eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj zad. 1 Maroko-Nowiny;kulturalnie i sportowo-kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Góreckiego. zad. 2 Zamysłów;rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul.Pełczyńskiego. zad. 3 Zebrzydowice;zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie ZSP12 poprzez montaż mini siłowni zad. 4 Ligota-Ligocka Kuźnia;budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Rybnik: Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj zad. 1 Maroko-Nowiny;kulturalnie i sportowo-kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Góreckiego. zad. 2 Zamysłów;rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul.Pełczyńskiego. zad. 3 Zebrzydowice;zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie ZSP12 poprzez montaż mini siłowni zad. 4 Ligota-Ligocka Kuźnia;budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań
Numer ogłoszenia: 38355 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj zad. 1 Maroko-Nowiny;kulturalnie i sportowo-kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul.Góreckiego. zad. 2 Zamysłów;rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul.Pełczyńskiego. zad. 3 Zebrzydowice;zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie ZSP12 poprzez montaż mini siłowni zad. 4 Ligota-Ligocka Kuźnia;budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj z podziałem na zadania: zad. 1 Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - rozbudowę istniejącego placu zabaw o dodatkowe urządzenia (wraz z nawierzchnią bezpieczną i ogrodzeniem), - rozbudowę istniejącej siłowni terenowej o dodatkowe urządzenia, - rozbudowę istniejącej ścieżki do jazdy na rolkach i wrotkach, - rozbudowę instalacji oświetlenia terenu, - budowę zjazdu linowego dla dzieci starszych, - budowę boiska do siatkówki, - wykonanie nawierzchni utwardzonych (stanowiska do ćwiczeń, dojścia), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projekt obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. zad. 2 Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - wykonanie nawierzchni utwardzonej w formie przejścia pomiędzy ul. Pełczyńskiego (od Rajzapunktu) a przepompownią , - wykonanie nawierzchni utwardzonej placu performance, - ukształtowanie nawierzchni w sposób umożliwiający jej łatwe odwodnienie, - wyposażenie terenu w elementy małej architektury (ławki i kosze na śmieci), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. zad. 3 Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - utwardzenie brukiem betonowym stanowisk do montażu urządzeń siłowni terenowej, - montaż urządzeń siłowni terenowej, - instalację regulaminu, b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. zad. 4 Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - budowę altany drewnianej, - wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego pod i przed altaną, - wyposażenie altany w elementy małej architektury (grill betonowy, ławy i stoły drewniane), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 37.44.00.00-4, 37.53.52.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1) 4.500 PLN (cztery tysiące pięćset PLN) Zadanie 2) 1.500 PLN (tysiąc pięćset PLN) Zadanie 3) nie wymagane Zadanie 4) nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty w zakresie zagospodarowania i wyposażenia terenów rekreacyjnych bądź sportowych, każda z nich o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Dla zadania nr 2: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty w zakresie nawierzchni utwardzonych, każda z nich o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto. Dla zadania nr 3: - Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków Dla zadania nr 4: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub rozbudowie placów zabaw, altan lub siłowni terenowych, każda z nich o wartości co najmniej 25.000 zł brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 10
  • 3 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku zgłoszenia przez organ administracji budowlanej sprzeciwu w trybie art. 30 ust. 5 ustawy Prawo budowlane z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili składania formularza zgłoszeniowego, termin realizacji ulega zmianie o ilość dni niezbędnych do usunięcia przyczyny sprzeciwu organu. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie braku możliwości prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę ze wskazaniem przyczyny potwierdzonej każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres niemożliwości prowadzenia robót na podstawie okoliczności opisanej w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zadanie 1 ) do 112 dni od daty zawarcia umowy, w tym: - opracowanie koncepcji do 14 dni od daty zawarcia umowy, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu do 35 dni od daty podpisania umowy - zgłoszenie przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane - w ciągu 1 dnia od daty przekazania projektu, - rozpoczęcie robót - do 67 dni od daty zawarcia umowy, - zakończenie robót - do 112 dni od daty zawarcia umowy. Zadanie 2, 3 i 4 ) do 98 dni od daty zawarcia umowy, w tym: - opracowanie koncepcji do 14 dni od daty zawarcia umowy, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu do 28 dni od daty podpisania umowy - zgłoszenie przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych na podstawie art. 30 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane - w ciągu 1 dnia od daty przekazania projektu, - rozpoczęcie robót - do 60 dni od daty zawarcia umowy, - zakończenie robót - do 98 dni od daty zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj Dzielnica Maroko-Nowiny; kulturalnie i sportowo - kontynuacja zagospodarowania terenów zielonych przy ul. H. M. Góreckiego. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - rozbudowę istniejącego placu zabaw o dodatkowe urządzenia (wraz z nawierzchnią bezpieczną i ogrodzeniem), - rozbudowę istniejącej siłowni terenowej o dodatkowe urządzenia, - rozbudowę istniejącej ścieżki do jazdy na rolkach i wrotkach, - rozbudowę instalacji oświetlenia terenu, - budowę zjazdu linowego dla dzieci starszych, - budowę boiska do siatkówki, - wykonanie nawierzchni utwardzonych (stanowiska do ćwiczeń, dojścia), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projekt obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 37.44.00.00-4, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj Dzielnica Zamysłów; rozbudowa infrastruktury zaplecza rekreacyjno-wypoczynkowego Rajzapunkt przy ul. W. Pełczyńskiego. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - wykonanie nawierzchni utwardzonej w formie przejścia pomiędzy ul. Pełczyńskiego (od Rajzapunktu) a przepompownią, - wykonanie nawierzchni utwardzonej placu performance, - ukształtowanie nawierzchni w sposób umożliwiający jej łatwe odwodnienie, - wyposażenie terenu w elementy małej architektury (ławki i kosze na śmieci), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj Dzielnica Zebrzydowice; zagospodarowanie placu przyszkolnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez montaż mini siłowni na wolnym powietrzu dla mieszkańców dzielnicy Zebrzydowice. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - utwardzenie brukiem betonowym stanowisk do montażu urządzeń siłowni terenowej, - montaż urządzeń siłowni terenowej, - instalację regulaminu, b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1, 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowane w ramach budżetu obywatelskiego 2016 w systemie zaprojektuj i wybuduj Dzielnica Ligota-Ligocka Kuźnia; budowa altany z grillem oraz wyposażeniem na potrzeby organizacji spotkań kulturalnych i integracyjnych. Zakres robót: a) opracowanie (na podkładzie mapowym dostarczonym przez Zamawiającego) projektu zagospodarowania terenu obejmującego: - budowę altany drewnianej, - wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego pod i przed altaną, - wyposażenie altany w elementy małej architektury (grill betonowy, ławy i stoły drewniane), b) uzyskanie dla przyjętego rozwiązania projektowego akceptacji wnioskodawcy projektu obywatelskiego, c) realizacja robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, d) opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac precyzują: SIWZ oraz program funkcjonalno-użytkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 71.32.00.00-7, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.