eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa legitymacji służbowych policjantów na lata 2006 - 2008 wraz z folią holograficzną, nr sprawy 158/Cmt/05/EM



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38349

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa legitymacji służbowych policjantów na lata 2006 - 2008 wraz z folią holograficzną, nr sprawy 158/Cmt/05/EM Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Adam Królikowski, ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Logistyki Policji KGP Wydział Zamówień Publicznych, Adam Królikowski, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, fax 022 6011857, e-mail: mewa@kgp.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Logistyki Policji KGP, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa legitymacji służbowych policjantów na lata 2006 - 2008 wraz z folią holograficzną, nr sprawy 158/Cmt/05/EM. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: a)blankiety legitymacje służbowych policjantów na lata 2006-2008 w ilości 165.465 sztuk blankiety numerowane, wydrukowane na papierze zabezpieczonym w masie włóknami zabezpieczającymi oraz zabezpieczonym chemicznie (na odczynniki chemiczne z grupy Redox, rozpuszczalniki polarne i niepolarne, kwasy i zasady), zadrukowane farbami Pantone, farbami aktywnymi w promieniowaniu ultrafioletowym oraz farbami specjalnymi np. "up converting". b) folie holograficzne w ilości 165.465 sztuk folie co najmniej klasy GyrogramTM, posiadające indywidualną numerację i wielopłaszczyznowe elementy holograficzne, przeznaczone do laminowania na gorąco, z warstwą adhezyjną zapewniającą trwałą integrację z blankietem. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn zamawiającego kraj Polska miasto Warszawa, ul. Taborowa 33c. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.93.00.00 - Dowody tożsamości Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.50.00 - Dowody tożsamości 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony będzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr sprawy 158/Cmt/05/EM, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 02.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: CZĘŚĆ I W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a także nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 cytowanej ustawy, 2) działają na rynku poligraficznym minimum 3 lata, 3) wykonali w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 prace, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z zastosowaniem specjalistycznych zabezpieczeń, 4) posiadają następujące zabezpieczenia: a) zabezpieczenia obiektów firmy: a.1) obiekty firmy muszą podlegać całodobowej ochronie przez służbę ochronną, w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z dnia 22.08.1997 r. z późn. zm.) oraz monitoringowi wspomaganego elektronicznymi systemami zabezpieczeń takimi jak: system nadzoru wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu. a.2) zastosowanie środków ochrony osobowej tj.: stała ochrona fizyczna oraz dodatkowo załoga natychmiastowej reakcji, ubiór firmowy z identyfikatorem, łączność telefoniczna i radiowa, szybkość reagowania - do 5 minut. a.3) budynki produkcyjne muszą być w całości ogrodzone. a.4) teren firmy, jak również pomieszczenia produkcyjne muszą podlegać szczegółowej kontroli ruchu osobowego na wszystkich działach produkcji przy jednoczesnym wymaganym rejestrze osób wchodzących i wychodzących z firmy. b) zabezpieczenia cyklu produkcyjnego b.1) pełna kontrola wszystkich produktów na każdym etapie produkcji. b.2) na końcu każdego procesu technologicznego pełny odbiór w ramach ścisłego rozrachunku, zarówno pod względem półproduktów, jak i ewentualnych produktów wybrakowanych. b.3) produkty wybrakowane powstałe w trakcie produkcji muszą podlegać komisyjnej likwidacji, a z faktu tego sporządzany jest protokół likwidacji. b.4) magazynowanie surowców musi znajdować się na terenie firmy w oddzielnym pomieszczeniu magazynowym; wydawanie surowców na produkcję musi odbywać się zgodnie z zasadami ścisłego rozrachunku. b.5) magazynowanie wyrobów gotowych musi znajdować się w oddzielnym pomieszczeniu magazynowym na terenie firmy. c) zabezpieczenie dostawy wykonanej produkcji do magazynu zamawiającego Transport do magazynu zamawiającego musi odbywać się transportem chronionym spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14-10-1998 roku w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed ostatecznych rozpatrzeniem wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokonania sprawdzenia u wykonawcy przez wyznaczoną jednostkę organizacyjna Policji, zgodności zabezpieczeń z ww. warunkami 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i jednocześnie wykazują obroty roczne za 2004 rok w wysokości 700.000,00 - 750.000,00 PLN, 6) nie powierzą wykonania blankietów legitymacji w zakresie przygotowalni (projekt, skład, montaż), druku, prac introligatorskich osobom trzecim (podwykonawcom), CZĘŚĆ II 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń określonych poniżej. W celu potwierdzenia, iż posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków); warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5) oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 8 i art. 24 ust. 1 pkt 9 (jeżeli dotyczy) ustawy, 6) sprawozdanie finansowe za 2004 r., a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r., 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat blankietów dokumentów wykonanych na papierze zabezpieczonym chemicznie z włóknami zabezpieczającymi oraz foliowanych folią holograficzną, odpowiadających wartością przedmiotowi zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; wykaz ten powinien zawierać następujące informacje: nazwę zamawiającego (nazwa firmy, adres, tel.), rodzaj prac z opisem zastosowanych zabezpieczeń (minimum potwierdzający ww. wymagane zabezpieczenia), datę wykonania zamówienia, wartość brutto (w PLN) zamówienia, 8) oświadczenie, iż wykonawca na dzień składania wniosku posiada wszystkie zabezpieczenia wymienione w części I pkt 4) wraz z opisem zabezpieczeń, 9) oświadczenie, iż wykonawca nie powierzy wykonania blankietów legitymacji w zakresie przygotowalni (projekt, skład, montaż), druku, prac introligatorskich osobom trzecim (podwykonawcom), 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 2) i 4), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 1 ppkt 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. CZĘŚĆ III Forma złożenia dokumentów: 1) wymagane dokumenty muszą być aktualne tj. odpowiadać stanowi faktycznemu, 2) dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów bądź kserokopii, parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, 3) dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą "za zgodność z oryginałem", 4) dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, 5) zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, 6) wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w zaklejonej kopercie zaadresowanej: Biuro Logistyki Policji Komendy Głównej Policji, 02-542 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 i oznaczonej: "WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU OGRANICZONYM nr sprawy 158/Cmt/05/EM CZĘŚĆ IV Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny wniosków w zakresie spełniania warunków udziału na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, załączonych do wniosku. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż maksymalna, określona w ogłoszeniu, zamawiający do składania ofert zaprosi 5 wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełniania tych warunków w oparciu o następujące kryteria: 1) ilość wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat: a) 4-5 - 30 pkt, b) powyżej 6 - 60 pkt. Maksymalna ilość punktów 60; źródło informacji: wykaz, zgodnie z opisem Część II.1.7 2) roczne obroty za 2004 r.: a) 700.000-750.000 PLN - 0 pkt (wymagane minimum), b) 750.001- 1.000.000 PLN - 20 pkt, c) powyżej 1.000.000 PLN - 40 pkt. Maksymalna ilość punktów 40; źródło informacji: wykaz, zgodnie z opisem Część II.1.6. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 158/Cmt/05/EM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.