Ogłoszenie z dnia 2014-02-26
Gdańsk: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, faksów
i urządzeń wielofunkcyjnych dla Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 38341 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych, laserowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych [zwanych dalej łącznie urządzeniami] oraz odbierać zużyte materiały eksploatacyjne w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy (formularz oferty). 2. W związku z tym, że ilość zamówionych materiałów eksploatacyjnych uzależniona jest od bieżących potrzeb Województwa Pomorskiego, Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych podana w załączniku nr 1 do umowy jest ilością szacunkową. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie, a wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w wysokości odpowiadającej rzeczywistej ilości zakupionych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia o realizację umowy w ilościach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się, że materiały eksploatacyjne będące przedmiotem umowy: a) będą fabrycznie nowe, nie regenerowane; b) będą wysokiej jakości oraz kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do umowy; c) będą posiadały właściwe opakowanie i oznakowanie; d) będą posiadały termin przydatności do użycia na minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń Zamawiającego, jeżeli uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Podstawę żądania przez Zamawiającego zwrotu kosztów się stanowić będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Zamawiający dokona naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta. 5. Zamówienie będzie wykonywane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego zgłoszonych w formie zamówienia faksem lub e-mailem, zwanego dalej zamówieniem bieżącym. 6. Zamówienia bieżące będą realizowane w terminie 5 dni roboczych (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy) od dnia złożenia zamówienia bieżącego przez Zamawiającego. 7. Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 8. Zamówienie będzie realizowane w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 -15:45..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013, Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Samfix- Papier Grzegorz Badteke, Dagmar Badtkeova sp. j., Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382816,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 478886,43
Oferta z najniższą ceną: 478886,43 / Oferta z najwyższą ceną: 502829,54
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z kończącym się zapasem materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych oraz faksów wykorzystywanych w Urzędzie Marszałkowskim w Gdańsku oraz z koniecznością zapewnienia ciągłości pracy urzędu zachodzi potrzeba przeprowadzenia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych procedury, w celu wyłonienia dostawcy w/w materiałów. Zamówienie będzie realizowane w trybie zapytania o cenę polegającym na skierowaniu zapytania do pięciu wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. O powszechności dostępu może świadczyć fakt, iż na stronach internetowych zarejestrowanych jest kilkadziesiąt hurtowni oferujących swoje usługi w tym zakresie, a jego wartość nie przekracza kwot, o których mowa powyżej.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- "Koszenie roślinności zielnej i tarniny oraz wywóz i utylizacja biomasy w rezerwacie przyrody "Miłachowo".
- Bezpłatne leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie nasadzeń drzew w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Przeniesienie fragmentu bramy wjazdowej do parku w Dolinie Królewskiej w Gdańsku wraz z jego zabezpieczeniem na czas przeniesienia i odtworzenie nieistniejącej części bramy
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.