eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Łódź: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76
Numer ogłoszenia: 383164 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328110 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76 z podziałem na 3 odrębne zadania na warunkach określonych w projekcie umowy - załącznik nr 10 oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. ZADANIE I - dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 47, która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, o łącznej kubaturze budynku 4 456,76m3. UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 11 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Zespół Ochrony Zabytków Biura Architekta Miasta, wytyczne konserwatorskie do remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 47 - załącznik Nr 11a do SIWZ. ZADANIE II- dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 49,która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, o łącznej kubaturze budynku 4.581,62 m3. UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 12 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Zespół Ochrony Zabytków Biura Architekta Miasta, wytyczne konserwatorskie do remontu nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot 49 - załącznik Nr 12a do SIWZ. ZADANIE III - dotyczy wykonania projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Zachodniej 76,która figuruje w Gminnej ewidencji zabytków, w trakcie procedura wpisu do rejestru zabytków nieruchomych woj. Łódzkiego. Kubatura budynku 3 220,82m3. Powierzchnia użytkowa 449,16 m 2. W nieruchomości znajdują się 4 lokale mieszkalne ( w tym 2 wolne ). UWAGA: 1. Zamawiający dla tej nieruchomości posiada inwentaryzację oraz orzeczenie o stanie technicznym z 2013r. określające zakres koniecznych robót remontowych, które udostępnia wykonawcom ubiegającym się o zamówienie - załącznik nr 13 do Siwz 2. Zamawiający udostępnia wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wytyczne konserwatorskie określające zakres koniecznych robót remontowych jak również wskazujące na konieczność opracowania programu prac konserwatorskich oraz projektu prac remontowo - konserwatorskich - załącznik nr 13a do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: Zakres opracowania projektowego dla nieruchomości położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47, Nawrot 49 i Zachodniej 76 w szczególności określa ekspertyza o stanie technicznym budynków wraz z inwentaryzacją budowlaną - załącznik nr 11, załącznik nr 12 i załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający, w ramach przedmiotu zamówienia, wymaga wykonania projektu budowlanego i wykonawczego: Zadanie nr I - ul. Nawrot 47. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności, 3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty: 3.1 - wzmocnienia stropów, 3.2 - remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - dobudowy przewodów kominowych, 3.6 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 3.7 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ), 3.8 - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV i internetu, 3.9 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projektu wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu i prześwicie bramowym, wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów 5. Projektu bramy wjazdowej z furtką i ogrodzeniem. 6. Projektu budowy lub odtworzenia komórek. 7. Projektu rozbiórki komórek i budynków niemieszkalnych. a także 8. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 9. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek: - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy. Zadanie nr II - ul. Nawrot 49. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali mieszkalnych i użytkowych - projekt zmiany struktury lokali w kierunku poprawy ich funkcjonalności i umożliwiającym stwierdzenie samodzielności, 3. W zakresie dotyczącym całego budynku projekty: 3.1 - wzmocnienia stropów, 3.2 - remontu klatek schodowych z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - dobudowy przewodów kominowych, 3.6 - remontu wszystkich elewacji i prześwitu bramowego z kolorystyką, 3.7 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynkach i pod nawierzchnią podwórza, ( mapa do celów projektowych ), 3.8 - wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej oraz instalacji domofonowej połączonej z bramą i do odbioru RTV i internetu, 3.9 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projektu wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu i prześwicie bramowym, wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów 5. Projektu bramy wjazdowej z furtką i ogrodzeniem. 6. Projektu budowy lub odtworzenia komórek. 7. Projektu rozbiórki komórek i budynków niemieszkalnych. a także 8. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 9. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany na całość oraz odrębnie na każdy budynek: - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, umożliwiające wykonanie robót w podziale na etapy. Zadanie nr III - ul. Zachodnia 76. 1. W zakresie termomodernizacji: 1.1 - projekt docieplenia stropu parteru i nad ostatnią kondygnacją oraz szczytowych elewacji budynków, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany, 1.2 - projekt instalacji CO i CWU oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł lub w przypadku braku możliwości podłączenia budynków do sieci ciepłowniczej zaprojektowanie innego sposobu ogrzewania ( np. gazowe ) 2. W zakresie przebudowy lokali - projekt uwzględniający zmianę funkcji z mieszkalnej na użytkową. 3. W zakresie dotyczącym całego budynku z uwzględnieniem zmiany sposobu użytkowania po uprzednim uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy projekty: 3.1 - wzmocnienia lub wymiany stropów, 3.2 - remontu klatki schodowej z uwzględnieniem piwnic i pomieszczeń strychowych, 3.3 - remontu lub wymiany więźby dachowej i pokrycia dachu, 3.4 - izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 3.5 - remontu wszystkich elewacji z kolorystyką, 3.6 - wymiany instalacji wodnej - od wodomierza głównego oraz kanalizacyjnej w budynku i pod nawierzchnią podwórza, 3.7 - wymiany instalacji elektrycznej, oraz instalacji domofonowej i do odbioru RTV i internetu,, 3.8 - wymiany instalacji gazowej, 4. Projekt wykonania nawierzchni z kostki w podwórzu powierzchnia - 371 m2 wraz z projektem zagospodarowania terenu i pomieszczenia do gromadzenia odpadów. a także 5. Inwentaryzacji budowlanej powykonawczej wszystkich budynków w skali 1:100 oraz wizualizacji z planem zagospodarowania terenu. 6. Dla wszystkich projektów w ramach przedmiotowego Zadania opracowany - kosztorys inwestorski, - przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 8. Dokumentację należy opracować ściśle zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oraz orzeczeniem technicznym o stanie budynku w zakresie w jakim opracowanie to nie jest sprzeczne z w/w wytycznymi lub uzyskać odstępstwa, a z uwagi na planowaną zmianę funkcji budynku z mieszkalnej na użytkową również decyzją o warunkach zabudowy. *UWAGA Zamawiający wszystkie w/w posiadane dokumentacje techniczne i inwentaryzacje przekaże w wersji papierowej Wykonawcy po podpisaniu umowy. 4. Przedmiot zamówienia dla ZADAŃ I - III odpowiadający, co do zakresu i formy przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) należy opracować zgodnie z przepisami: - prawa budowlanego - ustawa z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. nr89 poz. 414 wraz późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi dotyczącymi projektowania, w tym Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690). - Prawo zamówień publicznych - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. tekst jednolity ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 ze zm.). - kosztorysowania - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. Nr 130 poz. 1389 ). - przedmiar robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, ( Dz.U. Nr 202 poz. 2072 ). - innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i normami, - zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na bieżąco będzie prowadził z Zamawiającym konsultacje i uzgodnienia w zakresie sporządzanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz będzie zobowiązany do zatwierdzenia koncepcji projektowej w UMŁ DIiL Wydziale Budynków i Lokali. 6. Każdą z części przedmiotu zamówienia (i każdy z projektów branżowych) należy oprawić w odrębnych teczkach i zrealizować w takiej ilości egzemplarzy w wersji papierowej by Zamawiający otrzymał 4 egzemplarze dokumentacji projektowej po uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. Kosztorys inwestorski, przedmiar robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca winien przekazać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, a także całość w wersji elektronicznej na płycie CD w 2 egzemplarzach ( format PDF ) wraz z oświadczeniem projektantów o sporządzeniu projektów budowlanych i wykonawczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i kompletności dokumentacji. 7. Wersja elektroniczna powinna zawierać wersję edytowalną opracowania w formacie .doc (dokumenty tekstowe), .xls (arkusze kalkulacyjne), dwg (rysunki) oraz wersję do odczytu. Pliki przeznaczone do odczytu winny być udostępniane w formacie pdf i winny być zoptymalizowane, rozdzielczość materiałów w postaci graficznej nie powinna przekraczać 150-200 dpi. Przedmiary i kosztorysy w wersji edytowalnej mogą znajdować się w formacie pliku edytowalnego programu kosztorysującego w formacie ath. natomiast w wersji do odczytu - w formacie .pdf. Płyta CD może zawierać więcej niż jedno opracowanie. 8. Wykonawcom zamierzającym złożyć oferty Zamawiający udostępni do wglądu w siedzibie Administracji wszystkie w/w posiadane dokumentacje techniczne i inwentaryzacje w wersji papierowej. 9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru nie dłużej jednak niż do dnia zakończenia robót budowlanych wynikających z projektu; 10. Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem celem szczegółowego zapoznania się z aktualnym stanem technicznym budynku. 11. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji inwentaryzacji w skali 1:100, budynków położonych na nieruchomości, po ich remoncie i przebudowie. Dokumentację inwetaryzacyjną w 2-óch egzemplarzach, wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu, w terminie do 1 miesiąca od dnia podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego robót budowlanych na danej nieruchomości.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 47

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAB Przedsiębiorstwo Projektowania i Usług Budowlano - Architektonicznych mgr inż. Grzegorz Wywiał, ul. Zapaśnicza 55, 94-122 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38773,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38745,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Nawrot 49

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAB Przedsiębiorstwo Projektowania i Usług Budowlano - Architektonicznych mgr inż. Grzegorz Wywiał, ul. Zapaśnicza 55, 94-122 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39860,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38745,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61498,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla budynków usytuowanych w nieruchomościach położonych w Łodzi przy ulicy Zachodniej 76.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTA Sp. z o,o., ul. Piotrkowska 45, 90-410 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20948,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61498,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.