1:2006; PN-EN 957-2:2005; PN-EN 957-4:2000; PM-EN 957-5:2000; PN-EN 957-6:2004; PN-EN 957-9:2005; PN-EN 957-10:2006 (certyfikat, deklaracja zgodności z polskimi i europejskimi normami) w języku polskim. Gwarancja, warunki serwisowania: Na oferowany sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimum 24 miesiące, maksymalnie 60 miesięcy Termin gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru końcowego przez przedstawiciela Użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia- przekazania. Wady jakościowe dotyczące wykonania zamówienia użytkownik zgłasza wykonawcy w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie formularza reklamacyjnego. Gwarancja obejmuje również wyroby i usługi nabyte u kooperantów przez Wykonawcę. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych nie następuje pomimo upływu terminu gwarancji, jeżeli wykonawca wadę zataił. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych wyrobów lub do dostarczenia wyrobów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu okresu gwarancji, w ciągu 14 dni od chwili otrzymania formularza reklamacyjnego przez wykonawcę. Wykonawca usunie wady w dostarczonych wyrobach na miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt dostarczy je do swojej siedziby w celu ich usprawnienia. Wyroby wolne od wad wykonawca dostarczy na własny koszt do miejsca, w którym wady te zostały ujawnione w terminie do 14 dni od chwili złożenia reklamacji. Wymianę wyrobów dokona wykonawca bez żadnej dopłaty Wymagania dotyczące dostawy i montażu sprzętu: 1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi do jednostek: Zadanie nr 3 - KPP Żuromin Zadanie nr 4 - KP Łochów Zadanie nr 5 - KWP zs. w Radomiu w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 2. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie w zakresie jego obsługi nastąpi w terminie do 17.12.2014r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00 - Bieżnie mechaniczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.34.13.00 - 37.34.13.00 37.44.24.00 - Ławeczki lub stojaki z ciężarkami 37.44.23.00 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała 51.50.00.00 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń 37.23.10.00 - 37.23.10.00 37.44.23.20 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość górnej części ciała 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.44.21.00 - Hantle .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1 Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonego oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1., z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    c) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: oświadczenia, że oferowane dostawy (sprzęt siłowy) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) b) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (propozycja Załącznik nr 7 do siwz). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA! W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć pełnomocnictwo zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu umożliwienia sporządzenia umowy zaleca się dołączenie kopii umowy spółki cywilnej. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego rodzaju dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu 4) Formularz ofertowy - (zgodny w treści z Załącznikiem nr 9 do SIWZ). 5) wykaz - cennik asortymentowo- ilościowy (wzór stanowią Załączniki od nr 1 do nr 5 do siwz) stanowiące integralną część formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy możliwe są jedynie w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 (8- piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 (8- piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.