eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gawłuszowice › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gawłuszowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Gawłuszowice: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gawłuszowice
Numer ogłoszenia: 383484 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gawłuszowice , Gawłuszowice 5A, 39-307 Gawłuszowice, woj. podkarpackie, tel. 017 7744282, faks 017 5819118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gawłuszowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gawłuszowice na warunkach określonych w umowach zawartych pomiędzy wykonawcą a właścicielem nieruchomości niezamieszkałej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gawłuszowice w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.). Powierzchnia Gminy wynosi 3 401 ha (34,01 km2), zamieszkuje ją 2227 mieszkańców (mk) w sołectwach: Brzyście - 236 mk - 76 nieruchomości zamieszkałych Gawłuszowice - 378 mk - 102 nieruchomości zamieszkałych Kliszów - 543 mk - 150 nieruchomości zamieszkałych Krzemienica - 315 mk - 84 nieruchomości zamieszkałych Młodochów - 229 mk - 59 nieruchomości zamieszkałych Wola Zdakowska - 365 mK - 107 nieruchomości zamieszkałych Ostrówek - 161 mk - 43 nieruchomości zamieszkałych 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie: 2.1. Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych w pojemnikach z budynków mieszkalnych,. 2.2. Segregowanych odpadów komunalnych, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach wystawionych na trasie odbioru, podanych poniżej rodzajów odpadów: a) Papier, tektura oraz opakowania wielomateriałowe ( kod 20 01 01, 15 01 01,15 01 05), b) tworzywa sztuczne oraz metal( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 04, 200140), c) szkło bezbarwne i kolorowe ( kod 20 01 02, 15 01 07), d) odpady zielone i odpady ulegające biodegradacji ( kod 20 02 01). 2.3. Pozostałych odpadów zbieranych dwukrotnie: a) przeterminowanych leków o kodzie 20 01 33, b) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35*, 20 01 36, c) odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych(tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory) o kodach 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 27*, 20 01 29*, d) odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, e) zużytych opon o kodzie 16 01 03, f) odpadów budowlanych i rozbiórkowych z bieżących remontów. 2.4. Orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne: - nieruchomości zamieszkałe - 630 gospodarstw domowych 2.5. Orientacyjna liczba pojemników o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1 m3, które będą odbierane co cztery tygodnie oraz worków 120 l z folii LDPE lub HDPE, które będą odbierane raz w miesiącu z nieruchomości: - liczba pojemników o pojemności 0,12 m3 - 630 sztuk, - liczba pojemników o pojemności 0,14 m3 - 60 sztuk, - liczba pojemników o pojemności 1,1 m3 - 1 sztuka, 2.6. Przewidywana liczba worków 120 L z folii LDPE lub HDPE w trakcie realizacji zamówienia: tj. od 01.01.2015 r. do 31.12.2016 r. - worki koloru niebieskiego: papier, tektura, opakowania wielomateriałowe - 16.000 sztuk, - worki koloru żółtego: tworzywa sztuczne oraz metal - 28.000 sztuk, - worki koloru białego: szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe - 24.000 sztuk, - worki koloru zielonego: odpady ulegające biodegradacji i odpady zielone - 6.000 sztuk. Powyższe podane wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów worków. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. 2.7. Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w okresie realizacji zamówienia - 320 Mg. Ilość odpadów zebranych w roku 2013 - 266 Mg, w roku 2014 - 318 Mg. Podane ilości odpadów należy traktować szacunkowo i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania za osiągniecie innych wielkości. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 0,12 m3, 0,24 m3, 1,1 m3, oraz workach 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dnia 3 stycznia 2015r. do wyposażenia, na okres realizacji zamówienia, nieruchomości w pojemniki. Przewidywana ilość pojemników, którymi musi dysponować Wykonawca - 691 sztuk. Pojemniki muszą być wyposażone w identyfikatory RFID. Powyższe podane wartości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w zapotrzebowaniu co do ilości poszczególnych rodzajów pojemników. Zmiany mogą być zgłaszane przez Zamawiającego w trakcie realizacji usługi. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z ich posesji, z częstotliwością, co cztery tygodnie. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Ponadto wykonawca ma obowiązek zarejestrować wykonanie usługi odbioru odpadów poprzez system identyfikacji RFID pracujący z częstotliwością 134,2 kHz zainstalowany na pojeździe. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować odbiór segregowanych odpadów komunalnych gromadzonych w workach z następującą częstotliwością: a) papier i tektura, metal - 1 raz w miesiącu, b) tworzywa sztuczne , odpady wielomateriałowe - 1 raz w miesiącu, c) szkło bezbarwne i kolorowe - 1 raz w miesiącu, d) odpady zielone i ulegające biodegradacji - jednokrotnie w miesiącach czerwiec, wrzesień i październik, w każdym roku obowiązywania umowy. 7. Szczegółowy harmonogram odbioru odpadów Wykonawca ustali z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia raz w miesiącu w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w worki 120 l z folii LDPE lub HDPE przeznaczone na gromadzenie poszczególnych frakcji odpadów wyszczególnionych w SIWZ. Worki zostaną oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów oraz nazwą, adresem i numerem telefonu Wykonawcy. 9. Wykonawca do dnia 3 stycznia 2015 roku wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w komplet worków z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 l( niebieski, żółty, biały, zielony) , przeznaczone na gromadzenie odpadów w sposób selektywny, oznaczonych w sposób, o którym mowa w pkt 8. 10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maju i wrześniu w każdym roku obowiązywania umowy odbiór odpadów komunalnych obejmujących: a) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, b) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. opakowania po farbach, kleje, rozpuszczalniki, środki ochrony roślin, aerozole, środki czyszczące, wywabiacze plam, środki do konserwacji drewna oraz opakowania po tych substancjach, lampy fluorescencyjne i akumulatory), c) zużyte opony, d) odpady budowlane i rozbiórkowe z bieżących remontów poprzez zorganizowanie w dwóch miejscach wskazanych przez Zamawiającego punktu odbioru tych odpadów czynnego w godz. 8.00 do 16.00 przez jeden dzień roboczy. 11. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować w miesiącach maju i wrześniu w każdym roku obowiązywania umowy zbiórkę odpadów wielkogabarytowych w formie zbiórki mobilnej odpadów zgromadzonych przy nieruchomościach na trasie analogicznej do trasy, w przypadku odbierania odpadów zmieszanych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego w każdym roku obowiązywania umowy odbioru przeterminowanych lekarstw z miejsca ich gromadzenia znajdującego się w budynku Apteki w Gawłuszowicach. 13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się w godzinach 7.00 - 19.00. 14. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest posiadać bazę magazynowo-transportową oraz wyposażenie o odpowiednim stanie technicznym umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 ). 15. Zamawiający zaleca zapoznanie się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia - zamawiający będzie wymagał, aby na drogach będących w zarządzie zamawiającego i dojazdach do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, niepowodujący niszczenia dróg (część dróg wąska z ograniczonymi warunkami manewrowania). 16. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno -prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 17. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gawłuszowice Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem), w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu zachodniego województwa podkarpackiego zgodnie z uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie przyjęcia projektu Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Odbioru odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów uwzględnioną z WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 18. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazywania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie. o odpadach. W zakres zamówienia wchodzi także porządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w przypadku jego zanieczyszczenia przez wykonawcę. 19. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2012 r., poz. 391), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012 r. poz. 676). Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Dokumentację wraz z wykazem nieruchomości nieprawidłowo segregujących odpady oraz fakturą miesięczną za wykonaną usługę przekaże Zamawiającemu. 20. Wykonawca zobowiązany jest do: a) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania , b) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Gawłuszowice na karcie przekazania odpadów, c) terminowego zbierania i wywożenia odpadów, d) przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu, e) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. f) rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych przepisami dokumentów, g) utrzymania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, h) w sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie, i) wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 21. Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) Kopię karty przekazania odpadów, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, kwartalną informację zgodnie z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 4.000 zł (słownie złotych: cztery tysiące). Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: GG. 271.1.2014

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: 1. Wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gawłuszowice. 2.Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 3. Wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz, że w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie łącznej minimum 500 Mg; z podaniem dla każdej ujętej w wykazie usługi jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę: 1) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników, 2) co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów zebranych selektywnie w workach, 3) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest złożenie stosownego oświadczenia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonywana, wg formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1)formularz oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań stawianych przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, 3) wykaz usług, które zostaną powierzone podwykonawcom, 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają dokument, którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1) działanie siły wyższej; 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia - w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można była przewidzieć w chwili zawarcia umowy - z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do pkt 3, przy czym zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia jest dopuszczalne w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego; 3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w umowie w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 2; 4) zmiana terminu realizacji zamówienia - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, przy czym zmiana terminu w tym przypadku jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego; 5) zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmiana stawki podatku VAT. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gawluszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice, Gawłuszowice 5A, pok. Nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gawłuszowice, 39-307 Gawłuszowice, Gawłuszowice 5A, pok. Nr 14. SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest z budżetu Gminy Gawłuszowice..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.