eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Skrzyszów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 383680 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Skrzyszów , Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, tel. 014 6326330, faks 014 6326332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów w sezonie 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w poszczególnych sołectwach gminy Skrzyszów tj. Ładnej, Łękawicy, Pogórskiej Woli, Skrzyszowie, Szynwałdzie. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, - do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeśli Wykonawca wykaże się - w odniesieniu do każdej części zamówienia - 1 sprzętem do odśnieżania i 1 sprzętem do posypywania (istnieje możliwość aby na jednym sprzęcie zamontowany był zarówno pług do odśnieżania jak i posypywarka do likwidowania śliskości na drodze). W związku z powyższym oferent składając ofertę na kilka części powinien wziąć pod uwagę ilość i jakość posiadanego sprzętu jak również osób, którymi wykonawca dysponuje gdyż nie można wykazywać tego samego sprzętu oraz osób w różnych częściach zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem -w odniesieniu do każdej części zamówienia - 1 osobą z odpowiednimi uprawnieniami. W związku z powyższym oferent składając ofertę na kilka części powinien wziąć pod uwagę ilość i jakość posiadanego sprzętu jak również osób, którymi wykonawca dysponuje gdyż nie można wykazywać tego samego sprzętu oraz osób w różnych częściach zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony jeśli Wykonawcy wykażą się, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40 tys. zł w odniesieniu do każdej części zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) oryginału pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w rozdz. V pkt. 3 SIWZ - o ile dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 33-156 Skrzyszów 642.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 11:00, miejsce: 33-156 Skrzyszów 642.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Skrzyszów w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Skrzyszów. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 do SIWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Szynwałd w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Szynwałd. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 do SIWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą by.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Łękawica w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Łękawica. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 do SIWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Ładna w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Ładna. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 do SIWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Pogórska Wola w sezonie 2012/2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Pogórska Wola. W zakres prac wchodzi odśnieżanie dróg wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ wg ustalonej kolejności odśnieżania zgodnej z obowiązującymi standardami, likwidacja śliskości (piaszczenie), dostawa mieszanki żużlowo - piaskowej w wyznaczone miejsca w poszczególnych miejscowościach do ręcznego posypywania przez samych mieszkańców (użytkowników) dróg (załącznik nr 7 do SIWZ). Wszystkie prace przy odśnieżaniu należy wykonywać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załączniki nr 8 do SIWZ i Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.