Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Bydgoszcz: Dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 383111 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z rozładunkiem środków czystości: mydło w płynie - 5 000 l, płyn do mycia urządzeń sanitarnych - antybakteryjny - 1 000 l, płyn do mycia naczyń - 1 700 l, płyn do mycia szyb - 400 l, mydło toaletowe w kostce - 1200 sztuk po 100 g, pasta BHP - 300 kg, preparat do usuwania rdzy i kamienia - 600 l, środek do silnie zabrudzonych powierzchni ze stali nierdzewnej - 300 l, preparat do mycia urządzeń sanitarnych odpornych na działanie kwasów - 300 l, środek do szorowania - proszek - 80 kg, odświeżacz powietrza - 60 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.96.00.00 - 29.96.00.00 33.71.19.00 - Mydło 33.71.11.40 - Środki zapachowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Inne wymagane dokumenty:Atesty PZH lub równoważny dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania lub kartę charakterystyki. 3. Wymagane oświadczenia: -oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lok.39 za okazaniem dow. wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobr. poczt.lub przy udziale firmy kurierskiej(pluskosztyprzesyłki).Cena SIWZ-10 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w sali narad, w dniu 08.01.2009 r. o godz. 11:00. tel: (0-52) 36-55-521, 36-55-352 fax: (0-52) 36-55-752. NIP 9532582266. REGON 34051714. e-mail - przetargi@biziel.pl.Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.Nr sprawy: NZZ/55/D/08. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami -Małgorzata Słotwińska tel. (052) 36-55-521, lok. 39, w godz. 7:30 -15:00 - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.Barbara Sikorska - Centralny Dział Utrzymania Czystości i Transportu Wewnętrznego (052) 36-55-459 w godz. 7: 00 -15: 00. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Prace remontowo-budowlane ścian piwnicznych budynku administracyjno-dydaktycznego "F" przy ul. Jagiellońskiej 13-15 w Bydgoszczy wraz z wykonaniem odwodnienia
- Dostawa sprzętu komputerowego
- (31-2024) Dostawa i montaż wykładzin podłogowych
- Odnowa nawierzchni DW 266 odc. od węzła autostradowego w Odolionie do torów kolejowych w Aleksandrowie Kuj., od km 3+200 do km 6+364, dł. 3,164 km
- SZPiFP-52-24 Dostawa opału (pellet, ekogroszek workowany, węgiel kostka) do jednostek Policji w województwie kujawsko-pomorskim
- "Usługa Transportu medycznego dla WSOZ w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach
- Zakup środków czystości
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.