eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Część I -wymiana okien Część II- roboty remontowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Piotrków Trybunalski: Część I -wymiana okien Część II- roboty remontowe
Numer ogłoszenia: 383798 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6474526, faks 044 6474526.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I -wymiana okien Część II- roboty remontowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -wymiana stolarki okiennej w budynku PUP przy ulicy Dmowskiego 27 Część II- roboty remontowe i renowacyjne w budynku PUP przy ulicy Dmowskiego 27.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej, udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wymiany stolarki okiennej, prac remontowo - renowacyjnych, każde o wartości 80 tys. PLN., 3)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) tj. dysponują osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy i jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4)wykonają przedmiotowe zamówienie ( część I, część II) w terminie do 20.12.2009 r., 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. udokumentują stosownym zaświadczeniem bankowym, ze posiadają środki pieniężne w wysokości min. 50 tys. zł. ( odpowiednio do każdej części zamówienia) lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. Ww zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)zapoznali się z projektem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte, 7)udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały odpowiednio, na okres 60 miesięcy - część I ; 36 miesięcy - część II, licząc od daty odbioru końcowego robót oraz zapewnią nieodpłatnie, w tym okresie, niezbędny serwis i przeglądy; 8)spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 16 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: a. wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 4 do SIWZ), b) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonego przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kosztorys nie może zawierać żadnych odstępstw od przedmiaru robót w zakresie ilości i rodzaju nakładów. Do w/w kosztorysów ofertowych, zawierających ceny jednostkowe, ilości nakładów i wartość poszczególnych elementów robót, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć zestawienie cen wszystkich materiałów i ceny najmu sprzętu, stawkę robocizny oraz wielkości narzutów (koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk), c) informacje na temat kwalifikacji zawodowych kierownika budowy- kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)NIP i REGON f)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], g)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) [na formularzu ofertowym] h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], j) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. k) wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju obiektu, daty rozpoczęcia i zakończenia, miejsca wykonania, nazwy i adresu inwestora oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,(wg zał. nr 1 do SIWZ), 1) wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich robót - (wg zał. nr 2 do SIWZ), ł). aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m). oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 m-cy lub 60 m-cy zgodnie z pkt. 4.8. SIWZ [na formularzu ofertowym -zał. nr 4 do SIWZ],.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Tryb., ul Dmowskiego 27, pok. 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Tryb., ul Dmowskiego 27, pok. 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku PUP przy ul. Dmowskiego 27 w Piotrkowie Tryb., zgodnie z przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (kod CPV 45421000-4). Zakres robót obejmuje m.in. wymianę częściowej, istniejącej stolarki drewnianej na okna z profili PCV w kolorze białym ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i renowacyjne w budynku PUP przy ul. Dmowskiego 27 w Piotrkowie Tryb., zgodnie z przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (kod CPV 45453000-7). Zakres robót obejmuje m.in. remont dobudówki od strony północnej ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.