eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie izolacji, opaski, koszy oraz remontu zaplecza obiektu KMP w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Lublin: Wykonanie izolacji, opaski, koszy oraz remontu zaplecza obiektu KMP w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 383540 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie izolacji, opaski, koszy oraz remontu zaplecza obiektu KMP w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych w zakresie opisanym w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, (STWiORB) - załacznik do SIWZ w tym m.in.: a. wymiany posadzek na posadzki gresowe w pomieszczeniach magazynów akt, b. skucie zagrzybiałych tynków i wykonanie nowych, c. odgrzybienie ścian, d. malowanie pomieszczeń, e. montaż nawiewników higrosterowanych w okienkach piwnicznych, f. odkrycie ścian piwnicznych i wykonanie nowej izolacji pionowej, g. wykonanie nowych opasek odwadniających i chodnika, h. wykonanie i montaż przekryć koszy okiennych, i. naprawa schodów zewnętrznych, j. wykonanie oświetlenia zewnętrznego na słupach z ich ustawieniem, ułożeniem kabla i podłączeniem do istniejącej rozdzielni, k. wykonanie instalacji monitoringu z rejestratorem video, ułożeniem kabla, montażem kamer na wysięgniku.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 25,00 % wartości zamówienia podstawowego obejmującego roboty budowlane w zakresie kontynuacji remontu obiektu w tym remont pomieszczeń (posadzki, ściany), remont nawierzchni chodników i placu zaplecza, rozbudowa monitoringu i oświetlenia zewnętrznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Oferta, która będzie zabezpieczona inną formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (gwarancja lub poręczenie) składane jest przez wykonawców w oryginale w Wydziale Finansów KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Kopię gwarancji (poręczenia) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust 4a i 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających czy też nawet w sposób lakoniczny poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 7. Termin wniesienia wadium - przed upływem godz. 10:30 dnia 07.10.2013 r. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: wykażą się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu nowego budynku lub wykonania przebudowy, rozbudowy lub remontu o wartości co najmniej 150 000,00 zł w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadzenia tj. w zakresie branży budowlanej i elektrycznej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Wykonawca może wykazać większą ilość robót budowlanych, jednak Zamawiający wymaga, aby wartość co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej w zakresie branży budowlanej i elektrycznej wynosiła min. 150 000,00 zł. Uwaga: Zamawiający dopuszcza jako roboty porównywalne wykazanie robót budowlanych w poszczególnych branżach budowlanej i elektrycznej na nie więcej niż 2 obiektach, a sumaryczna łączna wartość w/w robót budowlanych wyniesie min. 150 000,00 zł, tj.: Obiekt nr 1 - wartość robót w branży budowlanej - x zł, Obiekt nr 2 - wartość robót w branży elektrycznej - y zł, x + y = min. 150 000,00 zł * Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - w przypadku zamówienia na roboty budowlane- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Uwaga! Wykonawca w miejsce poświadczeń zgodnie z § 9 ust. 2 w/w rozporządzenia, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, np. listy referencyjne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: -oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: -oświadczą, że spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykażą się, dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi - posiadające min. 3 lata praktyki na budowie, liczonych od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z wymaganiami prawnymi w branży: budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej.Spełnieniem warunku wykaże się Wykonawca, który dysponuje co najmniej 1 osobą w w/w zakresie. - oświadczą, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: - oświadczą, iż spełniają warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia; - przedłożą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie dokonania stosownych opłat (np. wyciąg z konta bankowego, rachunek itp.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony przez wykonawców, którzy: wykażą się wykonaniem co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu nowego budynku lub wykonania przebudowy, rozbudowy lub remontu o wartości co najmniej 150 000,00 zł w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. w zakresie branży budowlanej i elektrycznej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Wykonawca może wykazać większą ilość robót budowlanych, jednak Zamawiający wymaga, aby wartość co najmniej jednej roboty ogólnobudowlanej w zakresie branży budowlanej i elektrycznej wynosiła min. 150 000,00 zł. Uwaga: Zamawiający dopuszcza jako roboty porównywalne wykazanie robót budowlanych w poszczególnych branżach budowlanej i elektrycznej na nie więcej niż 2 obiektach, a sumaryczna łączna wartość w/w robót budowlanych wyniesie min. 150 000,00 zł, tj.: Obiekt nr 1 - wartość robót w branży budowlanej - x zł, Obiekt nr 2 - wartość robót w branży elektrycznej - y zł, x + y = min. 150 000,00 zł * Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - w przypadku zamówienia na roboty budowlane- inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Uwaga! Wykonawca w miejsce poświadczeń zgodnie z § 9 ust. 2 w/w rozporządzenia, może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, np. listy referencyjne.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ . 2. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium - zgodnie z Działem VII SIWZ. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt V ppkt 2 a w zakresie, w którym spełnia warunek, 3 a i 3 b oraz w pkt 4 SIWZ, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ tj w szczególności: 1.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy w stosunku do treści umowy w sytuacji, gdy zachodzą następujące okoliczności mające wpływ na termin zakończenia przedmiotu umowy: a)z przyczyn spowodowanych siłą wyższą, b)jednostka nadrzędna ograniczy środki finansowe na kontynuację zadania i zachodzi konieczność jego etapowania, c)realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji publicznej, a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych niniejszą umową w przepisach prawa, d)zachodzi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, w tym: spowodowanych zmianą regulacji prawnych, przepisów resortowych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, mających wpływ na termin zakończenia robót, e)zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych, w tym: spowodowanych zmianą regulacji prawnych, możliwością zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych niż określone w STWiORB, wycofaniem z rynku lub zaprzestaniem produkcji materiałów i urządzeń wyszczególnionych w dokumentacji przetargowej, f)zachodzi konieczność realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy wymuszonych koniecznością ich skoordynowania i uwzględnienia wzajemnych powiązań, g)z przyczyn spowodowanych organizacją pracy i specyfiką działań Zamawiającego, ograniczających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. 2.Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 1, będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia, o którym mowa w ust. 1, pisemnego zawiadomienia, informującego o wystąpieniu zdarzenia. W takiej sytuacji Wykonawca w terminie 4 dni od dnia przyjęcia do wiadomości wystąpienia określonego zdarzenia, określi możliwy termin zakończenia przedmiotu umowy, zawierający szczegółowe uzasadnienie. Przedłużenie terminu wykonania terminu umowy nie może być dłuższe niż to uzasadnia przyczyna jego wydłużenia. 3.Strony przewidują możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty w sytuacji, gdy: a)zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 1 lit. e). Podstawą określenia wynagrodzenia będzie podpisany przez osoby wymienione w § 2 ust. 1 i 2 i zatwierdzony przez Zastępcę Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji Protokół konieczności wykonania robót zamiennych z załączonym kosztorysem robót zamiennych. Stawka roboczogodziny do kosztorysowania, sprzęt, koszty ogólne, koszty zakupu oraz zysk będą przyjmowane z szczegółowej kalkulacji do wyceny, o którym mowa w § 4 ust. 2 lit. b), natomiast wartość materiałów występujących w kosztorysach może być przyjęta z w/w wyceny lub ustalona w wyniku przeprowadzonych negocjacji, jednak wartość ta nie może być wyższa niż w szczegółowej kalkulacji do wyceny. Wartości materiałów i sprzętu nie występujące w w/w kalkulacji będą rozliczane na poziomie nie wyższym od średnich cen Sekocenbud z poprzedniego kwartału licząc od daty podpisania Protokół konieczności wykonania robót zamiennych lub na poziomie nie wyższym od średnich cen rynkowych zakupu dla materiałów nie występujących w cenniku Sekocenbud z zastosowaniem współczynnika f, wynikającego z proporcji wartości złożonej oferty na etapie procedury przetargowej do wartości, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, b)zachodzi konieczność zaniechania robót przewidzianych w umowie i STWiORB, w tym w sytuacji określonej ust. 1 lit. d). Wynagrodzenie za roboty niewykonane ustalone zostanie na podstawie szczegółowej kalkulacji wyceny, z uwzględnieniem podatku VAT. Podstawą obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 będzie podpisany przez osoby wymienione w § 2 ust. 1 i 2 i zatwierdzony przez Zastępcę Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji Protokół robót niewykonanych z załączonym kosztorysem robót niewykonanych, z uwzględnieniem podatku VAT, c)nastąpi zmiana stawki podatku VAT. 4.Oprócz przypadków przewidzianych w umowie, Strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany w treści umowy w sytuacji, gdy zmiana taka nie ma wpływu na realizację przedmiotu umowy i nie narusza istotnych zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego zawartych w treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 5.Zmiany i uzupełnienia umowy, o których mowa w ust. 1 - 4 zostaną dokonane na podstawie protokołów zawierających uzasadnienie zmian i uzupełnień, podpisanych przez osoby wymienione w § 2 ust. 1 i 2 i zatwierdzonych przez Zastępcę Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji oraz wymagają aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.