eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Świętochłowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Świętochłowice: Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Świętochłowice.
Numer ogłoszenia: 382984 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219875 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice, ul. Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacja sygnalizacji świetlnych ruchu drogowego na terenie miasta Świętochłowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Bieżące utrzymanie i konserwację drogowych sygnalizacji świetlnych oznaczone jako zadanie nr 1. 2.Usuwanie awarii oraz modernizację sygnalizacji świetlnych oznaczone jako zadanie nr 2. Wykaz sygnalizacji świetlnych objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do specyfikacji. Zadanie 1: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych obejmuje: 1.kontrolę wszystkich sygnalizacji poprzez codzienny ich objazd (na żądanie zamawiającego kontrola winna być dokonywana w jego obecności), 2.bieżącą kontrolę wszystkich typów żarówek oraz natychmiastową (maksymalnie do 2 godzin) wymianę wypalonych (dopuszcza się jedynie wkłady led lub żarówki typu drogowego o wysokiej odporności na częste zapalanie i gaszenie oraz wstrząsy), w zależności od rodzaju zastosowanego typu źródła światła w sygnalizatorze, 3.naprawy aparatu sterowniczego: naprawa układu zasilania (zasilacza), naprawa interfejsów, CPU, wymiana triaków i układów sterowania tyrystorami, naprawa matryc kolizji, naprawa układów DIDO, wymiana uszkodzonych kart GRP, wymiana uszkodzonych detektorów TIC, 4.bieżącą wymianę zniszczonych lub zużytych elementów latarń: komór, soczewek, daszków, uszczelek, drzwiczek, ekranów antyolśnieniowych, uszczelek soczewek wynikającą z codziennego porannego objazdu i zgłoszeń zamawiającego (w czasie do 2 godzin od momentu zgłoszenia), 5.codzienne (do godz. 1100) składanie raportu (wg załącznika nr 2 do umowy) z kontroli sygnalizacji w dni robocze (raporty z dni wolnych od pracy należy złożyć w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym), z wyszczególnieniem: ilości wypalonych żarówek, niedziałających przycisków wzbudzających oraz innych zauważonych nieprawidłowości. Raport winien zawierać także sprawozdanie z wykonanych prac na poszczególnych obiektach, 6.dostosowanie czasów przełączeń pracy programów z czasów na letni lub zimowy w dniu ich zmiany, 7.czyszczenie soczewek sygnalizatorów drogowych, masztów, wysięgników i szaf sterowniczych (np. z brudu, ulotek, ogłoszeń, graffiti - w ramach porannych objazdów), 8.mycie latarń, ekranów kontrastowych (wg potrzeb, nie rzadziej niż raz na kwartał), 9.czyszczenie aparatu sterowniczego (1 raz w miesiącu), 10.prowadzenie dzienników sygnalizacji (dla każdej sygnalizacji oddzielnie), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkówich umieszczania na drogach), 11.wprowadzanie zmian (do 10) programów sygnalizacji wg wskazań zamawiającego (w tym wykonanie projektu programu, oprogramowanie i uruchomienie istniejącego w terenie sterownika dla wszystkich modeli występujących na terenie miasta) - właścicielem sygnalizacji objętych przedmiotem zamówienia jest Gmina Świętochłowice, zatem ich oprogramowanie jest również naszą własnością. Dokumentacje (łącznie z książkami kodów) aktualnie eksploatowanych programów pracy sygnalizacji są dostępne w siedzibie zamawiającego i będą udostępniane wybranemu w drodze postępowania przetargowego wykonawcy, zmiana programów pracy aparatów sterowniczych realizowana będzie w terminie do 6 tygodni od daty otrzymania zlecenia, 12.wprowadzanie zmian czasu pracy sygnalizacji wg potrzeb zamawiającego, 13.wykonanie dokumentacji pisemnej i fotograficznej w przypadku uszkodzenia sygnalizacji w wyniku zdarzeń losowych (wypadek, kolizja lub dewastacja), przed przystąpieniem do usunięcia uszkodzeń oraz przekazanie jej do Zamawiającego maksymalnie do 24 godz. od daty zdarzenia. W przypadku, gdy zdarzenie miało miejsce w dzień wolny od pracy, dokumentację należy złożyć w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu wolnym; 14.dokonanie przeglądów stanu technicznego w 2015 roku w miesiącu kwietniu i listopadzie obejmujące: badanie indukcyjności i dostrajaniu pętli, badanie uziemienia roboczego lub ochronnego, pomiar instalacji kablowej zasilającej i sterującej oraz przedstawienie Zamawiającemu raportu z przeglądu w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zakończenia przeglądu, 15.ponadto wykonawca winien zapewnić przestrzeń magazynową w celu przechowywania w niej zdemontowanych elementów sygnalizacji świetlnej z odzysku. Ocena stanu technicznego zdemontowanych elementów będzie przeprowadzana na żądanie zamawiającego. Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest przechowywać do czasu ich ponownego montażu. Inne elementy nienadające się do wykorzystania Wykonawca zobowiązany jest utylizować zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, 16.posiadać odpowiednie znaki drogowe niezbędne do oznakowania i zabezpieczenia rejonu prowadzonych prac związanych z utrzymaniem i konserwacją drogowych sygnalizacji świetlnych; 17.posiadać całodobową, ciągłą łączność telefoniczną (przewodową i bezprzewodową). Zadanie rozliczane będzie na podstawie miesięcznego ryczałtu za utrzymanie wszystkich sygnalizacji świetlnych określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji. Podstawą miesięcznego rozliczenia zadania będzie podpisany przez obie strony protokół z wykonanych w danym miesiącu czynności. Malowanie elementów sygnalizacji wskazanych przez Zamawiającego będzie wykonywane na zlecenie, które będzie polegać na nałożeniu warstwy farby antykorozyjnej w kolorze szarym po uprzednim wyczyszczeniu z wszelkich zabrudzeń, w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego (do malowania należy zastosować farby antykorozyjne niewymagające stosowania podkładów antykorozyjnych). Malowanie elementów sygnalizacji będzie rozliczane wg faktycznie wykonanych prac na podstawie cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Zadanie 2: Usuwanie awarii oraz modernizacja sygnalizacji świetlnych obejmuje: 1.usunięcie w trybie natychmiastowym każdej awarii drogowej sygnalizacji świetlnej niezależnie od przyczyny jej powstania (tj. zdarzeń losowych, wypadku, kolizji lub dewastacji). Przystąpienie do prac związanych z usunięciem awarii powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu powzięcia informacji na ten temat. W przypadku, gdy termin usunięcia awarii będzie dłuższy niż 3 godziny Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego włącznie z opisem przyczyny awarii oraz terminem (daty i godziny) zakończenia prac. Wszystkie awarie i zakłócenia ciągłości pracy sygnalizacji świetlnych wymagają każdorazowo odnotowania w książce sygnalizacji. W sytuacjach zniszczenia mienia komunalnego (wymiany elementów sygnalizacji), wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy obiektu po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, 2.wykonanie na zlecenie Zamawiającego prac związanych z modernizacją sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Świętochłowice. Zadanie nr 2 rozliczane będzie miesięcznie na podstawie kosztorysów powykonawczych wg faktycznie wykonanych ilości i rodzaju prac w oparciu o ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym Wykonawcy - do kosztorysu należy dołączyć m.in.: ewidencję zgłoszonych i usuniętych awarii. Podstawą miesięcznego rozliczenia zadania będzie podpisany przez obie strony protokół z wykonanych w danym miesiącu czynności. Wykonawca zobowiązany jest stosować się do zasad i warunków umieszczania znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określonych w załączniku nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wszelkie użyte materiały muszą posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę, a na każde żądanie zamawiającego, osoby nadzorującej, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Podane w formularzu cenowym ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza, że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy (formularz cenowy) do wysokości łącznej ceny ofertowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Inżynierii Ruchu W.Sylwestrzak i s- ka Spółka Jawna, ul.Przemysłowa 7, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162595,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182330,87

  • Oferta z najniższą ceną: 182330,87 / Oferta z najwyższą ceną: 182330,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.