eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Część I: Taśmy z linkami stalowymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-01

POZYCJA 38342

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Kleczew: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kopalnia Węgla Brunatnego"KONIN" w Kleczewie Spółka Akcyjna, do kontaktów: Hryniuk Jarosław, ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, tel. 063 2476289, fax 063 2476163, e-mail: j.hryniuk@kwbkonin.pl, www.kwbkonin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kopalnia Węgla Brunatnego + "KONIN" w Kleczewie Spółka Akcyjna, Stankiewicz Michał, ul. Biurowiec 5, 62-530 Kazimierz Biskupi, tel. 063 2475425, fax 063 2475420, www.kwbkonin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część I: Taśmy z linkami stalowymi Część II: Taśmy z rdzeniem tekstylnym Część III: Mieszanka gumowa do regeneracji taśm Część IV: Mieszanka gumowa do produkcji gumy pełnej Część V: Mieszanki gumowe na materiały do wykonywania złącz Część VI: Mieszanki gumowe na okładziny bębnów i wyroby formowe. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyny Kopalni Węgla Brunatnego "Konin" w Kleczewie Spółka Akcyjna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.12.22.00 - Taśmy przenośnikowe lub pasy transmisyjne lub przenośnikowe z gumy wulkanizowanej Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.21.00 - Pasy wentylatorowe Oryginalny kod CPV: 25.17.20.00 - Płyty gumowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.20.00 - Płyty gumowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część I: Taśmy z linkami stalowymi: St2500 2250-14/6-1S-l w ilości 1088mb, St 1600 2000-14/6-1S-1 w ilości 1492mb, St1600 1800-14/6-1S-l w ilości 373 mb, Część II: Taśmy z rdzeniem tekstylnym: EP1600 2000/5-9/4-H ilości w ilości 127mb, Epl600 1800/5-9/4-H w ilości 928mb, EP1600 1800/5-8/3-H w ilości 182mb, EP1600 1600/5-9/4-H w ilości 375mb, EP1250 2000/3-5,5/2,5-H w ilości 55 mb, Część III: Mieszanka gumowa do regeneracji taśm w ilości 320 000 kg, Część IV: Mieszanka gumowa do produkcji gumy pełnej w ilości 200 000 kg. Część V: Mieszanki gumowe na materiały do wykonywania złącz: okładkowa w ilości 120 000 kg, rdzeniowa w ilości 40 000 kg, rdzeniowa-międzywarstwowa w ilości 20 000 kg Część VI: Mieszanki gumowe na okładziny bębnów i wyroby formowe: okładkowa, na okładziny bębnów w ilości 30 000 kg, adhezyjna do metalu na okładziny bębnów w ilości 12 000 kg, olejoodporna w ilości 3 000 kg, olejoodpoma o zmniejszonej twardości w ilości 2 000 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień cząstkowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.10.2005; data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I: 20.000 zł, Cześć II: 7.000 zł, Część III; 16,000 zł, Część IV: 5.000 zł, Część V: 1.000 zł, Część VI: 3.000 zł. (Łącznie na całość zamówienia 61.000 zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem przez Zamawiającego w terminie 30 dni po dostawie danej partii taśm i mieszanek oraz dostarczeniu stosownej faktury VAT i atestu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia i zezwolenia oraz koncesje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tj. Oferent w okresie ostatnich trzech lat zrealizował dostawy rodzajowo odpowiadające zamówieniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiające realizację zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Informacja banku, w którym Dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Dostawcy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 2 do SIWZ), 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (wg zał. nr 3 do SIWZ). 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/ELH/TGW/01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie Zamawiającego lub przelewem na konto Zamawiającego w Bank Zachodni WBK S.A. I O/Konin, konto nr 79 1090 1199 0000 0000 1900 2727. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 09.09.2005 godzina 09:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.09.2005, godzina 10:00, Kopalnia Węgla Brunatnego "Konin" w Kleczewie Spółka Akcyjna, ul. 600-lecia 9, 62-540 Kleczew, Sala Konferencyjna OZR (przy stołówce).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: taśmy z linkami stalowymi. 3) Zakres lub wartość: St2500 2250-14/6-1S-l w ilości 1088mb, St 1600 2000-14/6-1S-1 w ilości 1492mb, Stl600 1800-14/6-1S-l w ilości 373 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Taśmy z rdzeniem tekstylnym. 3) Zakres lub wartość: EP1600 2000/5-9/4-H ilości w ilości 127mb, Epl600 1800/5-9/4-H w ilości 928mb, EP1600 1800/5-8/3-H w ilości 182mb, EP1600 1600/5-9/4-H w ilości 375mb, EP1250 2000/3-5,5/2,5-H w ilości 55 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mieszanka gumowa do regeneracji taśm. 3) Zakres lub wartość: w ilości 320 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mieszanka gumowa do produkcji gumy pełnej. 3) Zakres lub wartość: w ilości 200 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mieszanki gumowe na materiały do wykonywania złącz. 3) Zakres lub wartość: okładkowa w ilości 120 000 kg, rdzeniowa w ilości 40 000 kg, rdzeniowa-międzywarstwowa w ilości 20 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mieszanki gumowe na okładziny bębnów i wyroby formowe. 3) Zakres lub wartość: okładkowa, na okładziny bębnów w ilości 30 000 kg, adhezyjna do metalu na okładziny bębnów w ilości 12 000 kg, olejoodporna w ilości 3 000 kg, olejoodpoma o zmniejszonej twardości w ilości 2 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.