eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Opole: Wykonanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi.
Numer ogłoszenia: 383554 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350696 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa zamówienia publicznego: P-30-2012 Wykonanie projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznej w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im. św. Jadwigi. 2 Przedmiotem zamówienia publicznego jest opracowanie projektu budowlanego tj. opracowanie dokumentacji wykonawczej, kosztorysu, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujący: a) inwentaryzację istniejącej instalacji elektrycznej - Pawilon A, Pawilon B oraz budynek główny szpitala, b) wymianę wewnętrznych linii zasilających /wlz-ty/, c) wymianę rozdzielnic elektrycznych piętrowych wraz z opomiarowaniem zużycia energii elektrycznej dla: - Oddziału Neurologii dla Dorosłych A - Oddziału Neurologii dla Dorosłych B - Oddziału Neurologii dla Dzieci i Młodzieży - Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych A - Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych B - Oddziału Psychiatrii dla Dorosłych C - Oddziału Psychiatrii dla Dzieci i Młodzieży - Oddziału Dziennego - Neurologii Interwencyjnej - najmowanych powierzchni - Poradni Neurologicznej dla Dorosłych - Poradni Neurologicznej dla Dzieci i Młodzieży - Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych - Poradni Zdrowia dla Dzieci - Izby Przyjęć - Zakładu Radiologii z pracowniami RTG - Pracowni Elektrodiagnostyko EEG - Zakładu Radiologii z pracownią EKG - Apteki Szpitalnej - Zakładu Rehabilitacji - Sekcji Ruchu Chorych i Statystyki Medycznej - Terapii zajęciowej - Pracowni Elektrodiagnostyki EMG - Kuchni - Obsługi gospodarczo technicznej - Kaplicy - Zarządzania i administracji. d) Zamawiający udostępni w rozszerzeniu DWG inwentaryzację budowlaną budynku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie wykonania zamówienia publicznego. Na etapie składania ofert dokumentacja ta jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego w wersji papierowej. e) Wykonanie wstępnej wersji projektu celem przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji, sprawdzenie wstępnej wersji projektu przez Zamawiającego nastąpi w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty przedłożenia; tylko zaakceptowana pozytywnie (pisemnie) wersja wstępna może stanowić podstawę do dalszych prac projektowych. f) Opracowanie projektu wykonawczego wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217) (wraz z opiniami, sprawdzeniami, a w przypadku konieczności uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi) - w ilości 5 egzemplarzy oraz 1 wersja elektroniczna w rozszerzeniu PDF i 1 wersja w rozszerzeniu DWG. g) Opracowanie projektu wykonawczego branży elektrycznej oraz inwentaryzacji ujętej w ust 2 pkt a) - w ilości 5 egzemplarzy 1 wersja elektroniczna w rozszerzeniu PDF i 1 wersja w rozszerzeniu DWG. h) Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126). i) Opracowanie przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2011 r. Nr 42 poz. 217), - w ilości 2 egzemplarze plus wersja elektroniczna w rozszerzeniu PDF (dla STWiOR), PDF (dla przedmiaru). j) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), - 2 egzemplarze (w formie papierowej) oraz wersję elektroniczną na nośnikach CD jako pliki programów kosztorysowych w rozszerzeniu ath. k) Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy wymienione powyżej powinny zostać sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623 - tj. z późn. zm.), przepisami techniczno-budowlanymi zaopiniowanymi przez odpowiednie służby i innymi obowiązującymi przepisami szczególnymi oraz ustaleniami Polskich Norm, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę. l) Opracowana dokumentacja projektowa musi stanowić gotowy opis przedmiotu zamówienia dla przyszłego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych wg. projektu będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Wykonawca (Projektant) będzie zobowiązany udzielać odpowiedzi na zapytania Wykonawców przyszłego postępowania na roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej oddziałów zlokalizowanych w budynku głównym. 3 Wspólny słownik CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 4 Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej na obiekcie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i Zamawiający uzna złożenie oferty przetargowej jako zapoznanie się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia i nie zgłaszaniem zastrzeżeń. 5 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa. 6 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa). Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w formularzu - OFERTA PRZETARGOWA stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 9 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Termin wykonania całości zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-El s.c.Danuta Bobrowska, ul. Kołłątaja 3/4, 45-064 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22755,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22755,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22755,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.