eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ZAŁOŻENIE KSIĄŻEK OBIEKTU BUDOWLANEGO DLA 66 BUDYNKÓW, POZOSTAJĄCYCH W ADMINISTROWANIU W GOSPODARSTWIE ZASOBU SKARBU PAŃSTWA W ADMINISTROWANIU W ŁYSOMICACH, WRAZ Z WYKONANIEM INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ I OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO BUDYNKÓW, z uwzględnieniem podziału na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Bydgoszcz: ZAŁOŻENIE KSIĄŻEK OBIEKTU BUDOWLANEGO DLA 66 BUDYNKÓW, POZOSTAJĄCYCH W ADMINISTROWANIU W GOSPODARSTWIE ZASOBU SKARBU PAŃSTWA W ADMINISTROWANIU W ŁYSOMICACH, WRAZ Z WYKONANIEM INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ I OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO BUDYNKÓW, z uwzględnieniem podziału na części.
Numer ogłoszenia: 38308 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAŁOŻENIE KSIĄŻEK OBIEKTU BUDOWLANEGO DLA 66 BUDYNKÓW, POZOSTAJĄCYCH W ADMINISTROWANIU W GOSPODARSTWIE ZASOBU SKARBU PAŃSTWA W ADMINISTROWANIU W ŁYSOMICACH, WRAZ Z WYKONANIEM INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ I OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO BUDYNKÓW, z uwzględnieniem podziału na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Założenie książek obiektu budowlanego dla 66 budynków, pozostających w administrowaniu w Gospodarstwie Zasobu Skarbu Państwa w Administrowaniu w Łysomicach, wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego budynków, z uwzględnieniem podziału na części. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części obejmuje: 1. Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków (5 letnie i roczne) zgodnie z art. 62 ust 1. pkt. 1i 2 Ustawy Prawo Budowlane na podstawie wzoru określonego Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 lipca 2003r.( Dz. U. nr 120. poz. 1134), bez przeglądów elektrycznych i gazowych. Budynki nie są wyposażone w instalacje gazowe. 2. Wykonanie inwentaryzacji budowlanej uproszczonej zawierającej: - plan sytuacyjny obiektu, (Zamawiający udostępnia mapy geodezyjne, oraz wypisy z rejestru gruntów , pozostałe koszty związane z wykonaniem zadania pozostają po stronie Wykonawcy) - część opisowa określająca charakterystykę budowlaną obiektu z podziałem na część użytkową i nieużytkową. - część graficzna zawierającą rzuty kondygnacji wraz z obmiarami, (rzut kondygnacyjny Wykonawca zobowiązany jest do wykonania samodzielnie od podstaw) Inwentaryzację należy wykonać w wersji papierowej ( 2 oprawione egzemplarze z kartą tytułową ) oraz elektronicznej (1 płyta CD w PDF ). Wersja elektroniczna musi pokrywać się z wersja papierową . 3. Założenie książek obiektu budowlanego w oparciu o wykonaną inwentaryzację i kontrolę okresową budynków, pozostających w administrowaniu w Gospodarstwie Zasobu Skarbu Państwa Administrowaniu w Łysomicach. Ww zakres należy wykonać dla każdego z 66 budynków z uwzględnieniem podziału na części. Każda Część podporządkowana jest powiatowi zgodnie z załącznikiem. (łącznie 10 zadań) Wykonawca może złożyć ofertę od 1 do 10 zadań. Każde zadanie stanowi odrębną część zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie nr 1-60,00 zł, Zadanie nr 2-60,00 zł, Zadanie nr 3-40,00 zł, Zadanie nr 4-120,00 zł, Zadanie nr 5-200,00 zł, Zadanie nr 6 -220,00 zł, Zadanie nr 7-180,00 zł, Zadanie nr 8-20,00 zł, Zadanie nr 9- 40,00 zł, Zadanie nr 10-380,00 zł. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002 z dopiskiem: wadium na zadanie nr w postępowaniu nr BY.SO.016.4.3.2012.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem - w przypadku gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 24.2.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy Wykonawcę z postępowania.) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że minimum jedna osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada uprawnienia do projektowania w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym i instalacyjno-sanitarnym oraz że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o informacje zawarte w załączonym do oferty wykazie osób oraz oświadczeniu Wykonawcy, że minimum 1 osoba, ze wskazanych w wykazie, posiada wymagane uprawnienia oraz jest Członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, ocena spełniania tego warunku realizowana będzie również w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uscislenie dokumentów, jakie nalezy załaczyc do oferty zelem potwierdzenia spełniania wymogów udziału w postepowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie osobno, 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (w przypadku samodzielnego wykonywania zadania do oferty należy załączyć również taką informację) - zał. nr 5 do SIWZ, 4. oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 1 osoba), posiadają wymagane uprawnienia w zakresie konstrukcyjno-budowlanym i instalacyjno-sanitarnym oraz że są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- zał. nr 6 do SIWZ, 5. w przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26.ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 1-4 dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - zał. nr 7 do SIWZ; Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 6. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 2 i 3 przywołanego wyżej rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomosci Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz; sekretariat: pokój 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie książek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 3 budynków, położonych na terenie powiatu aleksandrowskiego (2 budynki dwurodzinne i jeden budynek 4 rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 3 budynków, położonych na terenie powiatu brodnickiego (jeden budynek 9-cio rodzinny, jeden budynek 5-cio rodzinny i jeden budynek 2-rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie książek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 2 budynków, położonych na terenie powiatu chełminskiego (jeden budynek gospodarczy, jeden budynek 5-cio rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie książek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 6 budynków, położonych na terenie powiatu golubsko-dobrzynskiego (dwa budynki 8-rodzinne, dwa budynki 2 rodzinne, jeden budynek 9-cio rodzinny; jeden budynek 1-rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr By.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie książek obiektu budowlanego wraz zwykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 10 budynków, położonych na terenie powiatu grudziadzkiego (jeden budynek 7-rodzinny, trzy budynki 6-cio rodzinne, dwa budynki 5-cio rodzinne, dwa budynki 4-rodzinne, dwa budynki 2-rodzinne), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 11 budynków, położonych na terenie powiatu lipnowskiego (jeden budynek 8-rodzinny, dwa budynki 2-rodzinne, jeden budynek 5-cio rodzinny + swietlica, jeden budynek 5 rodzinny, dwa budynki 4-rodzinne, dwa budynki 3-rodzinne, dwa budynki 6-rodzinne), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 9 budynków, położonych na terenie powiatu radziejowskiego (trzy budynki 3-rodzinne, jeden budynek 3-rodzinny+ swietlica, jeden budynek 5-rodzinny, jeden budynek 4 rodzinny, jeden budynek 8 rodzinny, dwa budynki 2-rodzinne ), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego budynku, położonego na terenie powiatu rypinskiego (jeden budynek 2-rodzinny), szczegółowo opisany w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 2 budynków, położonych na terenie powiatu torunskiego (jeden budynek 3-rodzinny, jeden budynek 6-rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ksiażek obiektu budowlanego wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej i okresowej kontroli stanu technicznego 19 budynków, położonych na terenie powiatu włocławskiego (pięć budynków 8-rodzinnych, jeden budynek 6-rodzinny (stok), sześć budynków 4-rodzinnych, jeden budynek 3-rodzinny, pięć budynków 2-rodzinnych, jeden blok 18 rodzinny), szczegółowo opisanych w SIWZ nr BY.SO.016.4.3.2012.MB.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.